Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En uskalla erota miehestäni

Vierailija
19.12.2016 |

Hän on lievästi väkivaltainen, pääasiassa uhkailee ja käyttää henkistä väkivaltaa ja pelkään että hän saisi jotenkin lapsen huoltajuuden itselleen eron jälkeen, tai alkaisi käyttäytymään hankalasti minua kohtaan tehden elämästä helvettiä. En tiedä, onko tälle edes perusteita. Meillä on paljon riitoja, raskas vauvavuosi takana ja mies on muuttunut ihan oudoksi. Pelkään mennä hakemaan apua, koska ilman syytä ehkä pelkään että jotenkin se kääntyy minua ja lapsia vastaan, tai mies menee oikeuteen ja voittaa jutun. Olen hyvä, normaali äiti, vakituinen työ ja pääasiassa aina hoitanut lapset.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu miehellesi kuinka koet tuon ja hakekaa apua yhdessä,kokeilkaa parantaa ongelmat

Vierailija
22/25 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko sitten vaihtoehtona antaa lapsi huostaan tai jollekin muulle oheishuoltajalle? 

En nyt ihan tajua tätä pointtia. Miksi lapsi pitäisi antaa huostaan???

ap

Lapsen paikka ei ole tuollaisessa kodissa tuollaisten vanhempien kanssa!

Jahas, mitäs mä oon tehnyt? Jos mies haukkuu niin mä oon siis paska äiti?

Ap

Et suojele lastasi isän hunolta käytökseltä. Äiti joka ei ole lapsensa puolella on paska äiti! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja lähinnä siis halusin kokemuksia että jos/kun eroan, miten sen tekisin jotta me saatais lasten kanssa elää rauhassa, tottakai isäkin kuvioissa mukana jos haluaa.

ap

Luuletko, että kiinnostat isää sen verran että hän viitsi heittäytyä hankalaksi? Mitä hän on sanonut kun olet lähdöstä puhunut?

Vierailija
24/25 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja lähinnä siis halusin kokemuksia että jos/kun eroan, miten sen tekisin jotta me saatais lasten kanssa elää rauhassa, tottakai isäkin kuvioissa mukana jos haluaa.

ap

Luuletko, että kiinnostat isää sen verran että hän viitsi heittäytyä hankalaksi? Mitä hän on sanonut kun olet lähdöstä puhunut?

No todellakin luulen, ja kun olen lähtöä vilauttanut niin on uhkaillut minua, juurikin että lapsia en sitten saa. 

Ap

Vierailija
25/25 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko sitten vaihtoehtona antaa lapsi huostaan tai jollekin muulle oheishuoltajalle? 

En nyt ihan tajua tätä pointtia. Miksi lapsi pitäisi antaa huostaan???

ap

Lapsen paikka ei ole tuollaisessa kodissa tuollaisten vanhempien kanssa!

Jahas, mitäs mä oon tehnyt? Jos mies haukkuu niin mä oon siis paska äiti?

Ap

Et suojele lastasi isän hunolta käytökseltä. Äiti joka ei ole lapsensa puolella on paska äiti! 

Ootkos koskaan kokenut että sua uhkaillaan, ei se ole noin yksinkertaista, ja jos olisin paska äiti en edes hakisi apua, nyt olen sitä hakemassa.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän