Soneran yhteys hidastelee
Onko meneillään palvelunestohyökkäys, koska yhteys ei katkennut vain lakkasi vartiksi lataamasta sivuja ja sitten hidasta ja nyt taas lataa, mutta vieläkin hitaasti.
Kommentit (35)
Joo, täällä sama. Tulee koko ajan ilmoitusta että dns-osoite ei vastaa. Alkaa mennä hermot kun se on ollut tätä iltapäivästä lähtien.
Meillä meni viimeisen tunnin sisällä Sonera valokuitu poikki 👎
Niin mikähän vika se sitten on? Venäläiset hakkeritko?
-ap
Justiinsa manasin miehelle samaa että menee kyllä netti vaihtoon kun on pari kuukautta saanut sitä melkein päivittäin kirota!
Helsingissä myös.
Surkeasti toiminut. Luulin jo, että omassa laitteessa vika, kun mitään vikatiedotetta en ole huomannut, en tosin etsinytkään.
Puhelimessa mulla onkin Saunalahti ja se toimi.
No perskules. Luulin jo, että vika oli täällä päässä kun kaikki näytti ihan ookoolta, kokeilin kaikenlaisia niksejä ja lopulta alkoi taas netti toimia. Ilmeisesti taas taattua soneran laatua.
Terveisin Naispelko23
Täällä Sonera ja hyvin toimii. Helsingissä ei ongelmia.
Joo, samaa ihmettelin ja ajattelin että meillä vaan taas tökkii.
Kiitos tiedosta, että sama muilla. T:Jyväskylä
Samanlaista se on Elisan liittymänkin kanssa. Meillä on sekä Soneran että Elisan työsuhdeliittymät kotona ja molemmat tökkivät ja hidastelevat sekä lakkaavat toimimasta aika ajoin.
Eli ei ole ruoho yhtään sen vihreämpää aidan toisella puolella.
Turussa myös mobiili ja wifi hidastelee ja ainakin hetken koko netti oli katki.
Meillä on varmaan sitten kans Sonera, koska äsken meni netti ja muutenkin juminut ja pätkinyt.
Säikähdin jo, että mitä tässä illan tekee jos ei ala toimia!
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu. Siihen just yhdistin koneen kun ei varttiin tullut Soneraan eloa.
Katkes Soneran netti kokonaan, piti siirtyy mobiiliin.
Tampereella myös ongelmia. Äsken oli kokonaan katki, nyt toimii jollain lailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu. Siihen just yhdistin koneen kun ei varttiin tullut Soneraan eloa.
Mitä, voiko pöytäkoneen yhdistää puhelimeen?
Juu, pätkii wifi ja kaikkien laitteittemme mobiili. Sonera menee meillä huomenna vaihtoon, on toiminut viimeiset pari kuukautta järkyttävän huonosti.