Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuohuviinipullon juominen perjantaisin

Vierailija
17.12.2016 |

Olenko alkoholisti, alkoholiriippuvainen, jos tykkään juoda kuohuviinipullon kerran viikossa perjantaisin? Muutoin en käytä mitään alkoholia. (Ilmeisesti olen, koska mietityttää tämä. Samoin puolisoani).

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinipullossa on kuusi alkoholiannosta, ja suurkulutuksen viikkoraja on naisilla 15, kertakulutuksen 5. Viikkoraja ei siis ylity, kertakulutuksen raja hieman. En pitäisi sinua alkoholistina, mutta toki useimmat ovat tuon määrän jälkeen ainakin jonkin verran humalassa, mikä tietysti voi haitata selvin päin olevaa puolisoa. Itselleni maistuu myös viini suurin piirtein samoissa määrin kuin sinulle (pullo kerta viikkoon), mutta koska puolisoni on lähes raitis, jätän annokset hänen seurassaan kahteen.

Vierailija
2/6 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset ihmiset ovat alkoholisteja, jotka käyttävät sanaa raitis.

Nähty lukemattomat kerrat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juon sen pullon sekä pe että la ja tiedän juovani liikaa, mutta en välitä. Ilman viinaa hauskanpito on teeskentelyä :)

Vierailija
4/6 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööh..minä kai olen raitis kun en käytä alkoholia. Syy on se, että en tykkää siitä. Tekeekö se minusta alkoholistin?

Vierailija
5/6 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööh..minä kai olen raitis kun en käytä alkoholia. Syy on se, että en tykkää siitä. Tekeekö se minusta alkoholistin?

Höpö höpö.

Jokainen jonka tiedän hehkuttavan raittiuttaan, omaa niin pahan alkoholiongelman, ettei voi koskea alkoholiin ollenkaan. Jää heti putki päälle.

Vierailija
6/6 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin juon kuohuviiniä perjantaisin, pullon puoliksi miehen kanssa. Muuten emme käytä alkoholia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi