Auton oston vaikeus?
Autoliikkeistä ei vastata kyselyihin,aina löytyy parempi ja nytkin sovin viikolla auton katsomisesta tyypin piti olla kotona ja yöllä tullut viesti että on koko päivän töissä,eikä kyse ole edes mistään ihan halpisautoista.
Onko yksityisiä myyjiä paljonkin jotka laittaa autoja myyntiin eikä kuitenkaan ole kiinnostuneita tekemään kauppaa?
Ei vastata tai vastataan päivien päästä jotain ym.ym.
Miksi ei tehdä autoja mitkä kestäisivät vaikka 20v/600000km kovaa käyttöä,ei tarvitsisi jatkuvasti tehdä remonttia tai olla ostamassa uutta tai saisi itsensä sietämään ajelua 1000€ paskoilla aina niin kauan kuin ne suostuvat kulkemaan.
Kommentit (10)
Ei ole niin paljon rahaa että saisi uuden ja velkaa en ota autoa varten.
Mene kiertelmään ja katselemaan vaihtoautoliikkeistä.
Ostaminen on helppoa! Asiantunteva henkilökunta, huippukuntoiset ja oikein hinnoitellut autot.
Suosittelen, kuten moni muukin.
Vaihtoehtoja on niin paljon.
Viimeksi pääasiassa minun käyttöön tulevaa autoa etsiessämme koeajoin 11 eri autoa.
Mies vielä useampaa.
Vierailija kirjoitti:
Törkeä vessanpyttymainostaja.
Mikä siinä on vaikeaa? Minä katsoin netistä vähän etukäteen ja sitten kun löytyi sopivanoloinen auto, hinasin miehen autoliikkeeseen, käytiin koeajolla ja tehtiin kaupat. Meillä mies on vähän tuollainen tuupattava tapaus, itse ei saa aikaiseksi jos en vähän yllytä/kannusta.
Osta liikkeestä uusi auto, mitä noitten koijareitten ja muitten kanssa hermojaa menettää jonkun vanhan autonromun vuoksi.