Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailua ollut "pidempään" ja silti toinen luuhaa tinderissä

Vierailija
18.12.2016 |

Löysin tämmöisen ketjun

http://kaksplus.fi/threads/tapailukumppani-on-yhae-tinderissae.2437027/

mulla vähän samaa ongelmaa paitsi toisin päin, olen itse nainen ja tää tinderi-tyyppi on mies.
Ollaan tapailtu nyt ehkä n. 3 kk ajan (aikataulun rajoissa, molemmilla kun lapsia); nähty ehkä n. 10 kertaa.

Ollut seksiä, ollut öitä.

Tosi mukavaa yhdessä, uskoakseni. Ei muka tapaile muita. Pieniä vihjauksia / suunnitelmia pidemmällekin että joskus tehtäisiin sitä ja tätä...

Silti tyyppi luuhaa tinderissä oikeastaan joka päivä (jos käyn katsomassa). Ei soittele ikinä.

OIs kiva tietää missä mennään ettei liikaa sitten itsekään toivo tai sitoudu tms. OIkeastaan mulla ei olisi aikaa tämmöiseen jos ei tarkoituksena olisi mikään vakavampi missään vaiheessa edes optiona.
Sen ymmärrän jos on vielä vähän epävarma, mutta jos on mukana vaan huvin vuoksi kunnes muuta löytyy, ei tuntuisi kivalta.

Mietin pahoin omantunnon tuskin oliko ok kun tapasin ihan alkuaikoina yhtä toistakin (en enää) , no turhaanpa varmaan tuotakaan silloin mietin.

Mitä tämmöisten kanssa tehdään? VAi onko vaan nykyään niin ettei kukaan välitä sitoutua mihinkään??

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikku vihje leidiltä toiselle- miehet on sen verran putkiaivoisia että kyllä niistä kuuluu JOS ovat kiinnostuneita. Poikkeuksetta.

No tää onkin siksi vaikee kun välillä vaikuttaa ihan kiinnostuneelta, etenkin just kun meinaan itse alkaa luovuttaa. Ja en tiiä onko se vaan sen tyylinen ettei ole niin päällekäyvä / heti jotain vihjailuviestejä lähettämässä tms. Kuitenkin on (uskoakseni, tai enhän mä tiedä jos se vaan esittää että hänellä menoa ja harrastetta), vähästä vapaa-ajastaan viettänyt mun kanssa paljon aikaa.

ap

Vierailija
22/33 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse siellä vai mistä tiedät?

No en ole poistanut sitä vielä kun ei olla sovittu mistään vakavammasta, ei edes oikeastaan ikinä soitella.

Ja käyn siis toisinaan ikävissäni tsekkaamassa onko hän taas ollut siellä ja onhan se vähän hassua jos vaikka minun luota kotiin päästyään on heti tinderissä... :(

ap

Miksi sun on ok olla mutta miehen ei? Tää ei nyt mee ihan putkeen :D

No en mä oleta että hänen pitäisi se heti POISTAA. Mutta en mä itse sieltä ole aktiivisesti etsinyt uusia enää. (Mitä nyt käyn katsomassa tottumuksesta välillä miten hän on ollut paikalla :'D ).

Ja mitä väliä jos joskus katselisikin huvin vuoksi ajankuluksi muita, eihän se tarkoita että tulisi edes matcheja tai että niiden kanssa juttelisi saati tapaisi heti.

Mutta jos tuota katselua tekee JOKA PÄIVÄ niin mietin voiko se olla vaan enää "tavan vuoksi" ja ettei siitä muka mitään uutta juttua kehittyisi tuolla tahdilla...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Google Chromeen saatava sovellus näyttää milloin toinen on ollut paikalla.

Vierailija
24/33 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikku vihje leidiltä toiselle- miehet on sen verran putkiaivoisia että kyllä niistä kuuluu JOS ovat kiinnostuneita. Poikkeuksetta.

No tää onkin siksi vaikee kun välillä vaikuttaa ihan kiinnostuneelta, etenkin just kun meinaan itse alkaa luovuttaa. Ja en tiiä onko se vaan sen tyylinen ettei ole niin päällekäyvä / heti jotain vihjailuviestejä lähettämässä tms. Kuitenkin on (uskoakseni, tai enhän mä tiedä jos se vaan esittää että hänellä menoa ja harrastetta), vähästä vapaa-ajastaan viettänyt mun kanssa paljon aikaa.

ap

Viettänyt kanssasi paljon aikaa ja kuitenkin olette nähneet vain kerran viikossa. Aha.

Vierailija
25/33 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin niin lässynlässyä stalkkaamista. Kohta se mies huomaa mustasukkaisuuden ja vaihtaa kohdetta.

Vierailija
26/33 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos tuota katselua tekee JOKA PÄIVÄ niin mietin voiko se olla vaan enää "tavan vuoksi" ja ettei siitä muka mitään uutta juttua kehittyisi tuolla tahdilla...

ap

Eli sä käyt JOKA PÄIVÄ katsomassa onko mies ollut siellä. Oikeesti? Olen sanaton.

Vierailija
27/33 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mä nyt sentään ihan joka päivä käy.

Mutta olisi se itse kiva tietää missä mennään, ettei toivo turhia. Olisi se reilua tietää jos on hänen mielessään vaan "kaveri", "fwb", joku "katsellaan nyt kunnes parempaa löytyy " tyyppi, vai onko toinen oikeasti tosissaan katselemassa tästä rauhassa pikkuhiljaa mitä kehittyy mutta kuitenkin niin että ei katsele muita vakavasti samaan aikaan.

Olettaisin noista varmaankin tuota viimeistä vaihtoehtoa, jos en huomaisi että hän on jatkuvasti siellä tinderissä.

Eihän olisi reilua jos kuukausikaupalla roikkuisin tämmöisessä toiveikkaana ja itse en katsele /katselisi muita, jos tyyppi on vaan ajankuluksi mun kanssa silloin tällöin.

ap

Vierailija
28/33 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä kommunikointitaidoilla voit luovuttaa ihan suosiolla.

Vierailija
29/33 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

30/33 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderistä näki ennen paikallaolon. Nyt ei enää näe, ei ole nähnyt pitkään aikaan.

Vierailija
31/33 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höh! Eikö olisi vaan helpompi kysäistä, mitä mieltä toinen on siitä, että pidetäänkö profiilit vielä palvelussa. Tai kertoa, että mieluusti tutustuisit häneen paremmin etkä oikein näe tarvetta oman profiilisi pitämiselle ja että mitä mieltä hän on. Nyt molemmat käy päivittäin katsomassa, että toinen on - syystä tai toisesta - käyttänyt palvelua joka päivä...

Vierailija
32/33 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ei-vielä-vakavat-mutta-ehkä-tästä-jotain-joskus-tulee-suhteet ovat aina vähän vaikeita. Sitten kun lisätään soppaan kummankin lapset, joille juttua ei vielä haluta paljastaa niin siinä on soppaa kerrakseen. Eikä sitä halua heti kertoa omista ehkä jo vakavimmistakin ihastumisen tunteista... mielellään itsekin ensin vähän katselee ja tutustuu. J silti olisi kiva jos toinen on samalla vakavuudella mukana.

Luota omaan vaistoosi.. jos tuntuu että mies on rehellinen niin luita siihen. Anna mahdollisuus. Ja lopeta stalkkaus heti. Siitä ei koskaan tule mitää hyvää....

Vierailija
33/33 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No höh! Eikö olisi vaan helpompi kysäistä, mitä mieltä toinen on siitä, että pidetäänkö profiilit vielä palvelussa. Tai kertoa, että mieluusti tutustuisit häneen paremmin etkä oikein näe tarvetta oman profiilisi pitämiselle ja että mitä mieltä hän on. Nyt molemmat käy päivittäin katsomassa, että toinen on - syystä tai toisesta - käyttänyt palvelua joka päivä...

Hän tuskin näkee että minä olisin käynyt siellä kun ei sitä perus-tinder-sovelluksesta näe.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan