Hyvää Joulua mulle! Poikaystävä jätti
Jippii, voi tätä ilon aikaa taas. Viikko sitten oli vielä niin rakastunut ja aaaah, ihanaa, vuoden alussa piti muuttaa uuteen yhteiseen kotiin.
Tadaa, tänään sitten tippui pommi että juu ei, en tykkää enää.
Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä! Kai briteistä tilatun joululahjan voi palauttaa (kallis nhl-pelipaita)? :D
Kommentit (26)
Nopeasti viime hetken pikkujouluihin, sit tapanintansseihin ja uuden vuoden bileisiin! Ensi vuonna olet jo unohtunut sen surkimuksen :)
Olisin kovasti kiinnostunut siitä pelipaidasta sekä sinusta. Nähdäänkö ennen joulua vai joulun jälkeen?
Minkälainen typy ny vapailla markkinoilla?
Uuden vuoden juhlista voit poimia uuden miehen.
Missäpäin sä oot? Voitas mennä kihloihin viel ennen jouluu. Ja se pelipaita vois sopii mulle.
Me erottiin myös viime jouluaattona eksän kanssa. Joulu meni vituiksi, mutta siitä on ollut suunta vain ylöspäin :))
Hei mutkin jätettiin just viikko sitten. Suunnitteilla oli yhteenmuutto ja yhteinen lapsi. Mutta hyvä että on toi alta pois ennen joulua niin ei tarvitse enää stressata sitä suhdetta. Ens vuonna me löydetään kunnon miehet! Mutta ei mitään Nooia...
Siitä on hyvä aloittaa uusi vuosi ihan uudelta pohjalta, ja pelipaidan voit palauttaa tai myydä Suomessa ehkä jopa voitolla netissä. :) Jotain hyötyä nääs..
Mulle tuli jokunen vuosi sitten ero myös just joulukuun alussa, oltiin kyllä asuttu yhdessä jo monta vuotta. Oli sitten vähemmän kiva järkkäillä muuttokuormia sun muita ja kamoja varastoon viikon parin sisällä. Olin vanhemmilla sit loppuvuoden, kun ei kesken kuuta mitään löytynyt, ja uutta asuntoa hakemaan heti tammikuun alusta. Ei pöllömpää. Elämä parani kyllä heti alkuvuodesta.
Nyt relaat, vedät henkeä, myyt pelipaidan hyvällä voitolla ja syöt paljon pipareita sun muita joulun, ja uutta matoa koukkuun vaikka loppuvuoden bileissä. Tsemppiä!
Kuule niin jätti viime viikolla minunkin poiccikseni. Olen sairastanut tänä vuonna syövän ja ollut hänelle raskaana (piti keskeyttää syövän vuoksi), niin että melko mulkusti tehty. Toivottavasti ensi vuosi on parempi.
Kannattiko nalkuttaa ja leikkiä prinsessaa? Paljonko olet lihonut suhteen alusta?
Miksi tilasit briteistä etkä jenkeistä?
Lähdetkö ensi viikolla treffeille?
Vierailija kirjoitti:
Miksi tilasit briteistä etkä jenkeistä?
Olisko tulli? Ääliö
Olen pahoillani, mutta älä lannistu. Tosi rakkaus odottaa! Usko vaan.
Tiedän hei tunteen! Pahinta on se odottamattomuus. Voimia sulle!
voi palauttaa.