Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Appivanhemmat tunki meille ja olen alasti!

Vierailija
18.12.2016 |

Apua tää on ihan kauheaa, mieheni soitti niille että voitaisiinko tavata kaupungilla kun me ei olla nyt ehditty siivota, aluksi sanoivat ilmeisesti että käy. Sitten jonkin ajan päästä sanoivat vaan että tulevat tänne ja olin ihan epäuskoinen, että eihän ne nyt väkisin voi meille tulla ja en ole edes pukeutunut ja meikannut vielä kun mitään aikaa ei olla ainakaan minulle kerrottu.

Meillä on ohan älytön sotku nyt, astioita tiskaamatta ja miehen vaatteita ympäriinsä yms miutenkin vaatimaton opiskelijakämppä sellaisessa kunnossa etten päästäisi tänne edes ystäviäni.

Sitten lopetti puhelimeen vastaamisen ja hetken päästä pimpotti ovikelloa ja mies tottakai päästää ne sisälle tähän sotkuun, itse en tämän näköisenä mennyt vastaan. Siellä ne sitten päivitteli aikansa ja lähtivät keskenään kaupungille. Siis nyt kyllä ottaa päähän, lähtivät kutsumatta minua. Omant vanhenpani on lukemattomia kertoja käyneet meillä ja aina kun mennään kaupungille niin otetaan mies mukaan ja ne on tarjonneet ravintolassa molemmille ruuat ja kahvit. Nää ei ikinä... Eniten olen tästä väkisin tunkeutumisesta nyt shokissa...

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
22/37 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottaako ne appivanhemmat eteisessä, että sä saat tän jutun kirjoitettua tänne ja rupeet sit pikku hiljaa pukeutuun?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odottaako ne appivanhemmat eteisessä, että sä saat tän jutun kirjoitettua tänne ja rupeet sit pikku hiljaa pukeutuun?

Vaikeuksia luetun ymmärtämisessä?

Vierailija
24/37 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka teillä ei siivoa ..paikka kaikille ja kaikki paikalleen..

Kontrolloivatko miniän kodinhoito taitoa? Näytä että osaat vai osaatko?

Voit olla ilman meikkiä..puhdasta vain nopsaan päälle.

Vierailija
25/37 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan teillä ollut sikaa siivota ja pukeutua moneen kertaan

Vierailija
26/37 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appivanhemmat on usein tuollaisia ajattelemattomia, jotka vaan tulee käymään, varsinkin siis omien lapsiensa ja näiden puolisoiden luokse. Eivät ajattele, että siinä nyt on mitään ongelmaa, kyllähän he nyt lapsensa kotiin saavat tulla. Eivät tajua, että sille on joku syy jos on haluttu nähdä kaupungilla eikä kotona.

Epäkohteliasta ja junttimaista on tunkea ihmisten luo vaikka ei ole kutsuttu vaan pyydetty tapaamista muualla.

Vierailija
27/37 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisit alasti edes voinut kaupungille lähteä? Elämänhallintasi vaikuttaa sellaiselta, että niiden olisi pitänyt odottaa tuntikausia, että olet uloslähtökunnossa.

Vierailija
28/37 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka teillä ei siivoa ..paikka kaikille ja kaikki paikalleen..

Kontrolloivatko miniän kodinhoito taitoa? Näytä että osaat vai osaatko?

Voit olla ilman meikkiä..puhdasta vain nopsaan päälle.

Vierailija
29/37 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sut voi edes kutsua mukaan kaupungille jos lymyät makkarissa alasti?

Vierailija
30/37 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääliöt appi ja anoppi

Vierailija
31/37 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siekkä ne nyt kaupungilla istuvat torttukahveella ihan shokissa saastaisen kotinne vuoksi ja päivittelevät, miten poika on ottanut sellaisen homssantuun, jolla on elämänhallinta hukassa. Että mitä he tekivät pojan kasvatuksessa väärin, kun tämmöinen risti annettiin.

:(

Vierailija
32/37 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alasti?

Vierailija
33/37 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon pakkelit tarttet ulosmennäksesi?

Vierailija
34/37 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertainen ratkaisu:

mies siivoaa odottaessaan vanhempiensa vierailua.

Sinulla on aikaa pukeutua ja keittää kahvit. 

Kylään ei tungeta kenellekään. Koskaan.

Vierailija
35/37 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina alasti. Ei ole appivanhemmat tunkeneet kylään enää kun tervehtii joka kerta helikopterilla!

Vierailija
36/37 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiset tunkeutujat on kyllä niin pirun rasittavia. Ei onnistu, vaikka kuinka sovittaisiin, että nähdään kahvilassa tai vaikka kutsuttaisiin että tulkaa iltapäivällä kolmelta.

Isovanhempani ovat tuppautujia...

"Eihän meitä varten tarvii, hyvänen aika, mitä sitä nyt meidän takia, ihan vaan tullaan käymään..."

Jo lapsena mietin että onpas törkeetä, äiti on jossain oloasussa vielä tukka pystyssä koristelemassa kakkua aamuysiltä, kun vieraita odotettiin klo 13... ovikello soi, siellähän ne isovanhemmat. Eihän heitä varten tarvii, no eipä sitten vissiin tarvii ketään muutakaan varten tarvii - mitenpä valmistelet juhlia kun joudut kesken kaiken kahvittamaam tuppautujat.

Sori, vähän meni aiheen vierestä, mutta idea on tämä: väkisin ei työnnetä kenenkään kotiin, jos on ehdotettu, että tavataan muualla. Muuten tullaan siihen aikaan, kun on sovittu. Tuppautujista ei kukaan tykkää.

Vierailija
37/37 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Ap, ymmärrän tuskaasi 😔

Meillä voisi joskus tapahtua samantapaista ja on tapahtunutkin. Ettei ole niin siistiä, johon haluaa vieraat päiväilemään 😞

Meilläkin anoppi joskus pelmahtaa yllätyksenä, eikä voi olla arvostelematta. Mieskin hänelle sanoo, että ilmoita ennen kuin tulet, mutta ...

Omalla kohdalla ajattelen, että olisi hyvä jatkuvasti ylläpitää siisteyttä, ettei tarvitsisi hävetä. Eikä olisi hulvaton savotta, jos joku on tulossa käymään.

Nuohooja on tulossa huomenna meille. Tuhkat tarvii ottaa leivinuunista ja siivota muutenkin.

Toivottavasti ei tule tunteja etuajassa :)

Tsemppiä ja voimia Ap 💛