Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

JOULUNTÄHTÖSET vko 11

13.03.2006 |

Heippa vaan!

Mites on kaikilla viikko lähtenyt käyntiin??

T:Liliane kp 2/28-34

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ovis ole tainnut vielä olla ehkäpä tuloillaan kun ei ole mitään nippailujakaan ollut ja lima on sellaista maitomaista nyt mutta ei kovin runsasta on se kyllä välillä kirkastakin mutta en usko sen vielä olevan kp13/24-38(59).

Jos laskurin mukaan katsoisi normaali kierron mukaan niin ovis olisi vasta maanantaina mutta sitten aloin miettimään olenko laskenut kp oikein eikö se lasketakkin ekasta vuoto päivästä että kun mun viime menkat oli 5 päivä niin tänään on kp13?

Kun jos laskurin mukaan katsoisi niin ovis olis vasta kp20 vaikka 28 kierron mukaanhan se olis kp14...

Gallup:itse yritän omin tuntemuksin havaita oviksen en kyllä taida kovin hyvä siinä olla pitäisi varmaan ensi kierrosta tikutella jos ei tässä kuussa tärppää.

Vierailija
22/34 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis laskurin mukaan ovis olis kp16 eikä kp20 no ei auta muuta kun seurailla tilannetta:)

Hyvää viikonloppua kaikille!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nää perjantait sitten niin ihania. Paras viikonpäivä! Saa huokaista ja sillon on viel karkkipäivä, NAM!

Onko teistä kuinka moni päättäny laihduttaa näin ennen raskautta? Mä päätin tammikuun alussa, et tarkkailen ruokavaliota ja liikun paljon, et jos sais pari kiloo pois ennen raskautta. Tänään kävin sit koulussa puntarilla niin oli tullu 2kg lisää tammikuun alun jälkeen. HEH.. Helmikuusta lähtien en ole ehtiny liikkua koulukiireiden vuoksi ja sen seurauksena pullaki on maistunu paremmalta. No, mut nyt päätin, et viikonloppuna alan taas käy lenkillä ja syön VAIN terveellisesti (kuinkahan kauan lupaus pitää)

Mäki veikkaan, et sitten ku piinaviikot alkaa olla ihmisillä käsillä niin alkaa juttua riittää. Ku nyt ei itelläkään ole oikein mitään sanottavaa aiheeseen liittyen. Kp 11/32 ja ovista odotellaan vielä viikon verran.

Kukahan meistä joulukuisista ekana tekee testin ja kukahan plussa?

Aurinkoista viikonloppua!

Toivottaa Kaktus

Vierailija
24/34 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko siis raskaustesti näyttää toista viivaa jos on ovis?

Kun nimittäin ihan huvikseen tein aconin liuska testin kun niitä nyt tuossa muutama viellä on jäljellä en siis tietenkään uskonut testin mitään plussaa näyttävän mutta siis siihen tuli haamu ja niihin testeihin ei ole aikasemmin mitään tullut jos ei ole raskaana...

Mutta miten se testissä edes viellä voisi näkyä jos olisin raskaana huomasin kyllä kun oli kp6 menossa että sellainen lima klöntti tuli mutta en tiedä oliko sillon ovis vai mikä lie oli ja sinä päivänä juuri tehtiin mutta ei kai se nyt testissä viellä edes näkyisi ja onko mahdollista että ovis edes tulisi niin aikaisin kun kp6??

Olen kyllä ihan ihmeissäni että missä tässä nyt mennään.

Pitää varmaan ens viikolla sitten tehdä uusiksi testi toisaaltaan aika epätodellinen olo tässä on en kyllä mitenkään uskoisi että se tosiaan olisi jo plussa vaikka toivon kipinähän tässä on!

Vierailija
25/34 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

RASKAUStestin? Ja siihen tuli haalea viiva? Jos näin oli, niin sähän olet RASKAANA!! Ei raskaustesti näytä ovista, vaan raskauden. Virtsassa olevan raskaushormonin mukaan. Ja sitä hormonia ei erity, ellei ole raskaana.

