Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tuli kotiin pikkujouluista aamuseitsemältä

Vierailija
17.12.2016 |

Elämästäni on näemmä kertaheitolla tullut iso ja väsynyt kliche!

Mies lähti eilen pikkukouluihin, kotiin hän löysi vasta siinä aamuseitsemän jälkeen. Heräsin viideltä ja totesin ettei mies ole tullut kotiin, kuudelta soitin ja mies löi luurin korvaan. Mies ei sanonut sanaakaan kotiin tullessa, kävi koirien kanssa ulkona ja meni nukkumaan. Ei vaikuttanut edes humalaiselta!

Itse olen niin hämmentynyt etten ole vielä osanut edes reagoida. Epäilen että tämä oli lopun alku meidän liitolle... Vertaistukea?!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä on outoa, kun tulee selvinpäin kotiin. Se herättäis itsellä hälytyskellot, ellei olis sammunut kaverin sohvalle... Tätäkin oikeasti sattuu, että vaan sammutaan. Olen monesti nähnyt. Kun lisää tuon luurin iskun, hiljaisuuden ja sohvan. Ei hyvältä vaikuta.

Jos olisi umpipierussa kikatellen köpsötellyt pirttiin ja kertonut bileistä ja jatkoista, niin asia olis ok.

Vierailija
2/11 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko yöpyi jonkun naisen luona tai oli niin pellit seis ettei itsekään muista missä oli ja kuka oli.Mies ei ole halukas kertomaan totuutta joten puhtaat jauhot ei ole pussissa.Sul on 2 vaihtoehtoa:ota tai jätä.Itse tiedän paljon naisia jotka on painaneet tällasen asian villasella (kaikesta huolimatta).Viina on viisasten juoma jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos klo 7 ei vaikuta enää humalaiselta niin klo 3 on voinut olla

Vierailija
4/11 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä on outoa, kun tulee selvinpäin kotiin. Se herättäis itsellä hälytyskellot, ellei olis sammunut kaverin sohvalle... Tätäkin oikeasti sattuu, että vaan sammutaan. Olen monesti nähnyt. Kun lisää tuon luurin iskun, hiljaisuuden ja sohvan. Ei hyvältä vaikuta.

Jos olisi umpipierussa kikatellen köpsötellyt pirttiin ja kertonut bileistä ja jatkoista, niin asia olis ok.

Sitähän minäkin, jos mies olisi kotiin tullessaan ollut kännissä kun käki olisi tämä asia ollut siinä. Mutta tuo puoliraitis ja mykkä kotiin tulo on kyllä huono merkki.  Mies nukkuu vielä, ja minun suuttumus sen kun kasvaa. Saa nähdä mitä tää homma tästä nyt etenee... 

-Ap 

Vierailija
5/11 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei heti kannata ajatella pahinta. Meillä oli duunin pikkujoulut marraskuun lopussa ja päädyimme pienellä porukalla toimistolle jatkoille kapakkakierroksen jälkeen. Söimme ja joimme alkuillasta jääneet ruuat ja juomat. Paransimme maailmaa, laulettiin ja tanssittiinkin vähän.

Kotiin lähdimme lähempänä klo 7 aamulla. Porukassa oli minun, kolmekymppisen sinkkunaisen lisäksi 4 perheellistä miestä. Ja uskokoon ken tahtoo, minkäänlaista sutinaa ei ollut vaan ihan vaan hengailua kaveripohjalta. Vaimoistakin puhuttiin: ongelmista, mutta myös mahdollisista joululahjoista.

Älä nyt siis heti ole eroa hommaamassa, enkä oikein ymmärrä mitä hyödyttää ruveta raivoamaankaan. Tehty mikä tehty. Kerrot toki ukollesi, että ei ole soveliasta käytöstä ja voit myös kysäistä, onko ok, että sinä tulet seuraavalta tyttöjen reissulta klo 7 kotiin.

Vierailija
6/11 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse tietysti tunnet parhaiten miehesi ja mikä hänelle on normaalia käyttäytymistä, mutta tässä viikon sisään olen tullut seiskan jälkeen kotiin kahdesti. Ensimmäisellä kerralla osasin jaksottaa juomiseni niin, että olin kotiutuessani aivan selvin päin, eikä seuraavana päivänä ollut edes krapulaa. Oli ihanan seesteinen ja hyväntuulinen olo. Toisella kertaa en jaksottanut, olin tosi humalassa, vointi oli huono ja seuraava päivä meni aivan ohi.

Minä toki päätän itse, mikä minulle on soveliaista käytöstä ja mikä ei. Jos jollekulle ei käy se, että kumppani käy tanssimassa ja ystävien luona jatkoilla, ei hänen varmaankaan kannata seurustella kanssani.

Vierailija
7/11 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se nyt aika selvää on, että mies on käynyt vieraissa. Jos tuo ei siis ole normaalia käytöstä häneltä eikä ollut edes humalassa? Joo, kyllä itselläkin on joskus jatkot venyneet sinne 7 aamulla tai tullut sammuttua kaverin sohvalle ilman mitään pettämistä...

Vierailija
8/11 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt mieheltä missä on ollut ja miksi löi luurin korvaan. Jos alkaa joku änkytys mikä kuullostaa paskapuheelta, niin sitä se sitten onkin. Ei pettäjä ikinä myönnä. Tutki puhelinta?

Vierailija
9/11 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies tuli kotiin äskön. Ihan selvinpäin. Autol. Oli siis autol myös pikkujouluis, työnatka 80km per suunta. Nukkui yön työpaikan sohval. Kävi aamul ostamas joululahjoja ja kuusenjalan ja tuli kotiin. Söi. Ja nyt leikkii lapsen kanssa. Kohta lähdetään kaataan kuusi.

Vierailija
10/11 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset kysynyt, kun hän tuli kotiin?

Vierailija
11/11 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos mies tulee säädylliseen aikaan kotiin eikä ole kovin humalassa voin olla varma ettei käynyt kiksauttamassa ketään? Ok.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän