Tekeekö se Nooasta jotenkin erityisen kunnollisen, että hän osaa laittaa laukkunsa naulaan saunaan mennessä?
Vai miten Ukko Nooa-laulun sanat tulisi ymmärtää?
Kommentit (1716)
Vierailija kirjoitti:
ALARM ALARM ALARM
LUIKKARIDIIVATYTSY LÄHESTYY, KAIKKI VALPPAANA
kuiskaa: sillähän on porttari tänne, niinkuin joka paikkaan...
Pekka Poliisi
Pekka tule tänne sinisessä haalarissasi.
Tv. Elovena
minä olen oikea Elovena, rämmin täällä metsässä päästyäni siteistä...iso-äitini vohki vaatteeni, olen miltei alasti ja lähestyn Sepon vajaa. Jari 26v ja Teuvo, auttakaa!!!
Joku koputtaa Sepon vajan oveen! Kukahan se on ja mitä mielessä? Me ei avata ovea.
Tv. Jari 26v. ja Teuvo.
elovena:* herää hetkeksi vielä männyn juurelta pahoin kylmettyneenä, janoissaan ja nälissään. Näkee unia herkkuruoista ja vaipuu syvemmälle uneen...
Voisiko joku käydä tarkastamassa männyn juurella että onko siellä oikeasti joku elovena apua vailla?
Pekka Poliisi tule apuun! Tule pidättämään tuo joku joka kolkuttelee Sepon vajan ovea. Halutaan jo lähteä mopoilemaan.
Tv. Jari 26v. ja Teuvo
Elovena: * lojuu kuolleena männyn juurella kaihoisa hymy huulillaan
Käykää nyt siellä männyn juurella tarkastamassa tilanne. Minä en ehdi kun Nestorin kanssa saunotaan.
Tv. Ukko-Nooa.
Pekka Poliisi tiedottaa: Isoäiti Elovena on löytynyt menehtyneenä männyn juurelta. Tapaukseen ei epäillä liittyvän rikosta. Kiitämme kaikkia (0!) etsintöihin osallistuneita *kiroaa!!!^&%€#@
Pekka Poliisi tule tänne Sepon vajalle. Joku koputtelee edelleen. Olisikohan se aitooikea-Elovena-tyttö. 🥰
Tv. Jari 26v. ja Teuvo
Juttelias Utelias tässä. Ukko Nooan saunalla lyhyt hiljainen hetki Elovena-Isoäidin muistolle lauantaina. Skuul, sahtimalja
Jari 26v ja Teuvo.
Tulettehan saunalle, tuokaa Elovena mopon kyydissä, tai sittenkin, pitäisiköhän Teukan jo palata kotiin???
.
Mistä Nooa keksi mennä saunaan? Oliko joku suomalainen piipahtanut Nooan luona kun oli kuullut, että joku idän mailla rakentaa maailman suurinta laivaa? Vai oliko Nooa vieraillut suomalaisen luona, kun oli kuullut että Suomessa on paljon järviä ja metsiä, joiden takia suomalaiset liikkuvat yksinomaan veneillä ja saavat metsät tuottamaan tervaa tervahaudoissa, minkä johdosta suomalaisia veneitä kehutaan maailmalla maailman parhaiksi.
Vierailija kirjoitti:
Jari 26v ja Teuvo.
Tulettehan saunalle, tuokaa Elovena mopon kyydissä, tai sittenkin, pitäisiköhän Teukan jo palata kotiin???
En minä vielä lähde kotiin. On ollut niin mukavaa pitkästä aikaa olla Jari 26v.n kanssa. Vauhtia ja vaarallisia tilanteitakaan ei olla voitu välttää. Nuorten miesten oikeaa elämää. Kohta päräytetään mopot käyntiin ja ajellaan saunalle.
Tv. Teuvo
Miksi Nooan saunan ovi on lukossa? Tietääkö joku onko Teuvo täällä?
Tv. Sirpa-Sinikka
Oikean version loppu menee "Satu tuli saunasta ja otti naukun laukusta".... että se siitä kunnollisesta Sadusta.
Vierailija kirjoitti:
Tv. Sirpa-Sinikka
Teukka pakeni saunan ikkunasta, kun huomasi sinun lähestyvän... on niin innostunut moponrassaukseen, aina se sinappikoneen voittaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tv. Sirpa-Sinikka
Teukka pakeni saunan ikkunasta, kun huomasi sinun lähestyvän... on niin innostunut moponrassaukseen, aina se sinappikoneen voittaa...
No voi nyt.... Jalmari toi meidän lapsen mulle kun lähti AV. n pikkujouluihin. En minä nyt ehtis olla lapsen kanssa. Mulla on menoa. Teuvo on ISÄ niin saa nyt tulla kotiin.
Tv. Sirpa-Sinikka
Niin oli siihen asti kunnes tapasi Satun.