Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suositelkaapa juustoja juustotarjottimelle?

Vierailija
18.12.2016 |

Laitan siihen kylkeen rypäleitä. viikunaa ja suolakeksejä tms.

Riitan herkun Goudaa jo ostin, mutta 2-3 juustoa lisää. Homejuustoista emme välitä ja esim musta emmental on pahaa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös "JORMA" on hyvä viinivalinta tälle lautaselle....

Vierailija
22/25 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei tykkää homejuustosta, voi lopettaa koko juustolautasjutunkin.

Hommaa viiniharrastus. Tykkäätkö valkoviineistä, mutta et tykkää punaviineistä. 

Höpsö. Hyviä homeettomia juustoja on vaikka kuinka. Sitten ehkä on vaikeampaa, jos ei tykkää kuin pehmeästä ja kermaisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

3, tiedän kys rasian, onko miten vahva se vuohen maku? täytynee tuota manchegoa kokeilla...onko se "kermaista", pehmeää vai kovaa ja vahvan makuista?

ap

Se on kova lampaanmaitojuusto, ei kaikkien makuun.. Jos tykkäät kermaisista niin en usko että pidät

Höpön pöppöö, se on pehmoinen, enemmän tuorejuuston omainen vuohenjuusto. Miedon makuinen normaali vuohenjuustoon verrattuna. Pehmoista on, voi ihan levittää veitsellä. Suosittelen testaamaan, minulla rakkaus syttyi kerrasta, vaikka en muuten juuri juustoista välitä. :)

:O Jaa-a, mitäköhän siellä Suomessa Manchegon nimellä oikein myydään?!

Jaa, en mä mistään manchegonista tiedä, mä vastasin siihen ekaan kysymykseen vuohenjuustosta. Chavroux taitaa lukea paketissa.. Se on herkkua se. :)

Vierailija
24/25 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

3, tiedän kys rasian, onko miten vahva se vuohen maku? täytynee tuota manchegoa kokeilla...onko se "kermaista", pehmeää vai kovaa ja vahvan makuista?

ap

Se on kova lampaanmaitojuusto, ei kaikkien makuun.. Jos tykkäät kermaisista niin en usko että pidät

Höpön pöppöö, se on pehmoinen, enemmän tuorejuuston omainen vuohenjuusto. Miedon makuinen normaali vuohenjuustoon verrattuna. Pehmoista on, voi ihan levittää veitsellä. Suosittelen testaamaan, minulla rakkaus syttyi kerrasta, vaikka en muuten juuri juustoista välitä. :)

:O Jaa-a, mitäköhän siellä Suomessa Manchegon nimellä oikein myydään?!

Meniköhän sulla jotenkin nimet sekaisin? Tarkistahan.

Vierailija
25/25 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morbier tuhkaraitajuusto voisi olla ap:n mieleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi