Tekeekö se Nooasta jotenkin erityisen kunnollisen, että hän osaa laittaa laukkunsa naulaan saunaan mennessä?
Vai miten Ukko Nooa-laulun sanat tulisi ymmärtää?
Kommentit (1716)
Joko tänään on saunalla bileet? Voisin mennä jo aloittelemaan jos te muut tulette vasta lauantaina. AV- kuppila antoi mulle porttikiellon.
Tv. Mervi
👆Mervi, Mervi
Vasta l a u a n t a i n a! Kai tuot sahtia ja jätä se vattupusikko rauhaan
Seppo
Tuli vaan mieleen, että oliko se laukku Vuitton vai Gucci?
Vierailija kirjoitti:
Tuli vaan mieleen, että oliko se laukku Vuitton vai Gucci?
Tais olla Brada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jalmari, ootko hollilla? Lähettäis lavatansseihin... jenkalle
Lähtisin niin mielelläni mutta Sirpa-Sinikka toi maanantaina lapsen minulle hoitoon pariksi tunniksi. Teuvo on Pihtiputaalla mopokerhon tapaamisessa. Koitetaan jos ens viikolla pääsisin tansseihin kanssasi.
Tv. Jalmari
No eikös se Sirpa-Sinikan toukka jo kohta mee kouluun? Tekivätkö muuten koskaan sitä isyystestiä, Teuvo taitaa olla kysymysmerkkinä eelleen asiasta.
Jari 26v, oothan saanu uusia moponrassauskavereita, kun Teukka sua niin kaltoon kohteli... säästyit muuten varmana paljolta, kun et tuon naikkosen matkaan päätyny, silkkoa sisältä...
Ei mulla muuta
Elovena kyllä minä haluaisin sinut tavata! Olen koko viikonlopun joutunut olemaan sisällä. Sirpa-Sinikka on jostain syystä tuolla minun pihalla ollut riekkumassa. Haluaisi minulta rahaa Fuengirolan matkaan! Ihme nainen! Soitin Jalmarille että hakis miniänsä pois mutta ei hän ehdi kun lapsenlapsi on hänellä hoidossa ja pienessä flunssassa ovat molemmat. Mervi kuulemma jossain saunabileissä. On tämä nyt ikävää. En voinut siirtää mopoanikaan sateen suojaan. Toivottavasti tavataan sinä Elovena!
Tv. Jari 26v.
Voi Jari 26v, kunnen Sinua nähnytkään, ihastuin Ari-Tapaniin💕, yritän tehdä hänestä heteron, ihku on.
Sorri, kun olen vähän tuulellakäypänen, etten sanoisi tuuliviiri, ja blondikin vielä
Elovena
Ps
Jossei Ari-Tapani minuun käänny, katsotaan...🤔👍, sullon sentä mopo
Vierailija kirjoitti:
Voi Jari 26v, kunnen Sinua nähnytkään, ihastuin Ari-Tapaniin💕, yritän tehdä hänestä heteron, ihku on.
Sorri, kun olen vähän tuulellakäypänen, etten sanoisi tuuliviiri, ja blondikin vielä
Elovena
Ps
Jotain tällaista epäilinkin! Kun Tinttikin on tuossa pihalla ollut Sirpa-Sinikan kanssa. Nyt soitan Helena naapurille, Helmille ja Almalle.
Tv. Jari 26v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elovena
Ps
Jotain tällaista epäilinkin! Kun Tinttikin on tuossa pihalla ollut Sirpa-Sinikan kanssa. Nyt soitan Helena naapurille, Helmille ja Almalle.
Tv. Jari 26v.
Ihkuu olla näin favoriitti
Elovena
No huhhuh
Eestiläiset oli tult saunalle, kyselivät kala-apajia...
No hei, ei ainakaan vienyt saunaan asti :D.
Joku on kaapannut Elovenan! Juuli Juristi ja Lauri Lakimies tulkaa apuun! Olen aivan satavarma että Elovenan viestit on kirjoittanut joku kaappari.
Tv. Jari 26v.
Vierailija kirjoitti:
Joku on kaapannut Elovenan! Juuli Juristi ja Lauri Lakimies tulkaa apuun! Olen aivan satavarma että Elovenan viestit on kirjoittanut joku kaappari.
Tv. Jari 26v.
No tärkein ensin: Onko rahaa, olen kallis?
Miksi epäilet identiteettivarkautta? Ei kait mummeli, joka vohki narulta lettinauhat ja essun osaisi vauvaan kirjoittaa???
* kuiskaa: voi tsiisus
Yt
Juuli Juristi
Elovenan isoäiti on kaapannut Elovenan! Isoäiti sai vihiä että minä ja Elovena ehkä alamme seurustelemaan ja hän kateuksissaan kaappasi Elovenan! Auttakaa nyt!!!
Tv. Jari 26v.
Hei Jari 26v
Minä tässä, Elovena. Etkö huomaa minua, vilkutan täällä saunan nurkalla. Iso-äiti takavarikoi, taas, essuni ja punaiset lettinauhani. Niinpä olen pukeutunut hänen ruskeaan teryleenihameeseensa. Ja sifonkipuseroonsa. Jalassani Ainot...
Joku on sanonut, että muistutan paljon iso-äitiäni... : )
Vierailija kirjoitti:
Hei Jari 26v
Minä tässä, Elovena. Etkö huomaa minua, vilkutan täällä saunan nurkalla. Iso-äiti takavarikoi, taas, essuni ja punaiset lettinauhani. Niinpä olen pukeutunut hänen ruskeaan teryleenihameeseensa. Ja sifonkipuseroonsa. Jalassani Ainot...
En usko! Olet isoäiti. Kerro heti mihin olet Elovenan vienyt? Seppo, Jalmari, Helena naapuri, Alma veljpoikineen lähdetään pelastamaan oikea Elovena (minun tyttöystävä). Myös Mervi tulee!
Tv. Jari26v.
Juuli Juristi tässä ( murtuneena)
Kuulin huhua, että Lauri Lakimies olisi kihlannut toisen... luulin että meitä auvoisa tulevaisuus yhdessä odottaa
* itkee
Ja morsian olisi se &^%€#@&^%€#@ luistindiivatar arggghhh
* potkuraivoaa
Minusta ei ole apuja Elovena-keissiin, sydämeni on murtunut₩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei Jari 26v
En usko! Olet isoäiti. Kerro heti mihin olet Elovenan vienyt? Seppo, Jalmari, Helena naapuri, Alma veljpoikineen lähdetään pelastamaan oikea Elovena (minun tyttöystävä). Myös Mervi tulee!
Tv. Jari26v.
Teuvo tässä, Teukka, entinen moponrassauskaverisi. Jos lähden etsintöihin mukaan, saanko anteeksi? Olenkin jo täysin kyllästynyt tähän vauvaelämään, en edelleen ymmärrä niistä mitään, mopot ovat helpommat...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei Jari 26v
Tv. Jari26v.
Teuvo tässä, Teukka, entinen moponrassauskaverisi. Jos lähden etsintöihin mukaan, saanko anteeksi? Olenkin jo täysin kyllästynyt tähän vauvaelämään, en edelleen ymmärrä niistä mitään, mopot ovat helpommat...
No voisithan sinä Teuvo tulla. Jos oltais taas kavereita! Jos yhdessä löydettäs Elovena.
Tv. Jari 26v.
Kyllä, ennen vanhaan naiset oli onnessaan kun Suomi ukko osasi edes laukkunsa laittaa naulaan, ilman sanomista.. nykyään sitten sekin kai jo nakutusta jos sanoo..
Hei Jari 26v, täällä oikea elovena-tyttö. Iso-äitini lainasi essuani ja lettinauhojani, niitä punaisia, sille yhdelle av-reissu officinalle i l m a n lupaani ja yritti esiintyä minuna. Ilkiö. Siinä on ollut setvimistä. Tulen mielelläni saunaan, ja tantsuihinkin kanssasi Jari 26v.
ei sit muutu mulla, kait
Elovena
Mervi, himmaa vähän sahtin yms juontia jookos. Vattupuska saunan takana on vihdoin kasvanut kauniiksi (viime konttailujesi jälkeen)