Olenko ainoa nainen, joka tykkää olla päivät alasti/puolalasti kotona?
On vaan niin rento olo olla etenkin ilman housuja.
Kommentit (31)
Mietin hetken otsikkoa, että mikä tuo puola_lasti oikein on.
Mä oon aina pelkillä alushousuilla.
Et ole ainoa. Kyllä se on vaan tosi paljon mukavampaa ilman. Housuissa varsinkin on se, että rajoittavat istuma-asentoa, eikä pysty istumaan niin mukavasti kuin haluaisi. Jos ei lämpötila salli ihan nudistina olla, sukkiksilla on mukavampaa.
Kerrotko osoitteen, niin voin tulla ikkunan taakse runkkaamaan.
Et sitten ole kuulut nudisteista kun ihan kyselet oletko ainoa..
Minulla on nyt toppi ja sukat. Mieheni mielestä olen huvittavan näköinen mutta olo on mukava.
Desinfioitteko myös aina kaikki istuimet päivän päätteeksi? Olen järkyttynyt.
Et, makaan nytkin alasti sohvalla. Mieskin naureskelee, että kerkeää kotiin tullessa ottamaan juuri ja juuri kengät pois kun minä olena pelkillä alushousuilla.
Nykyisessä asunnossa on aina niin kylmä, etten voi, vaikka haluaisin! Aiemmissa asunnoissa olin aina ilman rihman kiertämää. Paitsi tietysti vieraiden aikana.
Minä ainakin vedän alastomana. Tosin alushousuja oon muutenkaan käyttänyt viimeks varmaan kuukausi sitten.
Vierailija kirjoitti:
MISTÄ ALAPEUKKU?!!??!!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MISTÄ ALAPEUKKU?!!??!!?
Puolassa ollaan aina alapää paljaana, joten ns. hyvä vahinko. 😀
Vierailija kirjoitti:
Et sitten ole kuulut nudisteista kun ihan kyselet oletko ainoa..
Miksi nudistit lipeää tuosta taipumuksestaan talvipakkasilla,olisivat alasti kun se on niin vapauttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin vedän alastomana. Tosin alushousuja oon muutenkaan käyttänyt viimeks varmaan kuukausi sitten.
Yäk,melkoisia sikoja olette.
Muuten liikkuisin puolalasti päivät pitkät kotona, mutta tuo kämppis vähän rajoittaa
En, mulle tulee helposti muutenkin kylmä ja alastomana on epämukavaa. Ilman housuja oon ja isossa t-paidassa.
Minä. Talvella puen villasukat.