Sain kaverilta joululahjaksi meikkivoiteen mitä ihmettä??
Väärän väristäkin vielä. Aikamoinen riski ostaa toiselle meikkivoide mielestäni. Mitä mieltä?
Kommentit (23)
Miksi olet avannut joululahjan jo nyt?
Ostin kerran kaverille meikkivoiteen lahjaksi ihan vain vittuillakseni huonoihoiselle kaverille, kun oli pakko jotain antaa. Löysin sen alennuskorista ja värikin oli väärä.
Tämä kyllä tapahtui yläasteella.
Vierailija kirjoitti:
Ostin kerran kaverille meikkivoiteen lahjaksi ihan vain vittuillakseni huonoihoiselle kaverille, kun oli pakko jotain antaa. Löysin sen alennuskorista ja värikin oli väärä.
Tämä kyllä tapahtui yläasteella.
No tuliko hyvä mieli tempauksestasi?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei? Ei kaikilla ole sellaista ah niin ihanaa perhejouluaattoa tiedossa.
Tuo meikkivoide on tosiaan liian tummaa. Saattaa olla ok kesällä jos on ruskettunut/haluaa näyttää ruskettuneelta. Mutta nyt menee kyllä kaapin pohjalle tuo.
Ap
Sekoita apteekin perusvoiteeseen niin saat vaaleampaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuo meikkivoide on tosiaan liian tummaa. Saattaa olla ok kesällä jos on ruskettunut/haluaa näyttää ruskettuneelta. Mutta nyt menee kyllä kaapin pohjalle tuo.
Ap
Tai no voihan tuota sekoittaa johonkin toiseen meikkivoiteeseen joka olis liian vaaleeta? :) tuo on tuollainen heleyttävä meikkivoide. Ehkä tuosta vielä saadaan ihan käyttökelpoinen sekoittamalla :D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei? Ei kaikilla ole sellaista ah niin ihanaa perhejouluaattoa tiedossa.
Miksi alapeukut?
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, tekeekö joku oikeasti näin..
Sekoita ap vaaleampaan meikkivoiteeseen, jos on liian tumma sävy.
Muuten, on kyllä todella omituinen ja jopa röyhkeä lahja.
Kaverisi sietäisi hävetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi röyhkeä?
Itse olisin kyllä iloinen jos saisin meikkivoiteen lahjaksi. Olettaen, että voide ei olis kovinkaan tumma, koska ihoni on kalpea ja kaikille kavereille olen sanonut ett monessa vaaleinkin on liian tumma.
Tykkäisin lahjasta, koska musta on kiva kokeilla uusia meikkejä, mutta mun on itse aina niin vaikea päättää mitä kokeilisin seuraavaksi ja siksi ois kiva kun joku muu valitsis mun puolesta!
Mutta ymmärrän että moni tuskin ajattelee kuin minä ja jos ei oo vihjaillu ett haluis kokeilla jotain tiettyä meikkivoidetta niin on outo lahja kaverilta.
Mä sekoitan useinkin itse oikean sävyisen meikkivoiteen tummasta ja vaaleasta. Kesällä jää aina tummaa voidetta ja ostan pariksi liian vaalean, joista saa sekoittamalla täsmälleen oikean värin.
Siis kämmenselälle pruuttaus meikkivoidetta ja perusvoidetta esim aqualan L. Sekoitus ja kasvoille levitys. Toimii. Toimii myös silloin, jos haluaa peittävästä voiteesta kevyempää.
No, halusi sentään antaa jotakin... :)
Mitä jos vaan marittaisit sen siihen harmaaseen laatikkoon joka sulla on pihassa?
Vierailija kirjoitti:
Siis kämmenselälle pruuttaus meikkivoidetta ja perusvoidetta esim aqualan L. Sekoitus ja kasvoille levitys. Toimii. Toimii myös silloin, jos haluaa peittävästä voiteesta kevyempää.
Kosteusvoide ei vaalenna meikkivoidetta, "ohentaa" vaan.
Jos siis haluaa säilyttää meikkivoiteen ominaisuudet(peittokyky ym.) ja sävystä vaan vaaleamman, niin kannattaa sekoittaa tummaa ja vaaleampaa sävyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi röyhkeä?
Kaveri on suurella todennäköisyydellä ostanut meikkivoiteen itselleen ja laittanut "lahjana" kiertoon, kun ei miellyttänytkään.
Hieno juttu jos laittaa kiertoon, mutta röyhkeää esittää se "joululahjana".
Harva on niin idiootti että ostaa toiselle lahjaksi meikkivoidetta koska suurinosa naisista tietää että sen löytäminen on jo itsellekin työn,tuskan ja ammattilaisen avun takana.
Meikkivoiteen valintaan vaikuttaa niin moni muukin asia, kuin pelkkä sävy.
En osaisi itse ammattilaisena ostaa kaverilleni meikkivoidetta, ellen olisi todella hyvin perehtynyt hänen ihoonsa ja mieltymyksiinsä.
Tuossa meikkivoiteessa oli se foliotarra eli sitä ei ole avattu. Joten tuskin on ostanut vahingossa itselleen?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Meillä ainakin kaveriporukassa on tapana avata lahjat heti kun ne annetaan. Yleensä kuitenkin aika lähellä jouluaattoa. Ohis.
Onkohan ostanut itselle ja huomannut, että väärä sävy. Ei kiva juttu. Ei tuollaisia osteta lahjaksi.