Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon miehenne osallistuu joululahjojen hankintaan

Vierailija
18.12.2016 |

Kuinka paljon miehenne osallistuu joululahjojen hankintaan, enkä nyt tarkoita rahallisesti vaan suunnitteluun ja hankkimiseen? Ärsyttää ihan helvetisti kun mies kuvittelee että joululahjat putoaa itsestään sinne lahjasäkkiin. Ostaa ITSELLEEN joka joulu kirjan lahjaksi, mutta lapsemme jäisi taatusti ilman lahjoja jos en niitä joka joulu hankkisi. Osallistuu k yllä kustannuksiin, kun ilmoitannpaljonko rahaa pitää tililleni laittaa, mutta yhtään ei vaivaudu edes kysymään että mitä ostin. Prkl.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei vietä joulua, joten en odota hänen hankkivan lahjojakaan.

Vierailija
42/46 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. Mutta se ei haittaa koska rakastan miettiä ja suunnitella mitä lahjaksi lapsille. Toki yhdessä sitten mietitään, kun lista on valmis, että ovatko ne hyvät lahjat. Mieskin saa äänensä kuuluville.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään. Meillä lahjat on mun juttu ja se on mulle ok, rahat siirrän miehen tililtä oma-aloitteisesti omalle tililleni. Joskus kysyn että kumman tuotteen ostan tai mielipidettä, yleensä vastaa että ihan sama. Elektroniikka on poikkeus. Tänään ostettiin lapsille kännykät joululahjaksi, mies valitsi ne ja hoiti ostamisen kaupassa, minä olin sivussa ja katselin.

Vierailija
44/46 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme vässykkämiehiä teillä. Osaavatko edes persettään pyyhkiä?

Osaa, mutta minä leikkaan miehen kynnet, tulee siistimmät.

Vierailija
45/46 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei osallistu. Ei osteta lahjoja aikuisten kesken. Lapsia meillä ei ole. Ostan lahjat sisaruksieni lapsille. Miehen sisarusten lapset jää lahjatta.

Vierailija
46/46 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ostaa kaikki lahjat yhteisistä rahoista, minä ostan lahjan vain hänelle. Näin siksi, että mies on työtön ja hänellä on aikaa käydä kaupoilla. Tänä vuonna hän on hankkinut lahjat meidän molempien vanhemmille, muutamille ystäville sekä siskonsa perheelle ja minun kummitytölleni. Varmaan minullekin. Osaa näistä on tietenkin ideoitu yhdessä. Meillä ei ole lapsia, joten hän olemme usein ostaneet lahjoja myös vähävaraisten perheiden lapsille. Mies on tänä vuonna hankkinut nekin, en tiedä mitä osti mutta uskon että varsin hyviä lahjoja on keksinyt näillekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän