Onko täällä naisia jota ei paneta mutta harrastaa seksiä miehen mieliksi?
Siis onko täällä naisia jotka harrastavat seksiä vain koska mies haluaa, haluaa tuntea läheisyyttä mieheensä tai uskoo sen olevan reilua antaa miehelle koska mies antaa sinulle monia asioita?
Onko täällä semmosia ihmisiä jotka ei tykkää seksistä ollenkaan, ikinä mutta silti tekee siitä lähes päivittäin juuri tämän miehen vuoksi?
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö teillä ole rakkautta ollenkaan? En ole koskaan seurustellut, mutta haaveissani rakastan niin paljon että tekisin kaikkeni miellyttääkseni kumppaniani siksi koska rakastan häntä. Tekisin myös asioita jotka ei huvita enkä näe siinä mitään väärää.
No kokeile ensin sitä seurustelua, arkea ja yhteiselämää sellainen 15 vuotta, ja kerro sitten miten paljon haluat aina miellyttää kumppania ja tehdä asioita joita ei huvita.
Niin, pitkässä suhteessa täytyy ymmärtää että rakkaus on valinta. Pelkkä tunne ei kestä.
Rakkaus = kumppanin miellyttämistä ja panemista vaikka ei huvita?
Sitä, ja paljon muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö teillä ole rakkautta ollenkaan? En ole koskaan seurustellut, mutta haaveissani rakastan niin paljon että tekisin kaikkeni miellyttääkseni kumppaniani siksi koska rakastan häntä. Tekisin myös asioita jotka ei huvita enkä näe siinä mitään väärää.
No kokeile ensin sitä seurustelua, arkea ja yhteiselämää sellainen 15 vuotta, ja kerro sitten miten paljon haluat aina miellyttää kumppania ja tehdä asioita joita ei huvita.
Niin, pitkässä suhteessa täytyy ymmärtää että rakkaus on valinta. Pelkkä tunne ei kestä.
No olen mieluummin ilman "rakkautta" sitten. Muutenkin parisuhteet on jotenkin yliarvostettuja, en ymmärrä miksi ihmiset väkisin roikkuvat huonoissa suhteissa, vaikka yksin olisi paljon parempi.
Molemmat voi helpottaa toisen oloa vaikka ei itseä aina niin huvittaisi tai väsyttäisi. Kyllä mä runkkaan miestä ja se mua jos ei jaksa muuta.
Vierailija kirjoitti:
No aika sairastahan tuollainen toimintamalli olisi. Ei nainen, joka arvostaa itseään, anna panna itseään jos ei itseä haluta. Eikä kunnion mies pane naista, joka ei sitä halua.
Mikä tässä sairasta, jos ne halut syttyy siinä tekiessä. En mäkään aina tuulella ole, mutta kyllä ne himot herää kun vaimo koskettelee. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olen mieluummin ilman "rakkautta" sitten. Muutenkin parisuhteet on jotenkin yliarvostettuja, en ymmärrä miksi ihmiset väkisin roikkuvat huonoissa suhteissa, vaikka yksin olisi paljon parempi.
Pitkässä suhteessa joustetaan puolin ja toisin paljon suuremmissakin asioissa, kuin toisen tyydyttämisessä. Ne, jotka eivät toisen vuoksi ole valmiita tekemään uhrauksia, eivät varmasti pitkään suhteeseen kykenekään.
Mitä pitkä suhde sitten antaa? Se antaa elämänkumppanin, mikä on tunnetasolla korvaamatonta. Toinen ihminen tuntee sinut läpikotaisin, tietää mitä milloinkin ajattelet ja osaa ennakoida ajatuksesi ja toimintasi. Se ihminen pysyy vierellä ja tukee, kun kaikki menee päin helvettiä ja on todella paha olla. Elämä sellaisen ihmisen kanssa antaa paljon.
Jos ei ymmärrä edellisestä mitään, niin kannattaa pohtia omaa tunnekyvykkyyttä.
T. mies toisen miehen kanssa 7 v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä sitä on takana jo 23 vuotta ja jos vaimon miellyttämisenhalu häviää niin hänestä tulee ex-vaimo.
T. Omakotitalon kokonaan yksin maksanut mies - vaikkakaan ei huvittanut
Kauhea tilanne täällä joillakin naisilla: pelätään että mies lähtee, jos seksiä ei ole, ja sitten väkisin annetaan. Mun mies saakin lähteä jos tuo on se vaihtoehto.
Ikävä tilanne kun miehet ja naiset haluu suhteelta niin eri asioita
Kun kyseessä on kaunotar jonka vaihdevuodet (elämänmuutos) ei vielä ole alkanut, niin hän alkaa haluamaan aina, ihan aina, olipa hautajaiset tai häät, kun mies on häntä hetken käpälöinyt ja kauniiksi, seksikkääksi ylistänyt. Tietenkin, poissulkien jotkin sairaudentilat tai vammat, kuten todellinen selkäsärky, todellinen kova päänsärky, &c.
Vierailija kirjoitti:
Kauhea tilanne täällä joillakin naisilla: pelätään että mies lähtee, jos seksiä ei ole, ja sitten väkisin annetaan. Mun mies saakin lähteä jos tuo on se vaihtoehto.
Kun suhteesta loppuu erotiikka, seksuaalisuus, seksi ja -leikit, niin on vain kaksi vaihtoehtoa a) tulee ero, b) suhde katkeroituu, pirullistuu.
Eroon päädytään yleensä siten, että mies ryhtyy "seksuaalisesti uteliaaksi" ja joko järjestää siten että vaimo saa "vahingossa" tietoonsa että mies harrastaa seksiä paremman naisen kanssa. Näin vaimo saadaan julmistumaan/katkeroitumaan ja siksi allekirjoittamaan avioerohakemuksen. Tämä on miehen toivoma ratkaisu siinä tapauksessa että ei ole mahdollista yhdessä hakea avioeroa. Sillä seikalla ei ole yhtään mitään merkitystä miehelle kuka avioerohakemuksen jättää/allekirjoittaa, mutta naisen koko maalima kaatuu jos mies sen allekirjoittaisi yksin. /M67v
Jos ei pidä seksistä ollenkaan, niin eikö silloin kannattaisi hankkia kumppani, joka on samanlainen? Aseksuaaleilla on omat ryhmänsä ja deittailevat toisiaan ja luovat parisuhteitakin.
Tykkään seksistä, joten en taida kuulua ap:n hakemaan vastaajaryhmään, mutta olen silti harrastanut seksiä parisuhteessa silloikin, kun itseä ei olisi haluttanut tai huvittanut, mutta toista panetti. Käyn minä töissäkin, vaikkei todellakaan aina huvittaisi.
Olin parisuhteessa 16v ja seksi väheni radikaalisti 2v jälkeen. Eka lapsi 8v seurustelun jälkeen ja siitä 3v toinen lapsi.
Ekan ja tokan lapsen välissä kerran seksiä joista nuorempi alulle, sen jälkeen ei enää tapahtunut mitään.
Jossain vaiheessa kyllästyin ja aloin hakea seksiä muualta.
Joku viisas joskus sanoi:
Mies tarvitsee seksiä läheisyyteen ja nainen tarvitsee läheisyyttä seksiin.
Mulle tulee hyväksikäytetty olo jos harrastaa seksiä silloin kun ei itseä huvita.
Vaimo on välillä pylly pystyssä ja antaa panna peppuun vaikka ei itse siitä juuri välitä. Antaa minun nauttia.
Tuo ap toiminta on käytännössä huoraamista. Seksiä annetaan vastapalveluksena miehen tarjoamisat puitteista.
En ymmärrä miksi naiset suostuu tuollaiseen, enkä varsinkaan ymmärrä miehiä, jotka suostuvat tuollaiseen. Ex-vaimon kanssa alkoi olla tuontapaista liiton loppua kohden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No aika sairastahan tuollainen toimintamalli olisi. Ei nainen, joka arvostaa itseään, anna panna itseään jos ei itseä haluta. Eikä kunnion mies pane naista, joka ei sitä halua.
Mikä tässä sairasta, jos ne halut syttyy siinä tekiessä. En mäkään aina tuulella ole, mutta kyllä ne himot herää kun vaimo koskettelee. :)
Tuo AP:n kuvaus on ihan eri tilanteesta. Hän ei ilmeisesti nauti missään tilanteessa eikä missään muodossa seksistä. Antaa vain ihan puhtaasti miehen halun vuoksi.
Epätoivoinen kirjoitti:
On se vaan kummallista, että parisuhteessa pitää miehenä olla jatkuvasti varpaillaan että edes kerran viikossa saa vaimon lämpiämään. Yhtään aloitetta yllätysseksiin ei vaan ole tullut. Läheisyyttä on ja kodinkin hoidan miehenä tällä hetkellä lähes yksin. Harrastan liikuntaa joka päivä ja joka päivä sanon vaimolle rakastavani häntä. Hän torjuu välillä kaikki lähentymisyritykset ja painuu nukkumaan arkisin klo 21. Töistä tullessaan torkkuu sohvalla ja viikonlopun seksin harrastusajankohtana näyttää nukahtavan pieneenkin hellään jalkojen hierontaan. Sängyssä sitten hierontaöljyllä saan tunnin jälkeen tylysti sanottuna hoitaa tarpeeni, koska väsynyt rouva ei suostu siihen, että antaisin hänellekin mahdollisuuden nauttia. Hommani hoidettua olisi niin ihana käpertyä kainaloon ja jatkaa hellimistäkin, mutta komento tulee suihkuun. Saman peiton alle ei voi mennä, koska tarvitaan omaa tilaa ja tulee kuuma. Olen alkanut tuntea itseni näyttelij
Miksi ihmeessä olet naimisissa tuollainen naisen kanssa? Tai no, itsekin kärvistelin käytännössä seksittömässä suhteessa yllättävän monta vuotta.