Mitä lahjaksi 12 -vuotiaalle tytölle?
Kyseessä kummityttö. En anna mitään elokuvalippuja tai rahaa, vaan antaisin jotakin persoonallusta.
Aikaa ollaan vietetty jonkin verran yhdessä, joten ei sellaistakaan.
Kommentit (18)
Jotkut kivat stringit. Voit olla sitten se cool kummitäti.
Vierailija kirjoitti:
Tilaa Hevoshullua 6 numeroa.
Tai jotain muuta lehteä, mistä tyttö pitäisi. Meidän 12-vuotiaalla jäisi Hevoshullu lukematta.
Meillä sen ikäinen tykkää kaikista "isojen" jutuista: meikit, hiustenlaittojutut, kauneuspakkaukset, kuten Body Shopin, kampaamolahjakortista ilahtuisi, tai vaatelahjakortista.
Jos vietätre paljon sikaa yhdessä, tiedät varmasn, mistä kummityttösi pitää. Omalla samanikäisellä on jo niin tarkat lahjatoiveet omien harrastusten mukaan, ettei niitä voi yleistää. Hän pitää myös lahjakorteista, jotta pääsee itse valitsemaan.
Kummi haluaa antaa persoonallista, mutta siinä voi mennä tosi vikaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos vietätre paljon sikaa yhdessä, tiedät varmasn, mistä kummityttösi pitää. Omalla samanikäisellä on jo niin tarkat lahjatoiveet omien harrastusten mukaan, ettei niitä voi yleistää. Hän pitää myös lahjakorteista, jotta pääsee itse valitsemaan.
Just näin.
t. 6, joka myös on 12-vuotiaan tytön äiti
Lahjakortti johonkin vaatekauppaan
Vierailija kirjoitti:
Ei tämäkään ole takuuvarma, ei kaikki 12-vuotiaat tykkää vaatteiden shoppailusta. Esim. mun tyttö suostuu vaateostoksille vasta kun on ihan pakko. Ennemmin lahjakortti tavarataloon josta saa muutakin kuin vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Meillä sen ikäinen tykkää kaikista "isojen" jutuista: meikit, hiustenlaittojutut, kauneuspakkaukset, kuten Body Shopin, kampaamolahjakortista ilahtuisi, tai vaatelahjakortista.
Mun 12 v taas ei välittäisi mistään noista :) Tuossa iässä ollaan jo kovin erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tämäkään ole takuuvarma, ei kaikki 12-vuotiaat tykkää vaatteiden shoppailusta. Esim. mun tyttö suostuu vaateostoksille vasta kun on ihan pakko. Ennemmin lahjakortti tavarataloon josta saa muutakin kuin vaatteita.
Vaatekaupassa on muutakin, esim koruja ja kenkiä
Minä ostin 12v kummitytölle kuulokkeet, emoji-t-paidan, rexonan suihkusaippua-deodorantti-setin ja suklaata.
Kånken-reppu, johon on ulostettu. Voit hieroa ulostetta myös repun ulkopuolelle niin on varmasti tarpeeksi cool massareppu.
Vie syömään. Tehkää joku jännittävä reissu. Osta koru. Osta askartelutarvikkeita, ja askarrelkaa yhdessä jotakin. Rakentakaa pienoismalli yhdessä. Osta osakkeita. Tilaa Hevoshullua 6 numeroa. Siinä muutama idea.