Voitko olla edellisestä kierrosta raskaana tietämättäsi?

-Pikkujätti-

Vierailija
26/34 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siis tein raskaustestin ja siihen tuli haamu niin joo se taisi olla niin päin että jos tekee ovis testin niin se voi näyttää plussaa myös jos on raskaana tai näin olen tainnut lukea.

Mietin tässä vain sitä että kun tosiaan mulla oli ne viime menkat 5.3 tai siis alkoi niin mä tein suunilleen viikko ennen menkkojen alkua testin joka oli nega ja nyt sitten tänään tuli se haamu että voisinko siis viellä olla raskaana jos se viime kuussa tapahtui tämä raskaaksi tulo tai olisiko mahdollista että olisin tässä kierrossa tullut jo raskaaksi ja se näkyisi sen takia vasta haamuna??

Vierailija
27/34 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siirryn sitten tänne tähtösiin kun se täti päätti tulla kylään. Kierto oli sitten ruhtinaalliset 24 pv eikä koskaan ole ollut noin lyhyt, paitsi viimeksihän se oli sen 14 pv :-/ No joo, ehkäpä tuo kierto kohta tasaantuu. Eli kp on 4 (vaihtui just lauantaiksi :-)/24, ovis pitäisi olla sitten ensi viikonloppuna. Aika hassun pian kun just ehtii menkat loppua, no ei muuta kun heti sitten puuhastelemaan :-)

Gallup: mä tunnen oviksen kipuiluna ja viimeksi olin bongaavinani vähän limoja.

Carita: en nyt ihan ollut messissä tossa jutussa, mutta ehkä kannattaisi tehdä joku toinen testi ihan varoiksi, eihän sitä koskaan tiedä. Älä nyt kuitenkaan innostu liikaa...

Hedelmällistä maaliskuuta vaan kaikille! Nyt unten maille....

Vierailija
28/34 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä minäkään ymmärrä tätä tilannetta miten sieltä haamu tuli pitää varmaan ensi viikolla testata jollain muulla testillä voihan se olla että ei tässä mitään raskaana edes olla mutta miksiköhän siihen sitten tuli haamu no ei pidä innostua viellä asiasta ennen kuin varmuus asiaa tulee:)

-Carita-

Vierailija
29/34 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä töissä on mukava tauolla pyörähtää lukemassa kuulumisianne... =)

-carita- voihan sekin olla mahdollista, että olet edellisestä kierrosta raskaana. Niitäkin juttuja on, että testi näyttänyt plussaa vasta yli rv 10... =) riippuu siis raskaushormonin määrästä. Mutta teehän toinen erimerkkinen testi.

ON: kp:t nyt 20/30... Aletaankos kokoamaan varhaistesti ryhmää ensi viikon lopulle? Meinasin kokeilla perjantaina.... sit petyn tai en. Pupuilut on kyllä nyt ollu in ja melkoiset halut on koko ajan... *öhöm*

Mieskin on erityisen innoissaan, kun on sängyssä vilkasta. Pitkään ollu sillain että kerta ja viikko eikä ole erityisemmin mulla innostanut. Mut toivottavasti tästä kantautuu myös hedelmää. =)

Nyt syömään ja takas töiden pariin.

Mukavaa viikonloppua toivottaa

KJ25

Vierailija
30/34 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas talvinen keli kun lunta sataa :)

KJ25, juu mä voisin liittyä tuohon ens viikon testaajiin, sitten olisikin jo päiviä ihan hyvin kasassa. Tänään kp20/27-31 menossa.

Eilen oli sellasta vihlontaa ja repäisykipua ja heti alkoi kiinnittymiskivut pyörimään mielessä, epätoivoinen kun kehittää kaikenlaista selitystä joka vihlasuun :)

Tänä aamuna lämmöt nousi oikein urakalla ekaa kertaa, joten nyt kyllä uskon että olen ovuloinut, vihdoinkin.

