Tapailua ollut "pidempään" ja silti toinen luuhaa tinderissä
Löysin tämmöisen ketjun
http://kaksplus.fi/threads/tapailukumppani-on-yhae-tinderissae.2437027/
mulla vähän samaa ongelmaa paitsi toisin päin, olen itse nainen ja tää tinderi-tyyppi on mies.
Ollaan tapailtu nyt ehkä n. 3 kk ajan (aikataulun rajoissa, molemmilla kun lapsia); nähty ehkä n. 10 kertaa.
Ollut seksiä, ollut öitä.
Tosi mukavaa yhdessä, uskoakseni. Ei muka tapaile muita. Pieniä vihjauksia / suunnitelmia pidemmällekin että joskus tehtäisiin sitä ja tätä...
Silti tyyppi luuhaa tinderissä oikeastaan joka päivä (jos käyn katsomassa). Ei soittele ikinä.
OIs kiva tietää missä mennään ettei liikaa sitten itsekään toivo tai sitoudu tms. OIkeastaan mulla ei olisi aikaa tämmöiseen jos ei tarkoituksena olisi mikään vakavampi missään vaiheessa edes optiona.
Sen ymmärrän jos on vielä vähän epävarma, mutta jos on mukana vaan huvin vuoksi kunnes muuta löytyy, ei tuntuisi kivalta.
Mietin pahoin omantunnon tuskin oliko ok kun tapasin ihan alkuaikoina yhtä toistakin (en enää) , no turhaanpa varmaan tuotakaan silloin mietin.
Mitä tämmöisten kanssa tehdään? VAi onko vaan nykyään niin ettei kukaan välitä sitoutua mihinkään??
Kommentit (33)
Miten sen näkee milloin toinen on tinderissä? En minä ainakaan näe matcheistani tietoa milloin he ovat käyttäneet sovellusta..
Oletko itse siellä vai mistä tiedät?
Finderella kirjoitti:
Miten sen näkee milloin toinen on tinderissä? En minä ainakaan näe matcheistani tietoa milloin he ovat käyttäneet sovellusta..
Sen näkee yhdellä toisella rinnakkaissovelluksella
No mikset kysy? Tuskin tällä palstalla asia paremmin selviää?
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuossa auta kuin nostaa kissa pöydälle ja keskustella asiasta. Ei sen toisen aivoituksia voi tietää, ellei kysy suoraan.
Noh, en viitsisi kyllä alkaa tenttaamaan moisesta ja ilmaista että tuolla lailla "stalkkaan", jos toinen rivien välistä muutoinkin ylipäänsä antanut ymmärtää että tarttee vähän omaa tilaa ja ei ole mikään sellainen joka salamana alkaa seurustelemaan tms.
Niin en viitsisi enää alkaa kyselemään sen suuntaisia.
ap
Muakin kiinnostaa tietää, että mistä näet hänen luuhaavan siellä Tinderissä? Tämän tekstin perusteella mies vaikuttaa siltä, että ei ole kamalan kiinnostunut. Kyllä hän Tinderin ainakin jättäisi pois jos sinun kanssasi todella viihtyy ja haluaa olla. Taitaa hengailla kanssasi ja etsiä samalla "parempaa". Sinuna alkaisin katselemaan jo muita miehiä.
Vierailija kirjoitti:
No en ole poistanut sitä vielä kun ei olla sovittu mistään vakavammasta, ei edes oikeastaan ikinä soitella.
Ja käyn siis toisinaan ikävissäni tsekkaamassa onko hän taas ollut siellä ja onhan se vähän hassua jos vaikka minun luota kotiin päästyään on heti tinderissä... :(
ap
Onko tullut mieleen että mies saattaa samalla tavata kytätä sun tinderissä hengaamista? Molemmat ristiin stalkkaatte toisianne ja kauhistelette kuinka kumpikin edelleen aktiivisesti siellä pyörii.
Vierailija kirjoitti:
Finderella kirjoitti:
Ja mikähän tämä mystinen sovellus mahtaa olla?
5 ja 7, kysymyksiinne tuli jo oikeastaan vastaukset muissa vastauksissani (mistä näen, ja miksen viitsi suoraan kysyä)
ap
En edelleenkään tajua mistä sen näkee. Kaikillako on joku rinnakkaissovellus joka kertoo milloin joku on ollut paikalla tinderissä? Kummaa.
Ei Tinderistä näe toisen paikallaoloa. Trollaat.
Finderella kirjoitti:
Etkö? En ole ap, mutta kommentoin nyt tästä sivusta. Minulla on sellainen tinderin korvaava sovellus puhelimessani, koska lumiaan ei oikeaa tinderiä saa. Tämä sovellus kuitenkin toimii yhdessä tinderin kanssa. Olenkin joskus miettinyt, mitä eroja näillä sovelluksilla on, kun tinderissä tuntuu näkyvän erilaisia tietoja kuin minulla ja esim mitään supertykkäyksiä minulla ei ole eikä näy. Ja minulla siis näkyy myös se, milloin henkilö on ollut viimeksi aktiivisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Finderella kirjoitti:
Timber
Pikku vihje leidiltä toiselle- miehet on sen verran putkiaivoisia että kyllä niistä kuuluu JOS ovat kiinnostuneita. Poikkeuksetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en ole poistanut sitä vielä kun ei olla sovittu mistään vakavammasta, ei edes oikeastaan ikinä soitella.
Ja käyn siis toisinaan ikävissäni tsekkaamassa onko hän taas ollut siellä ja onhan se vähän hassua jos vaikka minun luota kotiin päästyään on heti tinderissä... :(
ap
Miksi sun on ok olla mutta miehen ei? Tää ei nyt mee ihan putkeen :D
Vierailija kirjoitti:
Finderella kirjoitti:
Etkö? En ole ap, mutta kommentoin nyt tästä sivusta. Minulla on sellainen tinderin korvaava sovellus puhelimessani, koska lumiaan ei oikeaa tinderiä saa. Tämä sovellus kuitenkin toimii yhdessä tinderin kanssa. Olenkin joskus miettinyt, mitä eroja näillä sovelluksilla on, kun tinderissä tuntuu näkyvän erilaisia tietoja kuin minulla ja esim mitään supertykkäyksiä minulla ei ole eikä näy. Ja minulla siis näkyy myös se, milloin henkilö on ollut viimeksi aktiivisena.
Juuri näin. Mulla siis ei ole tinder-nimistä sovellusta, vaan yksi toinen, mutta siinä on samat kuin tinderissä. En tiedä onko siinä muutoin paljon eroa. Mutta tosiaan siinä näkyy tyyppien kohdalla esim. että "paikalla viimeksi 2min sitten". "Paikalla viimeksi 10h sitten". "Paikalla viimeksi 14.11."
ap
Vierailija kirjoitti:
Onko tullut mieleen että mies saattaa samalla tavata kytätä sun tinderissä hengaamista? Molemmat ristiin stalkkaatte toisianne ja kauhistelette kuinka kumpikin edelleen aktiivisesti siellä pyörii.
Oliskin näin... mutta tosiaan en oikein usko, luulen että hänellä kyllä on se ihan oikea tinder, eli hän ei näe milloin joku on ollut paikalla.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Finderella kirjoitti:
6tin ainakin
Eihän tuossa auta kuin nostaa kissa pöydälle ja keskustella asiasta. Ei sen toisen aivoituksia voi tietää, ellei kysy suoraan.