Kahden lapsen saaminen tuhosi vartaloni
Mahassa roikkuva pussi, tissit riippuu, vaaleita raskausarven jälkiä,pillu väljä kun tehty välilihan leikkaus ja toisessa synnytyksessä muutama tikki kun repesin hieman. Haluan nuoruuden kroppani takaisin. Harmittasko muita kropan tuhoutuminen?
Kommentit (28)
Minua harmittaa kun vaimon kroppa tuhoutui ensimmäisestä jo. Harmitukseen auttaa sivusuhde
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa kokeneet palautuuko pinkeyttä jos tehdään kohdunpoisto? Taustana pari synnytystä, keski-ikä ja ylipainoa jonkin verran.
Millä logiikalla palautuis?
Minusta tämä on hyvä aloitus. On tärkeää, että näistäkin asioista puhutaan, eikä aina pelkästään niistä äitiyden hyvistä puolista, jotka ovat tehneet "kaikesta kärsimyksestä sen arvoista". Maailma on todella ulkonäkökeskeinen, ja useilla miehillä ja naisilla on kovat kriteerit sen suhteen, miltä kumppanin tulee näyttää ulkoisesti. Vaikka sisimpään rakastutaan, ulkonäköön yhä edelleen ihastutaan.
Vierailija kirjoitti:
Minua harmittaa kun vaimon kroppa tuhoutui ensimmäisestä jo. Harmitukseen auttaa sivusuhde
Miltä osin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa kokeneet palautuuko pinkeyttä jos tehdään kohdunpoisto? Taustana pari synnytystä, keski-ikä ja ylipainoa jonkin verran.
Millä logiikalla palautuis?
Miksi ei palautuisi tai paranisi, jos paikkoja korjataan samalla?
Alkuun voisi ehkä suositella pientä kunnonkohotusta, jos on ylipainoa. Mielikin virkistyy.
Vierailija kirjoitti:
Ap kirjoittaa kuin mies.
Ai kun haluan usein seksiä? Sellainen nainen minä vaan olen. Miehelleni riittää kerta tai kaksi kuukaudessa.
Lisäys, että eksän perään en itke. Oli aika paha tapaus.