Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystaväni bi-seksuaalisuus höpötyksistä..

Vierailija
17.12.2016 |

Nyt on kyllä ihan pakko avautua! Olin hyvän ystäväni kanssa viettämässä iltaa ja sitten muutaman siiderin jälkeen ystäväni alkoi selittämään että hän taitaa olla bi, koska hän on ruvennut viime aikoina miettimään, että voisi aivan hyvin suudella naista intohimoisesti.
No, mä siihen sitten totesin, että tuskin se susta biseksuaalia tekee pelkästään. Ja eikös tollaset bi-ajatukset tule jo teini-iassä viimestää alle 20v.
No, hän alkoi sitten inttämään, ettei kohdalle vaan ole tullut vieä sellaista naista eteen johon ois niin palavasti ihastunut. Eikä asia ole vain tullut hänenkään ajatuksiin aikaisemmin näin selkeästi.
Mä en tota selitystä ihan sulattanut, eikai tollaset ajatukset tule yhtäkkiä kolmikymppisenä vasta??
Ja kaiken lisäksi tämä ystäni sitten suuttui mulle, minä olen kuulemma kommenteissani törkeä, enkä muka arvosta häntä ihmisenä, siis wtf??
Oikeasti, mä sanoin vaan mielipiteeni en sen enempää..
Se ilta oli sitten siinä, lähti ovet paukkuen, eikä vastaa viesteihin =(
Huoh... jos tämä biseksuaalisuudesta vääntäminen johta siihen, että menee oikeasti väit poikki niin, niin.. aarrggh!

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, tilannepäivitystä...

Eli joo, ystäväni tuli eilen minun luo. Ennekuin hän oli kerennyt saada edes kenkiä pois jalasta, niin suorastaan hyppäsin hänen kaulaan ja pyysin anteeksi tökeröä käytöstäni. Ja hän todellakin antoi minulle anteeksi. Sen ihmisen sydän on oikeasti kultaa, hän on juuri sellainen ollut aina, eli äkkipikainen mutta leppyy  yhtänopeasti ja antaa anteeksi.  

No, me sitten mentiin erääseen paikalliseen ravintolaan iltaa viettämään ja ystäväni siellä sitten sanoi, että on ollut jo jonkin aikaa ihastunut erääseen tiettyyn naiseen, jonta hän tiesi olevan myös naisiin päin kallellaan. eli ei sitten ollutkaan kyse pelkästä suutelufantasiasta. Ja se nainen oli  myös siellä samassa paikassa...  Ystävästäni näki kyllä päältä päinkin sitten että hän on oikeasti kiinnostunut siitä naisesta. Hyvä että sai silmiään irti hänestä.

Mutta melkein samaa hengenvetoon ystäväni totesi ettei varmaan ikinä saisi sanottua tälle ihastukselle tunteistaan ja se tulee olemaan hänelle sen takia sellainen päiväuni ihastus. 

No niin.. ja tästä alkaakin sitten tapahtumat jotka ois saanut jäädä tapahtumatta.

Nimittäin jossain vaiheessa minä aloin jo humaltumaan jo ihan kunnolla ja päätin sitten ruveta rakkauden amoriksi. Ja minähän sitten päätin mennä juttelamaan sille naiselle ja menin kertomaan ystäväni tunteista häntä kohtaan!! Ja siinä vaiheessa minun humalaisissa aivoissani se tuntui maailman parhaimmalta idealta. No se nainen oli vähän hämmentynyt ja eikai se kerennyt oikein suutaan avata kun minä jo riensin jo ystäväni luo kertomaan että oli just saatanut heidät yhteen, ja hänen pitäisi mennä kiireen vilkkaa sen naisen luo.

Ja siinä vaiheessa ystäväni valahti kalpeaksi kuin lakana, kirjaimellisesti. saiinä vaiheessa mä vasta tajusin etä nyt mä mokasi ja pahasti. 

Olen kuulemma kävelevä katastrofi, joka juuri pilasi ihan kaiken ja minuun ei voi luottaa pätkääkään. Ja kuten arvata saattaa hän ampaisi pois koko ravintolasta.

Nyt mä sitten poden ihan kauheaa morkkista ja krapulaa. Ystästäni en ole kuullut pihaustakaan, ja en kyllä ihmettele.

Ja vaikka ystäväni onkin yksi maailman ihanista ihanin ihmnen niin saapa nähdä antaako ihan heti  anteeksi.. 

Ap

Vierailija
22/50 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystäväsi ei ole edes bisse vaan tunnetaan lesbojen keskuudessa kokeilun haluisena heterona.

No sinähän sen tiedät. Suurikaan älyn jättiläinen ei voi olla henkilö joka pienessä päässään kuvittelee tietävänsä kaiken, jopa muiden seksuaalisuuden. Bi-henkilöiden syrjintä on yhtä oksettavaa kuin mikä tahansa seksuaalivähemmistön syrjintä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, tilannepäivitystä...

Eli joo, ystäväni tuli eilen minun luo. Ennekuin hän oli kerennyt saada edes kenkiä pois jalasta, niin suorastaan hyppäsin hänen kaulaan ja pyysin anteeksi tökeröä käytöstäni. Ja hän todellakin antoi minulle anteeksi. Sen ihmisen sydän on oikeasti kultaa, hän on juuri sellainen ollut aina, eli äkkipikainen mutta leppyy  yhtänopeasti ja antaa anteeksi.  

No, me sitten mentiin erääseen paikalliseen ravintolaan iltaa viettämään ja ystäväni siellä sitten sanoi, että on ollut jo jonkin aikaa ihastunut erääseen tiettyyn naiseen, jonta hän tiesi olevan myös naisiin päin kallellaan. eli ei sitten ollutkaan kyse pelkästä suutelufantasiasta. Ja se nainen oli  myös siellä samassa paikassa...  Ystävästäni näki kyllä päältä päinkin sitten että hän on oikeasti kiinnostunut siitä naisesta. Hyvä että sai silmiään irti hänestä.

Mutta melkein samaa hengenvetoon ystäväni totesi ettei varmaan ikinä saisi sanottua tälle ihastukselle tunteistaan ja se tulee olemaan hänelle sen takia sellainen päiväuni ihastus. 

No niin.. ja tästä alkaakin sitten tapahtumat jotka ois saanut jäädä tapahtumatta.

Nimittäin jossain vaiheessa minä aloin jo humaltumaan jo ihan kunnolla ja päätin sitten ruveta rakkauden amoriksi. Ja minähän sitten päätin mennä juttelamaan sille naiselle ja menin kertomaan ystäväni tunteista häntä kohtaan!! Ja siinä vaiheessa minun humalaisissa aivoissani se tuntui maailman parhaimmalta idealta. No se nainen oli vähän hämmentynyt ja eikai se kerennyt oikein suutaan avata kun minä jo riensin jo ystäväni luo kertomaan että oli just saatanut heidät yhteen, ja hänen pitäisi mennä kiireen vilkkaa sen naisen luo.

Ja siinä vaiheessa ystäväni valahti kalpeaksi kuin lakana, kirjaimellisesti. saiinä vaiheessa mä vasta tajusin etä nyt mä mokasi ja pahasti. 

Olen kuulemma kävelevä katastrofi, joka juuri pilasi ihan kaiken ja minuun ei voi luottaa pätkääkään. Ja kuten arvata saattaa hän ampaisi pois koko ravintolasta.

Nyt mä sitten poden ihan kauheaa morkkista ja krapulaa. Ystästäni en ole kuullut pihaustakaan, ja en kyllä ihmettele.

Ja vaikka ystäväni onkin yksi maailman ihanista ihanin ihmnen niin saapa nähdä antaako ihan heti  anteeksi.. 

Ap

Voi luoja sun koheltamista! Voitko nyt hyvä ihminen malttaa olla puuttumatta/kommentoimatta/sotkeentumatta joka asiaan? :( Sun ystävä saa sulta jatkuvasti paskaa ja siitä on kamala lukea.

Vierailija
24/50 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo niin vakavaa. Relax ap.

Vierailija
25/50 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystäväsi ei ole edes bisse vaan tunnetaan lesbojen keskuudessa kokeilun haluisena heterona.

Ap:n ystävä ei vielä tiedä että hän on LBGT-piireissä halveksittu seksuaalisen suuntautumisensa vuoksi. Sääliksi käy.

Vierailija
26/50 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n ystävä ei vielä tiedä että hän on LBGT-piireissä halveksittu seksuaalisen suuntautumisensa vuoksi. Sääliksi käy.

Ällöttävä ilmiö.

Vierailija
27/50 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä tajusin ekan kerran että ihastun myös naisiin about 33-vuotiaana, suutelin naista ekan kerran 37-vuotiaana. Ihmiset setvii identiteettiään eri aikataululla ja tilanteetkin vaikuttaa.

Vierailija
28/50 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin mun on vaikea uskoa etä mä oon voinut näin lyhyessä ajassa loukata ystävääni jo kahdesti. Aivan niin kuin mä näkisin jotain helv**in typerää unta josta mä kohta herään. 

Ei hitsi että mua hävettää, mitä lie se nainenkin musta ajattelee kun mä menin sille kännissä selittään niin kuin joku parittaja! =(

Vierailija
29/50 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja numero 28 on siis Ap

Vierailija
30/50 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, bi.naisten kannattaisi vain seurustella naisten kanssa koska tarjoavat paljon parempia suhteita kuin miesten kanssa.

Vierailija
31/50 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ystäväni rikkoi hiljaisuuden. Minun kuulemma pitäisi nyt pysyä mahdolisimman kaukana hänestä.Olen nolannut hänet totaallisesti. Hän ei voi enää näyttää naamaansa sen naisen edessä ikinä.  Ja oli siinä viestissä kaikenlaista muutakin aika surullista luettavaa. 

Huoh..   

Ap

Vierailija
32/50 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on nyt mulla tällaista yksinpuhelua, mutta voi että mä niin toivoisin ettei ystäväni olis ikinä avautunut näistä bi asioista niin näitäkään kommelluksia ei olisi ikinä sattunut.

Ja joku taisi mainita aikaisemmin että mä toivoisin että ystäväni olisi hetero, niin taitaapa se kommentti olla pohjimmiltaan ihan oikeassa kai.. mä nii toivoisin että kaikki ois niinkuin ennenkin.

Ap

Vierailija
33/50 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivasti käänsit oman ääliömäisyytesi ystäväsi syyksi. :D Ja humalain huono tekosyy.

Ei jatkoon.

Vierailija
34/50 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivasti käänsit oman ääliömäisyytesi ystäväsi syyksi. :D Ja humalain huono tekosyy.

Ei jatkoon.

Samaa mieltä. Ap nyt ottaa vastuun teoistaan.

Vierailija
35/50 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jatkoon.

Samaa mieltä. Ap nyt ottaa vastuun teoistaan.

No, siis enhän mä nyt tarkoita että tämä kaikki ois ystäväni syytä! Tietenkään! Tympäsee vaan koska menetn juuri todella rakkaan ystäväni...  vaikka kyllähän nuo minun kommenttini aika ristiriitaisia on kun ne äsken juuri luin kaikki uudestaan läpi...   muutaman viestin jos voisin kirjoittaa uudestaan ja tuon otsikonkin haluaisin muuttaa...

Ap

Vierailija
36/50 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun mä oon tätä asiaa märehtinyt yksikseni niin nyt mä päätin tehdä asialle oikeasti jotain! Nyt mun on pakko korjata tekemäni sotkut.

Mä päätin että ensi viikonloppuna menen samaan ravintolaan toivoen että se sama nainen sattuisi olemaan siellä. Muutaman rohkaisu drinksun jälkeen käyn selittämässä sille naiselle että olin erehtynyt henkilöstä ja sen takia ystäväni oli lähtenyt pois koska hän oli niin nolostunut koska olin ihan väärälle henkilölle mennyt puhumaan niistä asioista.

Jaiks, mä alan tuntea itseni jo salkkareiden Ulla Taalasmaan nuoremmalta versiolta, mutta pakkohan mun on korjata tekemäni virheet. 

Eipä minulla taida muuta vaihtoehtoa olla.

Ap

Vierailija
37/50 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et, ap, tee enää yhtään mitään. Etköhän ole tarpeeksi jo hämmentänyt tätä soppaa? Lakkaa olemasta itsekäs ja anna asian olla! Itsesi takiahan sinä haluat tilanteen korjata, jotta ystäväsi leppyisi sinulle. Anna ystävällesi tilaa ja aikaa. Jos nyt alat sotkemaan asioita, varmasti menetät ystäväsi ikuisiksi ajoiksi.

Sinä oot mokannut, kannattaa vastuusi ja kestä seuraukset.

Vierailija
38/50 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
39/50 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole edes olemassa homoja, lesboja tai muita kummajaisia, mielisairaus se on. Ystäväsi haluaa kulkea muodin mukana :DD

Vierailija
40/50 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä et, ap, tee enää yhtään mitään. Etköhän ole tarpeeksi jo hämmentänyt tätä soppaa? Lakkaa olemasta itsekäs ja anna asian olla! Itsesi takiahan sinä haluat tilanteen korjata, jotta ystäväsi leppyisi sinulle. Anna ystävällesi tilaa ja aikaa. Jos nyt alat sotkemaan asioita, varmasti menetät ystäväsi ikuisiksi ajoiksi.

Sinä oot mokannut, kannattaa vastuusi ja kestä seuraukset.

Mä vastaisin varmaan ihan samalla tavalla kuin sinä jos olisin sivustaseuraaja. 

Mutta tuskin tilanne tästä enää yhtään pahemmaksi voi mennä. Tunnen velvollisuudekseni siivota aiheuttamani sotkut. 

Ja se miksi haluan niin palavasti korjata tilanteen johtuu yksinkertaisesti siitä että me olemme olleet ystäviä ekaluokalta asti. Sellaista hyväsydämmistä ystävää ei ihan joka nurkalla ole. Hän ei tekisi pahaa kärpäsellekään, enkä ainakaan muista että hän olisi ikinä minuakaan kohdellut huonosti. 

Syyllisyyden taakka on ihan kamala tunne.

Ap