Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystaväni bi-seksuaalisuus höpötyksistä..

Vierailija
17.12.2016 |

Nyt on kyllä ihan pakko avautua! Olin hyvän ystäväni kanssa viettämässä iltaa ja sitten muutaman siiderin jälkeen ystäväni alkoi selittämään että hän taitaa olla bi, koska hän on ruvennut viime aikoina miettimään, että voisi aivan hyvin suudella naista intohimoisesti.
No, mä siihen sitten totesin, että tuskin se susta biseksuaalia tekee pelkästään. Ja eikös tollaset bi-ajatukset tule jo teini-iassä viimestää alle 20v.
No, hän alkoi sitten inttämään, ettei kohdalle vaan ole tullut vieä sellaista naista eteen johon ois niin palavasti ihastunut. Eikä asia ole vain tullut hänenkään ajatuksiin aikaisemmin näin selkeästi.
Mä en tota selitystä ihan sulattanut, eikai tollaset ajatukset tule yhtäkkiä kolmikymppisenä vasta??
Ja kaiken lisäksi tämä ystäni sitten suuttui mulle, minä olen kuulemma kommenteissani törkeä, enkä muka arvosta häntä ihmisenä, siis wtf??
Oikeasti, mä sanoin vaan mielipiteeni en sen enempää..
Se ilta oli sitten siinä, lähti ovet paukkuen, eikä vastaa viesteihin =(
Huoh... jos tämä biseksuaalisuudesta vääntäminen johta siihen, että menee oikeasti väit poikki niin, niin.. aarrggh!

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, ihan pakko vielä sen verran kommentoida, kun täällä av:llakin on ollut sellainen ketju jossa ihmetellää että esim lesbosuhteessa toinen on femiininen ja toinen on sellainen miehekkäämpi versio naisesta, Niin tämä minun ystävä ja hänen ihastuksensa seuraa ihan samaa kaavaa. 

Ystäväni on just sellainen poikamainen ollut aina niinkuin jo aikaisemmin selitin ja sit tämä hänen ihastuksensa sellainen oikein viimesen päälle naisellinen =)

Ap

Vierailija
42/50 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä et, ap, tee enää yhtään mitään. Etköhän ole tarpeeksi jo hämmentänyt tätä soppaa? Lakkaa olemasta itsekäs ja anna asian olla! Itsesi takiahan sinä haluat tilanteen korjata, jotta ystäväsi leppyisi sinulle. Anna ystävällesi tilaa ja aikaa. Jos nyt alat sotkemaan asioita, varmasti menetät ystäväsi ikuisiksi ajoiksi.

Sinä oot mokannut, kannattaa vastuusi ja kestä seuraukset.

Mä vastaisin varmaan ihan samalla tavalla kuin sinä jos olisin sivustaseuraaja. 

Mutta tuskin tilanne tästä enää yhtään pahemmaksi voi mennä. Tunnen velvollisuudekseni siivota aiheuttamani sotkut. 

Ja se miksi haluan niin palavasti korjata tilanteen johtuu yksinkertaisesti siitä että me olemme olleet ystäviä ekaluokalta asti. Sellaista hyväsydämmistä ystävää ei ihan joka nurkalla ole. Hän ei tekisi pahaa kärpäsellekään, enkä ainakaan muista että hän olisi ikinä minuakaan kohdellut huonosti. 

Syyllisyyden taakka on ihan kamala tunne.

Ap

Entä jos sanoisit nuo asiat ystävällesi? Laita vaikka viestiä, tai kirjoita kirje, jos hän ei tahdo puhua. Kerro että olet pahoillasi ja että käyttäydyit typerästi. Älä vaan ala kikkailemaan ennen kuin olet saanut selvitettyä asian ystäväsi kanssa. Pahimmassa tapauksessa menetät ystäväsi ja pilaat hänen mahdollisuutensa tuohon naiseen. Loppupeleissä tämä ihastus-nainen on ulkopuolinen tähän tilanteeseen, tämä on sinun ja ystäväsi välinen asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, nyt on sitten kirje kirjoitettu ja postiluukusta pudotettu.  Ihan hyvä neuvo oli tuo. Jospa en tällä kertaa päästä sisäistä Ulla Taalasmaata valloilleen ja unohdan aikasemmat suunnitelmani.

Nyt ei sitten auta muuta kun odottaa miten ystäväni reagoi...

Ap

Vierailija
44/50 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
45/50 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ystävästä kuulunut?

Vierailija
46/50 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on kyllä ihan pakko avautua! Olin hyvän ystäväni kanssa viettämässä iltaa ja sitten muutaman siiderin jälkeen ystäväni alkoi selittämään että hän taitaa olla bi, koska hän on ruvennut viime aikoina miettimään, että voisi aivan hyvin suudella naista intohimoisesti.

No, mä siihen sitten totesin, että tuskin se susta biseksuaalia tekee pelkästään. Ja eikös tollaset bi-ajatukset tule jo teini-iassä viimestää alle 20v.

No, hän alkoi sitten inttämään, ettei kohdalle vaan ole tullut vieä sellaista naista eteen johon ois niin palavasti ihastunut. Eikä asia ole vain tullut hänenkään ajatuksiin aikaisemmin näin selkeästi.

Mä en tota selitystä ihan sulattanut, eikai tollaset ajatukset tule yhtäkkiä kolmikymppisenä vasta??

Ja kaiken lisäksi tämä ystäni sitten suuttui mulle, minä olen kuulemma kommenteissani törkeä, enkä muka arvosta häntä ihmisenä, siis wtf??

Oikeasti, mä sanoin vaan mielipiteeni en sen enempää..

Se ilta oli sitten siinä, lähti ovet paukkuen, eikä vastaa viesteihin =(

Huoh... jos tämä biseksuaalisuudesta vääntäminen johta siihen, että menee oikeasti väit poikki niin, niin.. aarrggh!

Siis idiootti. Ihminen voi vaikka 70-v.:nä ensimmäisen kerran ihastua. Ja moni voi vielä ihastua vain yhden ainoan kerrankin. Mene lukemaan tietosanakirjoja, niin vähän viisastut.

Vierailija
47/50 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

lol tämä muuten on täysi satu koko kertomus : DDD jollakulla on ollut hauskaa tätä miettiessään

Vierailija
48/50 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse bi ja aloin pitämään miehistä vasta yli 20 vuotiaana. Sitä ennen olin ollut naisten kanssa ja uskoin olevani täysin lesbo. Joskus seksuaalisuus voi muuttua.

Vierailija
49/50 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

” no et voi olla, ei sulla voi olla semmosia tunteita” Kuuntele nyt ap itseäs. Kai ihminen nyt itse tietää miltä hänestä tuntuu, ja millaisia ajatuksia päässä liikkuu. Todella törkeää vähätellä ja kieltää toisen henkilökohtaiset kokemukset.

Vierailija
50/50 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen joka on kiinnostunut toisista naisista on homo, ei "bi". Nykyään kaikkia joista ei tykätä, tai joita kadehditaan tai halutaan saattaa outoon valoon, sanotaan (syytetään) narsisteiksi, autisteiksi tai bi:iksi. Samalla oudolla logiikalla nainen joka on kiinnostunut miehistä, olisi myös "bi". Ei voi olla mustavalkoinen ellei vähintään ole joko musta tai valkoinen.