Britax Römer Kid Plus -istuimen hinnat Saksassa???
Onkohan kukaan tilannut tätä istuinta Saksasta ja jos on, niin mistä ja millä hinnalla? Alempana joku sanoi istuimen maksavan jossain nettikaupassa 95 ¿. Itse en ole löytänyt sitä näin edullisesti mistään, joten jos joku on, niin mikähän mahtoi olla putiikin nettiosoite?
Kommentit (3)
http://www.pingpong-online.de/
Siellä näkyy olevan hinta 99.95 - 109.95. Muistaakseni heidän toimitusmaksu on 10 euroa ja jos tilaus on yli 300 euroa, niin tulee ilmaiseksi. Itse tilasin kaverin kanssa kimpassa nuo istuimet (yht 3 kpl), niin saatiin ilman toimitusmaksuja.
punahilkka:
Onkohan kukaan tilannut tätä istuinta Saksasta ja jos on, niin mistä ja millä hinnalla? Alempana joku sanoi istuimen maksavan jossain nettikaupassa 95 ¿. Itse en ole löytänyt sitä näin edullisesti mistään, joten jos joku on, niin mikähän mahtoi olla putiikin nettiosoite?
...ja nostan nyt vanhaa ketjua.
Onko kukaan tilannut Römer KIDFIX-istuinta? Suomessa ei vielä tietääkseni myynnissä, mut muutamassa Saksalaisessa nettikaupassa ois? Kokemuksia istuimesta? Meillä entuudestaan Recaron isofix-istuin, johon olisi ajatus pikkusisko istuttaa. On odoteltu, että markkinoille tulisi isofix-kiinnitteisiä turvavyöistuimia, mutta kannattaisiko vielä odotella, että muiltakin valmistajilta tulis? Ei ole kokemusta mistään Römerin istuimista...
Olen menossa katsomaan römerin Kid Plus istuinta paikalliseen liikkeeseen, onko siinä ja kidfix-mallissa eroja? siis muita kuin tuo kiinnitys :)
Kiitos ja mukavaa talven jatkoa!
Nuo Pingpongin istuimet ovat sitä vanhempaa Kid-mallia. Sitäkin voisi harkita, mutta jos PLUS-mallin saa jostain vielä edullisemmin, niin valitsisin kyllä sen. Onko jollain tietoa näiden hinnoista Suomessa. Mistä saisi täältä edullisimmin ja mikä hinta olisi?