Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mummon joululakko

Vierailija
18.12.2016 |

Mummo on aina rakastanut joulua ja vaatinut suvun luokseen joulun viettoon. Nyt tulikin topakka ilmotus, että hän ei laita joulua ollenkaan. Hän haluaa olla yksin kotona ja olla vaan. Sinänsä ymmärrettävää, mutta vähän heräsi huoli mummon terveydestä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa tarvitse olla muuta terveydellistä syytä kuin ikä ja jaksaminen. Olen vielä alle 60, mutta taitaa olla viimeinen joulu, jonka laitan suvulle. En ole sairas eikä mulla ole mitään erityisiä terveydellisiä ongelmia mitä ei olisi ollut jo aiempinakin jouluina. Olen vaan jo niin monet sukujoulut laittanut, että vuoden päästä voisin käyttää jouluni jo jollain muulla tavalla. 

Vierailija
2/4 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on uusi mies. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuossa tarvitse olla muuta terveydellistä syytä kuin ikä ja jaksaminen. Olen vielä alle 60, mutta taitaa olla viimeinen joulu, jonka laitan suvulle. En ole sairas eikä mulla ole mitään erityisiä terveydellisiä ongelmia mitä ei olisi ollut jo aiempinakin jouluina. Olen vaan jo niin monet sukujoulut laittanut, että vuoden päästä voisin käyttää jouluni jo jollain muulla tavalla. 

Kiitos tästä. Huoli vähän helpotti. Ehkä mummokin on vaan kyllästynyt jouluun:) T:ap

Vierailija
4/4 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä on uusi mies. 

Voi kun oliskin joku ihana jouluvaari. T:ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan