Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Välillä kaipaan tyttöystävää niin että sattuu.. (bi nainen)

Vierailija
17.12.2016 |

Olen naimisissa ja olemme molemmat biseksuaaleja, minä ja mieheni. Meillä on tavallaan avoin/polyamorinen suhde, mutta kummallakaan ei ole oikein synkannut ulkopuolisten kanssa joten suhteita ei ole ollut. Yhdenyönjuttujakaan ei harrasteta.

Itse olen vain tosi hämmentynyt, kun kaipaisin välillä todella paljon naisen kanssa olemista ja ikävöin sitä kipeästi. Yritän jutella tästä miehen kanssa mutta hän ei ole samaa maata. Mies suhtautuu rennosti omaan seksuaalisuuteensa sen kummempia miettimättä. Kavereidensa kanssa pussailee ja naureskelee päälle. Minä otan nämä jutut vakavammin ja haluaisin tosissani löytää ihanan naisen johon tutustua, ystävystyä ja muutakin.
Onko muilla bisseillä tällaista kaipausta vai oletteko rennosti sinut itsenne kanssa? Vai voiko eroavaisuudet johtua siitä ettei minulla ole kunnon ystäväpiiriäkään, kun miehellä taas on tiivis poikaporukka eikä siksi ehkä kaipaile miehiä ellei jotain hottista osu vahingossa kohdalle.

Ja toinen juttu, miten se tuntuukin siltä ettei perheenäitinä ole soveliasta vilkuilla naisia tai flirttailla, mutta perheenisän toimesta sellainen käytös ei jotenkin ole niin kauheaa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on hetero, mutta itse bi-vaimona kaipaan naista joskus kipeästikin. Ei ole tullut vielä vastaan henkilöä/tilannetta jolloin jotain olisi kehittynyt. Flirttaan ja joskus pussaan, mutta just noin naureskellen kuten miehesi.

Vierailija
2/5 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen bi ja olen seurustellut poikaystäväni kanssa yli vuoden. Poikaystäväni on hetero ja meillä on ihan yksiavioinen suhde (en tiedä virallista nimitystä).

Välillä kaipaan naista niin, että sattuu. Naisen kosketusta ja läheisyyttä. Ihan vain sitä, että voisin pitää naista lähelläni. En ole poikaystävälleni tästä kertonut, sillä hän ei ymmärtäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on hetero, mutta itse bi-vaimona kaipaan naista joskus kipeästikin. Ei ole tullut vielä vastaan henkilöä/tilannetta jolloin jotain olisi kehittynyt. Flirttaan ja joskus pussaan, mutta just noin naureskellen kuten miehesi.

Kiva että muitakin :) Mä oon vaan niin ujo ja tosiaan äitiys tuo lisää estoja. Missä tapaat naisia?

Ap

Vierailija
4/5 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva että muitakin :) Mä oon vaan niin ujo ja tosiaan äitiys tuo lisää estoja. Missä tapaat naisia?

Ap

En missään erityisesti. Kaikkialla missä eteen tulee :) Olen välitön ja avoin ja muut huomaavat sen (naisetkin).

Vierailija
5/5 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen bi ja olen seurustellut poikaystäväni kanssa yli vuoden. Poikaystäväni on hetero ja meillä on ihan yksiavioinen suhde (en tiedä virallista nimitystä).

Välillä kaipaan naista niin, että sattuu. Naisen kosketusta ja läheisyyttä. Ihan vain sitä, että voisin pitää naista lähelläni. En ole poikaystävälleni tästä kertonut, sillä hän ei ymmärtäisi.

Ihanaa kuulla samanlaisia ajatuksia! Tuntuu ihan samalta kuin susta. Usein kaipaan exääni joka oli myös paras kaverini, juuri sellaista lämmintä naistenvälistä suhdetta jota ei miehen kanssa saa aikaiseksi. Ja en mäkään ensin uskaltanut miehelleni kertoa moneen vuoteen, mutta sitten avauduin ja hän suhtautui hyvin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan