Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen tämä vuosi on ollut sinulle?

Vierailija
18.12.2016 |

Vuosi alkaa lähestyä loppuaan. Millainen oli ajanjakso 1.1.2016-31.12.2016 sinulle? Olisi kiva kuulla erityisesti henkilökohtaisia kokemuksia, yleisiä asioita kaikki tietävät jo. Itse en ehdi nyt miettiä, mutta palaan tähän kirjoittamaan oman kokemukseni :)

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vuosi. Sain alkuvuodesta viimein erottua todella hankalasti uusperhekuviosta joka on parantanut elämänlaatua huomattavasti. Ei enää joka päivästä tappelua entisen miehen ja hänen lapsensa äidin kanssa.

Vierailija
42/44 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi sitten kipuilin päättömän (ja luvattoman) ihastuksen kanssa. Luulin etten näe häntä enää koskaan ja kaipasin häntä niin että koski. Vuoden mittaan näin kuitenkin hänet monta kertaa ja vaihdeltiin pitkiä ja kiinnostavia sähköpostejakin...ja nyt olen ihan samassa pisteessä kuin vuosi sitten, en tiedä näenkö häntä enää koskaan enkä tiedä rohkenenko edes lähettää viestin ja toivottaa hyvää joulua.

Muuten menee ihan hyvin, kai. Ei ole taloudellisia huolia ja terveydentilanikin on pysynyt suunnilleen ennallaan. Olen esittänyt avuliasta ja huolehtivaa tytärtä ja tätiä ja ollut paljon iäkkään äitini sekä siskon perheen apuna, kuin hyvittääkseni sen että sisälläni asuu nainen joka on ihastunut mieheen johon ei saisi ihastua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuvuosi oli vaikea kovien kipujen ja raskauden yrityksen aikana. Sitten tulin raskaaksi, kivut kaikkosi ja asiat hymyili. Yksi terveydellinen vastoinkäyminen oli valitettavasti. Vauva syntyi 11 päivää sitten <3

Vierailija
44/44 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä