Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Netlixissä on niin vähän sarjoja eikä mitään hyviä, ei edes Täydellisiä naisia

18.12.2016 |

Kuka hullu tuosta Netflixistä maksaa, kun se on niin kallis ja tarjonta niin suppeaa.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän enemmän sarjoista kuin elokuvista ja niitä tuolla riittää ihan tarpeeksi, se mikä harmittaa on, että monissa sarjoissa ei ole nähtävissä kuin osa kausista esim. Shameless ja isänmaan puolesta.

Vierailija
22/31 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siellä hyviä sarjoja: Homeland, Breaking Bad, Designated Survivor, The Crown, House of Cards, Lilyhammer, Orphan Black...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen katsonut monia hyviä sarjoja Netflixistä, myös niitä Netflixin omia. Lisäksi meillä oli HBO Nordic, mutta hermo paloi ihan totaalisesti palvelun käyttöliittymään, joten luovuttiin siitä. Netflix on toimiva ja helppokäyttöinen palvelu, jossa on välillä ihan huippusarjoja katsottavaksi ja uusia tuottareita odotellessa löytyy ihan ok katsottavaa. Leffoja en itse katsele, mutta mies katselee viikottain, joten ilmeisesti siellä ainakin jotain hyviä/ok löytyy myös siltä puolelta.

Vierailija
24/31 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaina alkoi netflixin omaa tuotantoa oleva sarja OA, en ole vielä ehtinyt katsoa mutta työn alla on.

Vierailija
25/31 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muinasi aikojen leffat siellä pyörii. Uutuutena Valehtelija valehtelija! Näkyy normitöllöstä viikon välein. Miksei löydy esim, Finding Dory, Inside Out, uusimmat Bondit, edes Sinkkuelämää ei löytynyt vaikka luulisi et porukka haluu kattoo!

Vierailija
26/31 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei haittaa vaikka siellä ei olisi yhtään leffaa, maan makuun sarjatarjonta on hyvää ja runsasta.

Vierailija
27/31 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köllikatti kirjoitti:

Kuka hullu tuosta Netflixistä maksaa, kun se on niin kallis ja tarjonta niin suppeaa.

Koska ne maksaa

Vierailija
28/31 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ongelmat nykyään.

Vielä joitakin vuosia sitten noilla hinnoilla sai vuokrattua 2-4 leffaa videovuokraamoista.

Nyt napin painalluksella leffatarjonta satoja leffoja ja sarjat päälle.

T: Tv-katselu-uran mustavalko-tv:stä ja kahdelta kanavalta aloittanut.

Vierailija
29/31 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muinasi aikojen leffat siellä pyörii. Uutuutena Valehtelija valehtelija! Näkyy normitöllöstä viikon välein. Miksei löydy esim, Finding Dory, Inside Out, uusimmat Bondit, edes Sinkkuelämää ei löytynyt vaikka luulisi et porukka haluu kattoo!

Miksi minä en saa viidellä eurolla Ferraria kaupasta?

Vierailija
30/31 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Netflixissä on todella hienoja tv-sarjoja: House of Cards, Planet Earth, Bloodline, Breaking Bad, The Fall, Gilmoren tytöt, Orange is the New Black, Peep Show, Rectify, Downton Abbey, Black Mirror, jne. Erityisen hieno tarjonta on dokkareissa ja klasdikkoleffojakin löytyy mukavasti.

Vierailija
31/31 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leffat on tosiaan ikivanhoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi