Mikä ******** siinä on, että pitää tuputtaa niitä ******** käsitöitä koko ajan?
Joka hel****n puolelta tulee samaa rankutusta, että tekisin käsitöitä, kun "käsityöt on niin kivoja", "rentouttavia", "ihania" ja joka hel****n "naisen pitää neuloa, kutoa, virkata" ja voi v**** saa****, kun osaa olla raivostuttavaa pas***!! Ei per**** rentouta minua sitten yhtään!!
Työntäkää ne puikot vaikka per****** ja hirttäytykää villalankoihinne mutta minähän en saa**** ala niitä käsitöitä vääntämään, kun ei v**** kiinnosta!!
Kommentit (43)
😂😂😂nyt ei kyllä oo lääkitys kohdallaan.
Vierailija kirjoitti:
😂😂😂nyt ei kyllä oo lääkitys kohdallaan.
Sitten kannattaa rukoilla, että ******** lääkärit saisi sen vihdoin kohdilleen..
Kyllä sun kannattais virkata vaikka pannulappu:)
Suosittelen käytösoppaan lukemista, SAAT*NA!
Vierailija kirjoitti:
Haista sinä ämmä pitkä *****!!
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen käytösoppaan lukemista, SAAT*NA!
******ko sellasilla ******* tekee??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ***** hyvää joulua!! Ilman puikkoja ja koukkuja. ****** ne kuuluu.
No kyllä se kunnon villasukkien neulominen tuonkin päänkiristyksen laukasis. Olisit kuule paljon iloisempi ihminen sen jälkeen. Voisin melkein jopa suositella ristipistotöitä niin siinä oikein sielu lepää, kun sitä valmista työtä seinälle katselee.
Huono aamu näemmä.
***** hyvää joulua kaikille :)
Mä virkkaan ja neulon sunkin puolesta. Älä murehdi. Mä voin hoitaa sun osuuden. Mä vaan teen sen salaa, mies kun olen. Jos joku kysyy päälläni olevista neuleista, syytän aina sujuvasti äitiä neulootikoksi. Jonain päivänä tulen vielä kaapista ja rupean tekemään käsitöitä muidenkin nähden. Pitsin käpyily olisi etenkin mukavaa puuhaa, jos jossain pitää odotella. Välineet ja työt mahtuu taskuunkin mukavasti.
Tee ihmeessä jotain mikä oikeasti sinua rentouttaa niin ei menisi hermot tuputtajiin. :) olen samaa mieltä ettei kaikille sovi puikot käsiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho. Hyvää joulua sullekin.
Tässä sullekin joulutähtiä: *************************************************
Ymmärrän tätä vaikka itsekin teen joskus noita käsitöitä. Kaikki neulojat ja virkkaajat eivät tajua että toisilla on muita mielenkiinnonkohteita. Todellakin.
Vierailija kirjoitti:
Mä virkkaan ja neulon sunkin puolesta. Älä murehdi. Mä voin hoitaa sun osuuden. Mä vaan teen sen salaa, mies kun olen. Jos joku kysyy päälläni olevista neuleista, syytän aina sujuvasti äitiä neulootikoksi. Jonain päivänä tulen vielä kaapista ja rupean tekemään käsitöitä muidenkin nähden. Pitsin käpyily olisi etenkin mukavaa puuhaa, jos jossain pitää odotella. Välineet ja työt mahtuu taskuunkin mukavasti.
Tervetuloa kerhoon, veli hyvä!
Mikset sä kehtaa kiroilla avoimesti? Ei noita tähtiä tarvita mihinkään, kirjoita vaan vittu, saatana, perkele, paska, helvetti...
Vai tuleeko laitoshoitaja viemään sulta tietokoneen pois, jos kirjoitat kirosanoja internetissä?
Vierailija kirjoitti:
Mikset sä kehtaa kiroilla avoimesti? Ei noita tähtiä tarvita mihinkään, kirjoita vaan vittu, saatana, perkele, paska, helvetti...
Vai tuleeko laitoshoitaja viemään sulta tietokoneen pois, jos kirjoitat kirosanoja internetissä?
Ai kato, ***** AV-sensuuri ei tarttunu sinun viestiin. Minun, kun ei tarvitse laittaa kuin yksi puolivillainen ********* kirosana, jos sitäkään niin jää jo ennakkoon viestit ******** YP:n haaviin.
Ota välillä suihin niin ei tarvii tehä käsitöitä niin paljon.
...' Hirttäytykää villalankoihin' :D
***** joulusukat *******!!