Elikkä onko se sitten perjantaiaamu kun testiä liotellaan kipossa?

Yleensä oon pyrkinyt välttelemään noita arkiaamun testauksia kun sitten töissä on sellanen v...tus päällä koko päivän, mutta testataan vaan pe-aamuna!

Vierailija
31/34 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkäs kaikki tähtöset on viikonlopuksi kadonneet? *hiljaista*

Olen täällä töiden kimpussa, mut nyt ruokiksella. Sittä tulikin mieleen, että jos ei ole liian tuttavallinen gallup, niin kysynkin, että mitä teet ja mitä puolisosi tekee työkseen? Alakin riittää... =)

Mä olen lähihoitajana vanhusten hoidon avopuolella. Mies on teollisella alalla. =)

Aurinkoista sunnuntaita,

toivottelee KJ25 kp 21/30

Vierailija
32/34 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas todellakin lyhyenläntä pino!!! =D No, ehkä se tästä vielä laajenee...

Tänne ei mitään uutta. Kovin ahkerasti ei ole nyt tullut hommailtua, kiitos väsymyksen. Mutta toisaalta tää kierto on muutenkin erilainen noihin aiempiin verrattuna, kun nyt ei oo ihan hirveetä stressiä. Mä oon aina ajatellut, että en VÄLTTÄMÄTTÄ haluais vauvan syntyvän joulukuussa, mutta nyt kun kuume on hirmuinen niin päätettiin sekin " riski" ottaa. =D Eli siis erittäin toivottu olisi joulutähtönen, MUTTA jos ei tärppiä tästä kierrosta tuu, niin se ei myöskään tunnu sitten niin pahalle, kun voin ajatella että " alunperin" en joulukuussa halunnutkaan... Joopa joo. Sekavalta kuullostaa.

Mä en tiedä ees tarkkaan kiertopäivistä missä mennään, mutta jotenkin sekin tuntuu nyt ihan turhalta. Aikaisemmissa kierroissa ollaan hommailtu ihan kiitettävästi, ovista oon yrittänyt bongailla jne, mutta kun ei oo tulosta syntynyt, niin nyt on sellanen olo, että turha yritys on turhaa. Tulee jos on tullakseen...=)

Mutta joo, täytyy varmaan alkaa pikku hiljaa vetämään vaatetta niskaan, hillun nimittäin vieläkin yöpuvussa.

Vierailija
33/34 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takasin taas kampeen itseni näihin pinoihin...

elikkäs kun ukon piti olla matkoilla juuri oviksen aikaan,niin päätin jättää yrittämättä. Mutta yllätys olikin suuri, kun ovista ei kuulunutkaan silloin.Vaan se kaiketi siirtyi :D Eli nyt ollaan pupuiltu ahkerasti ja parin viikon piinailut alkakoon taas. Tosin tämä on sikäli outo " ovis" ei juurikaan limoja ole ollut.Muut oireet kylläkin on kohdillaan.

Caritallahan on täällä mahtavia uutisia :) varovaiset onnittelut...

kp22/30-34

Vierailija
34/34 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan siis tuosta vaan. Meillä siis olis neljäs yhteinen lapsi toiveissa ja dpo 4 tänään ja kp 24/34 eli vielä on piinattavaa se 10 päivää, en viitsi liian aikaisin testata joten ajattelin että vasta kun tädin olis pitäny jo tulla. Mulla kierto on vähän vaihteleva mutta oviksesta voi aina päätellä tarkkaa millon täti saapuu eli tasan 14vrk ja joskus harvoin 15 vrk päästä tulee täti, eli jos maltan oottaa noiden päivien yli eli vielä 11-12 päivää niin sitten on jo suht varmaa ilman testiäkin :-D

Peukkuja kaikille joulun parasta lahjaa toivoville. Itsellä osuis la 7.12 tietämiin...