Ystaväni bi-seksuaalisuus höpötyksistä..
Nyt on kyllä ihan pakko avautua! Olin hyvän ystäväni kanssa viettämässä iltaa ja sitten muutaman siiderin jälkeen ystäväni alkoi selittämään että hän taitaa olla bi, koska hän on ruvennut viime aikoina miettimään, että voisi aivan hyvin suudella naista intohimoisesti.
No, mä siihen sitten totesin, että tuskin se susta biseksuaalia tekee pelkästään. Ja eikös tollaset bi-ajatukset tule jo teini-iassä viimestää alle 20v.
No, hän alkoi sitten inttämään, ettei kohdalle vaan ole tullut vieä sellaista naista eteen johon ois niin palavasti ihastunut. Eikä asia ole vain tullut hänenkään ajatuksiin aikaisemmin näin selkeästi.
Mä en tota selitystä ihan sulattanut, eikai tollaset ajatukset tule yhtäkkiä kolmikymppisenä vasta??
Ja kaiken lisäksi tämä ystäni sitten suuttui mulle, minä olen kuulemma kommenteissani törkeä, enkä muka arvosta häntä ihmisenä, siis wtf??
Oikeasti, mä sanoin vaan mielipiteeni en sen enempää..
Se ilta oli sitten siinä, lähti ovet paukkuen, eikä vastaa viesteihin =(
Huoh... jos tämä biseksuaalisuudesta vääntäminen johta siihen, että menee oikeasti väit poikki niin, niin.. aarrggh!
Kommentit (50)
Miten sä voit noin henkilökohtaisessa asiassa mennä pätemään henkilölle itselleen muka itseään paremmin tietäen? En ihmettele kun lähti ovet paukkuen.
No, ehkä saatoin vähän töksäyttää sanomiseni. Yleensä ollaankin voitu puhua mistä vain ja en olisi ikinä uskonut että noin pahasti suuttuu tällaisesta kuitenkin pikku asiasta.
Mutta hei oikeasti mitä mieltä te olette voiko ihmisen oikeasti olla bi jos on valmis vain suutelemaan samaa sukupuolta olevaa. Kylläkai siihen nyt hyvänen aika muutakin kuuluu ja miten hän muka nyt sen vasta hoksaa?
hmm... toivottavasti hän ei ole nyt täällä lukemassa tätä, tunnistaisi varmasti itsensä. Vaikka en usko hän on luonteelta ollut sellainen porukan "jätkä" eli tuskinpa täällä av-palstalla hengaa..
ehkä enemmänkin bi-curious kun suorastaan bi. mutta voi ne halut samaa sukupuolta kohtaan tulla esiin vaikka vanhanaki vasta mikä sen estää. mut parhaiten oman seksuaalisuutensa tietää sitten kun kokeilee että miltä se tuntuu olla samaa sukupuolta edustavan kanssa sängyssä tai suhteessa
Vierailija kirjoitti:
en olisi ikinä uskonut että noin pahasti suuttuu tällaisesta kuitenkin pikku asiasta.
Voitko ajatella, että tällaisten asioiden läpikäyminen ja asiasta kertominen eivät välttämättä ystävästäsi ole jotain pikkuasioita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en olisi ikinä uskonut että noin pahasti suuttuu tällaisesta kuitenkin pikku asiasta.
Voitko ajatella, että tällaisten asioiden läpikäyminen ja asiasta kertominen eivät välttämättä ystävästäsi ole jotain pikkuasioita?
Osu ja uppos! =(
Ap
Alapeukkujen määrästä voisi päätellä että mä oisin nyt se pahis tässä.
Mutta tää mun ystävän juttu nyt tuli niin puun takaa. Mun lähipiirissä ei ole yhden yhtäkään lesboa, homoa, biitä, transua ja mitä kaikkea niitä nyt sitten onkaan.
Jos ihan rehellinen oon niin minusta tuntuu että kun nämä lesbo yms jutut on nykyään esillä joka paikassa niin hänkin on saanut päähän olla yhtäkkiä joku bi.
No, kyllä mä häntä yhä edelleen ystäväni pidän vaikka pitäisi itseään kuu-ukkona.
Ap
Sun on nyt parempi vaan pyytää anteeksi ja antaa tilaa. Älä vähättele tilanteen merkitystä, älä arvele voiko olla totta, älä kerro ystävällesi miten hänen oma asiansa on. Noin aluksi ainakin. Anna ystävän itsensä määritellä itsensä ja pidä turhat mölyt mahassa.
Lisään vielä, että jo tuo otsikko kertoo aika paljon. T.10
Jätä se sika!
Bi-ihmiset on pettäjäsikoja,pettävät itseään ja muita.
Ja jotenkin nyt tuntuu vähän oudolta koska silloin joskus aikoja sitten mä joskus naureskelin ystävälleni ihan vitsinä että ootko salaa rekkis ku oot niin kuin pojat. Ja hän kyllä nauroi ihan mukana. Eikä silloin pahastunut ollenkaan. Siis hän todellakin on sellainen aina farkuissa, ei edes juhliin laita mitään naisellista, poikamainen hiustyyli jne. no, tuo hänen tyylinsä tuskin tähän asiaankaan mitenkään edes liittyy, kunhan vaan nyt kirjoittelen ja tapan aikaa toivoen että hän leppyisi.
Ja todellakin pyydän anteeksi heti kun vaan mahdollista.
Ap
Seksuaalisuus on muuttuva asia, joka ei pysy aina samana. Homosta/lesbosta voi tulla bi tai jopa hetero, hetero taas löytää elämänsä rakkauden saman sukupuolen sisältä. Näitä juttuja vähän vältellään kertomasta kun pelätään että siitä innostuu ne jotka haluu muuttaa muiden seksuaalisuutta jollain heterousleireillä, mutta niitä on. Ei kauhean paljon, mutta kyllä niitä on.
Kääks! Vihdoin ja viimein ystäväni vastasi puhelimeen, ja on tulossa käymään. Toivottavasti ei tule mikään kiusallinen /kireä tunnelma tai mitä pahinta töksäytän jotain...
No onneksi jäi pari tölkkiä siideriä, jospa se siitä. Nyt mulla on mahdollisuus paikata välimme.
Ap
Mun mielestä tää kuulosti nyt siltä, että haluat ystäväsi olevan mieluummin hetero, koska vierastat sellaista mitä et ole lähipiirissäsi nähnyt. Ystäväsi on saattanut pantata ajatusta pitkään ja ehkä siksi ilmaisi asian tuolla tavalla varovasti suutelun kautta. Eikä ihme, jos olet aikaisemminkin vitsaillut asiasta ivailevaan sävyyn. Koita nyt kertoa ystävällesi, että hyväksyt hänet juuri sellaisena, kuin hän on ja hän voi puhua tunnoistaan lisää, jos ne painavat mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Alapeukkujen määrästä voisi päätellä että mä oisin nyt se pahis tässä.
Mutta tää mun ystävän juttu nyt tuli niin puun takaa. Mun lähipiirissä ei ole yhden yhtäkään lesboa, homoa, biitä, transua ja mitä kaikkea niitä nyt sitten onkaan.
Jos ihan rehellinen oon niin minusta tuntuu että kun nämä lesbo yms jutut on nykyään esillä joka paikassa niin hänkin on saanut päähän olla yhtäkkiä joku bi.
No, kyllä mä häntä yhä edelleen ystäväni pidän vaikka pitäisi itseään kuu-ukkona.
Ap
Ei sillä ole väliä, että onko vai eikö sinun lähipiirissä ole LGBT -ihmisiä, ehkä ystäväsi on saattanut tuntea olevansa bi jo pidemmän aikaa, muttei ole uskaltanut mainita asiasta ja nyt rohkeni?
Ehkä myös nämä viimeiakaiset uutisetkin ovat saaneet ystävällesi tunteen, että haluaisi puhua ja nostaa aihetta ylös.
Ja ei se katso ikää eikä paikkaa, että milloin ns. löytää itsensä, sinun reaktio oli aika jyrkkä ja varmasti loukkasi ystävääsi. Olisi tuollainen minuakin satuttanut..
Sinun olisi pitänyt jutella rauhallisemmin ja antaa ystävällesi tunne, että tuet häntä ja ymmärrät ja että vaikka hän olisikin bi, ei se ystävyyttänne muuta.
.
N27, bi
Kysy haluisiko kokeilla pussailemista kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Kääks! Vihdoin ja viimein ystäväni vastasi puhelimeen, ja on tulossa käymään. Toivottavasti ei tule mikään kiusallinen /kireä tunnelma tai mitä pahinta töksäytän jotain...
No onneksi jäi pari tölkkiä siideriä, jospa se siitä. Nyt mulla on mahdollisuus paikata välimme.
Ap
Nyt tarkkana. Ystäväsi on jalo kun antaa sinulle mahdollisuuden. Itse en olisi leppynyt noin nopeasti.
Ystäväsi ei ole edes bisse vaan tunnetaan lesbojen keskuudessa kokeilun haluisena heterona.
Olet huono ystävä 😕