Olenko ainoa nainen, joka tykkää olla päivät alasti/puolalasti kotona?
On vaan niin rento olo olla etenkin ilman housuja.
Kommentit (31)
Munasillaan on kiva kelliä vaimon silittämissä lakanoissa! Purnauu!
Vierailija kirjoitti:
Juoksen juoksumatolla joskus asuna urheiluliivit, sukat ja kengät ilman mitään muuta.
video?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juoksen juoksumatolla joskus asuna urheiluliivit, sukat ja kengät ilman mitään muuta.
video?
Ikään kuin se olisi hassun hauskaa ja epänormaalia. Juoksumatolla, kuntopyörää polkiessa, cross trainerilla vetäessä tulee KUUMA. Kuumuutta helpottaa vaatteiten vähentäminen.
Mikäs siinä jos viihtyy ja tuntee olonsa mukavaksi:)
Itse en voisi olla kaiken päivää kotona ylipäätään vaikkei olisi työvelvotteita. Vapaapäivinä kiva ulkoilla, harrastaa ym. Lisäksi vähän estäisi lasten kaverien vierailut ja muu sosiaalinen elämä sitä (puoli)alasti oleilua:D
Käyttäjä2341 kirjoitti:
Mikäs siinä jos viihtyy ja tuntee olonsa mukavaksi:)
Itse en voisi olla kaiken päivää kotona ylipäätään vaikkei olisi työvelvotteita. Vapaapäivinä kiva ulkoilla, harrastaa ym. Lisäksi vähän estäisi lasten kaverien vierailut ja muu sosiaalinen elämä sitä (puoli)alasti oleilua:D
Tämän (ja tietysti parin muunkin) takia en ole hankkinut lapsia. Saa köllötellä alasti tai ainakin pikkareilla niin paljon kuin haluaa. Toisaalta me kyllä aina oltiin pelkissä jättipaidoissa lapsuudenperheessänikin.
Vierailija kirjoitti:
Desinfioitteko myös aina kaikki istuimet päivän päätteeksi? Olen järkyttynyt.
Meillä on sohvalla lakana/peitto/viltti/pyyhe tms., joka sitten otetaan pois jos on vieraita tulossa. Alasti olemme kotona lähes aina, paitsi jos on vieraita, todella kylmä tai jos teemme ruokaa muille kuin itsellemme.
Olen alasti aina, kun lämpötila ja sosiaalinen tilanne sallii.
Tykkäisin kyllä, mutta kun on lasten kavereita melkein päivittäin meillä, niin en viitsi. Varsinkin teinin kaverit on syynä.
Aina kun tulee mieleen pohtia jotain, että "olenko ainoa, joka...", niin kannattaa muistaa maapallon väkiluku. Heistä puolet on naisia. On epätodennäköistä, että olisit missään asiassa ainoa nainen (tai mies tai mikä hyvänsä) joka jotain.