Tekeekö se Nooasta jotenkin erityisen kunnollisen, että hän osaa laittaa laukkunsa naulaan saunaan mennessä?
Vai miten Ukko Nooa-laulun sanat tulisi ymmärtää?
Kommentit (1716)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onko Satu sitten kunnon nainen, kun teki saman?
No ei ole. Laulussa ei mainita sanallakaan että olisi kunnon nainen. Hän oli vain pelkkä Satu.
Naisille on itsestään selvyys että laukku laitetaan naulaan, eikä viskota lattialle.
Ei mainitakaan, mutta jos se tekee Nooasta kunnon miehen, niin miksei sama asia tee kunnon naista ???
Olen kuullut aina väärin,kun olen ymmärtänyt kunnanmieheksi,mutta onneksi nyt selkis.
Oieivoinou, heräsin saunan eteisen penkiltä ylläni pohojanmaan painiasu, missä omat vaatteeni on??? Iik, en pääse ylös, helavyö on niin painava. Missä kaikki on, on niin hiljaista, että tekis mieli kiljaista... oi miksi, oi miksi joinkaan sahtia yli äyräiden?
Blondie
*joka katuu kaikkea, mitä ei muista
Kyllä maar oli komiat saunomiset ja juomingit Ukko Nooan saunalla. Me poijjaat oikein kunnolla otettihin. Ny on sitte vaan ihme kun on muutama helavyö karuksissa. Onko näkyny jossahin notta?
Tv. Pohojanmaanpainijapoijjaat.
Minä kun oon lukena koko ketjun ajan, jotta Ukki Nooa, ja nytten meinasin onnitella isänpäivän johdosta.
Ihmettelin kyllä, että mahtaa olla kuuluisa Ukki, kun satoja viestejä saa, kaikkiko hänet tuntee? Laaja suku.
No mutta minähän oonkin Blondie, höpsis
Vierailija kirjoitti:
Kuka se Nooa oli?
Hohhoijaa! Myssyntyhjyys!
Vierailija kirjoitti:
No onko Satu sitten kunnon nainen, kun teki saman?
Ei se että hän osaa laittaa laukkunsa naulaan, vaan se että hän tosiaan myös tekee niin.
Pekka Poliisi joko olet järjestänyt etsinnät Tintin löytämiseksi?
Tv. Ari-Tapani
Vierailija kirjoitti:
Tv. Ari-Tapani
Aikuinen ihminen saa olla halutessaan 'kateissa', vai epäiletkö rikosta?
Tee katoamisilmoitus netissä, laita pankkitunnuksesi ja tilinumerosi
'Pekka Poliisi'
Nyt kaikki Tanssii tähtien kanssa- paikan nurkille tähyilemään. Jos näette Tintin, Jorman ja Sykön yhdessä niin Pekka poliisi pelasta Tintti. Oih! Tinttini mun.
Tv. Ari-Tapani
Vierailija kirjoitti:
Nyt kaikki Tanssii tähtien kanssa- paikan nurkille tähyilemään. Jos näette Tintin, Jorman ja Sykön yhdessä niin Pekka poliisi pelasta Tintti. Oih! Tinttini mun.
Tv. Ari-Tapani
Voinko istua Airan paikalle, olen tavannut Hänet Hyrsylän mutkassa.
Juttelias Utelias
Ps En osallistu Tintin pelastukseen. En usko että pelastusta kaipaa, aikuinen ihminen.
Istun katsomossa ja hymyilen kameroille :)
Olihan se keskiviikkona, suora lähetys? Miten sitten näen itseni telkasta, jos olen siellä? En ymmärrä...
Entä jos se Ukko olikin vain fyysisesti hyvässä kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Minä kun oon lukena koko ketjun ajan, jotta Ukki Nooa, ja nytten meinasin onnitella isänpäivän johdosta.
Ihmettelin kyllä, että mahtaa olla kuuluisa Ukki, kun satoja viestejä saa, kaikkiko hänet tuntee? Laaja suku.
Me tunnetahan sut Blondie.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten on mahdollista, että kun minä yksi ja teitä monta??? Kaikkiko te tunnetahan???
Olen jotenkin hokannut, että 'poijaat' ajasta lienee tovi jos kotvakin... ukkeleita taidatte olla
Ei millään pahalla
Ei mulla muuta ollut, kai
Eniveis, on pikkulauantai, otetaas pienet...
Blondie
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten on mahdollista, että kun minä yksi ja teitä monta??? Kaikkiko te tunnetahan???
Olen jotenkin hokannut, että 'poijaat' ajasta lienee tovi jos kotvakin... ukkeleita taidatte olla
Ei millään pahalla
Ei mulla muuta ollut, kai
Eniveis, on pikkulauantai, otetaas pienet...
Blondie
Meitä on kaiken ikäsii paanijoita ja maharottoman kommeita met oomma kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tv. Ari-Tapani
'Pekka Poliisi'
Minun omat pankkitunnuksetko vai Tintin? Vai meidän molempien?
Ari-Tapani
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tv. Ari-Tapani
Voinko istua Airan paikalle, olen tavannut Hänet Hyrsylän mutkassa.
Juttelias Utelias
Ps En osallistu Tintin pelastukseen. En usko että pelastusta kaipaa, aikuinen ihminen.
Istun katsomossa ja hymyilen kameroille :)
Olihan se keskiviikkona, suora lähetys? Miten sitten näen itseni telkasta, jos olen siellä? En ymmärrä...
Juttelias älä semmooseen lähäre mukahan olleskanaan notta. Siellä on vaan sellaasta korreeta porukkata. Kitkuttelevat ja ketkuttelevat lanteeiitansa miehetki niinku ne olis naasia. Vallan maharoton meno. Kaffettaki ne siemailee pienestä kahvikupista pikkurilli pystyssä notta. Tai pitelevät maharottoman isoa kaffemukia kiinni molemmin käsin niinku se kippo olis siitä tantereelle putoamassa justiinsa nytte. Meeillä pohojanmaalla ryystetähän kaffe tassilta sokeripala huultehen välissä. Tule tänne niin syörähän mämmiä ja sitte painitahan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tv. Ari-Tapani
'Pekka Poliisi'
Ari-Tapani
Laita vaikken molempien
'Peka Polisi'
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tv. Ari-Tapani
'Pekka Poliisi'
Ari-Tapani
Laita vaikken molempien
'Peka Polisi'
Ja auttaako se Tintin löytämiseksi? Kysynkö äidiltäni ensin? (Alma vai Helmi?).
Tv. Ari-Tapani
Tv. Ari-Tapani
Kunnon miehellä on olkalaukku.