Eräs henkilö sanoi että valaisen huoneen kun tulen paikalle
Mitä tämä tarkoittaa, en kehdannut kysyä? Samaa sukupuolta oli sanoja kuin minäkin joten tuskin oli mikään iskuyritys.
Kommentit (33)
Kannattaa tarkistaa kotisi radonpitoisuus!
No et ainakaan älylläsi valaise, eli olet varmaan muuten valoisa persoona.
Yksi henkilö sanoi, että hiekoitat hienosti liukkaammankin pihan kun kävelet sen läpi...
Toisilla ihmisillä on sellainen vaikutus. Ovat positiivisia ja kohtelevat muita aina hyvin ja luovat siten "valoa" ympärilleen. Mun serkku pojat on sellaisia. Todella hienoja miehiä :).
Olet valaan oloinen joten tuntuu kuin huoneessa olisi valas, kun tulet paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Yksi henkilö sanoi, että hiekoitat hienosti liukkaammankin pihan kun kävelet sen läpi...
Nyt kyllä nauratti aika iloisesti. Tällaista vertausta en ole ennen kuullutkaan.
Olet onnekas, itse en kuulu onnekkaisiin, tosin kyllä minunkin kanssani juttuun tulee.
Oletko sama ihminen, joka aamulla tuli kysymään sanan hot todennäköistä merkitystä piehtaroituaan sängyssä ulkomaalaisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Tätä ei auta miehelle näyttää, alkaa vielä pian käyttämään sitä.
noh,ei sitten tarvitse ainakaan vielä vaihtaa niitä taskulampun pattereita.
Harmi että kateelliset ovat tässä kommentoineet. Minulle on myös kertonut muutama henkilö että olen valoisa ja innostava persoona. Surullista on että narsistit usein ottavat tämäntyyppiset persoonat kiusaamisen kohteeksi.
No mitäs luulet mitä se tarkoittaa?