Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pysty vieläkään ottamaan Trumpia todesta

Vierailija
17.12.2016 |

Aina kun Trumpin näkee jossain vaikkapa pitämässä puhetta niin se tuntuu ihan joltain sketsiltä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun tuntemuksillasi ei ole mitään merkitystä tai arvoa.

Vierailija
2/12 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en sitten taas voi ottaa todesta ihmisiä jotka käyttäytyvät alentuvasti puhuessaan Trumpista jolla sentään on jotakin meriittiä enemmänkin elämässään saavutettuna. Jokainen persoonallisuus on omanlaisensa ja hänen persoonallisuutensa on tälläinen ja sillä menestyy. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs Sipilän, Soinin tai Bernerin? Nekin on kaikki kuin Marvelin sarjakuvista.

Vierailija
4/12 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunnen samoin. Onhan hän jo vähän hillinnyt puheitaan ja itseään, perunut sanojaankin. Eipä sillä, minun sanomisilla ei ole väliä. 😎

Vierailija
5/12 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä tulee kaikkien aikojen paras presidentti kunhan ensin nykyinen rasistipresidentti siirtyy syrjään

Vierailija
6/12 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Obama ei laiitanut yhtäkään mustaa tuomariksi tai korkeisiin virkoihin. Vaikka trump ei ole vielä presidentti niin hän on jo pyytänyt ja nimittänyt montaa mustaa huippuvirkoihin

Vierailija
7/12 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Republikaanit vapautti orjatkin. Arvatkaa ketkä vastusti?

Vierailija
8/12 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

MAGA all heil the god emperor

Vierailija
9/12 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trumpin valinnassa on hyvää se, että USAn kristilliset ryhmittymät, jotka ovat olleet paitsiossa yhteiskunnallisen vallan suhteen Obaman kausilla, ovat pääsemässä taas käyttämään valtaa.

Jos olisin amerikkalainen, en itse olisi äänestänyt näissä vaaleissa ollenkaan. Trump ei vieläkään ole pyytänyt anteeksi, että pilkkasi Hillarya tämän sairauskohtauksen takia ja vammaista toimittajaa tämän vamman takia. Toivon että hän vielä kääntyy.

Toivon kuitenkin, että uskovaiset vallankäyttäjät takovat rautaa niin kauan kuin se on kuumaa.

_____________________________________________________________________________________________________

** Jumala syntyi ihmiseksi Pojassa, Jeesuksessa Kristuksessa, sovitti ihmisten synnit Golgatan ristillä ja nousi kuolleista! Joka uskoo Jeesukseen sovittajanaan ja herranaan, perii ikuisen elämän. **

Vierailija
10/12 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Republikaanit vapautti orjatkin. Arvatkaa ketkä vastusti?

Hyvä yritys, mutta tuo myytti särkyy heti, kun katsotaan sanojen taakse, eli ketkä todella olivat vapauttamisen kannalla ja ketkä sitä vastaan. Jos käytetään termejä "demokraatit" ja "republikaanit", niin voi olla, että saadaankin aikaan sellainen vaikutelma, että republikaanit ovat edistyksellisiä ja demokraatit taantumuksellisia. Jos siirretään nämä termit syrjään ja katsotaan ketkä olivat "konservatiiveja" ja ketkä "liberaaleja", niin asia ei näytäkään enää samalta. Konservatiivit ja liberaalit eivät nimittäin ole aina jakautuneet kaksipuoluejärjestelmässä samalla tavalla kuin nykyään, vaan republikaaneissa on ollut liberaaleja ja demokraateissa konservatiiveja. Tästä johtuu, että joku republikaani on kannattanut orjien vapauttamista ja joku demokraatti on sitä saattanut vastustaakin. Itse asiassa aika hyvä esimerkki siitä, miten käyttämällä tiettyjä sanoja tiettyjen toisten sanojen sijaan saadaan luotua myyttejä historiallisesta todellisuudesta.

Vierailija
11/12 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kaupunki on Raamatun Babylon? En usko, että se on Rooma.

9. Tässä on ymmärrys, jossa viisaus on: Ne seitsemän päätä ovat seitsemän vuorta, joiden päällä nainen istuu; ne ovat myös seitsemän kuningasta;

10. heistä on viisi kaatunut, yksi on, viimeinen ei ole vielä tullut, ja kun hän tulee, pitää hänen vähän aikaa pysymän.

11. Ja peto, joka on ollut ja jota ei enää ole, on itse kahdeksas, ja on yksi noista seitsemästä, ja menee kadotukseen.

12. Ja ne kymmenen sarvea, jotka sinä näit, ovat kymmenen kuningasta, jotka eivät vielä ole saaneet kuninkuutta, mutta saavat vallan niinkuin kuninkaat yhdeksi hetkeksi pedon kanssa.

13. Näillä on yksi ja sama mieli, ja he antavat voimansa ja valtansa pedolle.

14. He sotivat Karitsaa vastaan, mutta Karitsa on voittava heidät, sillä hän on herrain Herra ja kuningasten Kuningas; ja kutsutut ja valitut ja uskolliset voittavat hänen kanssansa."

15. Ja hän sanoi minulle: "Vedet, jotka sinä näit, tuolla, missä portto istuu, ovat kansoja ja väkijoukkoja ja kansanheimoja ja kieliä.

16. Ja ne kymmenen sarvea, jotka sinä näit, ja peto, ne vihaavat porttoa ja riisuvat hänet paljaaksi ja alastomaksi ja syövät hänen lihansa ja polttavat hänet tulessa.

17. Sillä Jumala on pannut heidän sydämeensä, että he täyttävät hänen aivoituksensa, yksimielisesti, ja antavat kuninkuutensa pedolle, kunnes Jumalan sanat täyttyvät.

18. Ja nainen, jonka sinä näit, on se suuri kaupunki, jolla on maan kuninkaitten kuninkuus." -Ilmestyskirja 17

Vierailija
12/12 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko se Rooma?

-11

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi