Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi ja sinkkuilu eron jälkeen

Siepp
18.12.2016 |

Olen ikäni ollut pitkissä parisuhteissa ja varsinainen sinkku elämä on jäänyt itseltäni melko lailla välistä, vaikka ikää on jo 28v. Kipeästä erosta on nyt kohta pari kuukautta aikaa. En koe olevani vielä täysin tolpillani, mutta yksi mies on viestitellyt minulle ja kerran nähtiinkin. Nyt on jutut ollut sen suuntaisia, että yhteinen yö olisi mahdollisesti edessä. Mua jännittää! :D Jännittää, että kuinkahan sähellykseksi se menee ja millainenkohan olo sen jälkeen itselle tulee. Toisaalta koen, että kaipaan jotain tällaista jotta pääsisin tämänkin asian osalta ns eteenpäin. Eli niin oudolta, kun se monesta varmaan kuulostaakin, minulla ei ole ollut elämäni aikana kuin kahden miehen kanssa seksiä!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sen pitäsi kuullostaa oudolta, kun kaikilla sinun ikäisilläsi miehillä -tai naisilla ei ole vielä ainoatakaan seksi -kokemusta. - Ja vaikka olisi yksi tai tuhat, niin mitä sitten? - Ei seksikertojen määrä ole mikään erityinen meriitti. 

Vierailija
2/9 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että anna itsellesi aikaa. Minulla oli hirveä kiire eron jälkeen ja sain siitä itselleni vain pahan mielen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan seksi uuden kumppanin kanssa jännittää, vaikka niitä olisi takana 100. Lohtupoka on ihan hyvä tapa päästä yli entisestä, kunhan ei lupaile uudelle liikoja.

Vierailija
4/9 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosta 2 vuotta ja tämä eron jälkeinen deittailu / seksi on vielä kokematta.

Vierailija
5/9 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

100% normaalia eron jälkeen. Sano että suo jännittää, niin ei tarvitse teeskennellä. Muista pitää kumeja käsilaukussa, sillä kaikki miehet eivät osaa varautua.  

Vierailija
6/9 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin sitä miestä haittaa sun jännitys. Häntäkin jännittää oma suoriutuminen ja kokee itsensä vain vähän miehekkäämmäksi ja itsevarmemmaksi, jos kerrot, että sua jännittää ihan sikana. Eli sen kertomisessa on vain voitettavaa!

Vierailija
7/9 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tuskin sitä miestä haittaa sun jännitys. Häntäkin jännittää oma suoriutuminen ja kokee itsensä vain vähän miehekkäämmäksi ja itsevarmemmaksi, jos kerrot, että sua jännittää ihan sikana. Eli sen kertomisessa on vain voitettavaa" - Toimisipa tuo, myös toisin päin. Ja ehkä toimiikin; tuntuu vain että miehien edelleen oletetaan, etten sanoisi toivotaan olevan kokeneita ja naisten kokemattomia; mutta viimeksi tehtyä jakoa taitaa ylläpitää vähintään yhtä moni mies kuin nainen; ellei miehet vielä enemmän, ettei oma kokemattomuus paljastuisi.  

Vierailija
8/9 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälle miehelle olen ollut kyllä ihan rehellinen, että tuore ero takana, enkä ole mitään vakavaa etsimässä. Vaikutti ainakin ihan fiksulta asian suhteen. Hän itse asuu toisessa kaupungissa ja käy töidensä puolesta täällä jonkin aikaa. Senkin puoleen ajattelin tämän olevan "helppo ja hyvä" ratkaisu.. :D Mites itse tekisitte, jos mies tulisi teidän luokse kylään, jäisikö hän yöksi, eli että aamulla sitten molemmat lähtisi vain tahoillaan töihin tms? Sillä miten sitten se toimisi, jos mies tulisi illalla käymään, harrastettaisi seksiä ja sanoisin, että nyt voi lähteä kalppimaan? :D

Ap

Vierailija
9/9 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upp!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi