Kuinka hidas Matkahuolto oikein on? Tai kuinka nopea sen pitäisi olla?
Myyn huutonetissä ja käytän Matkahuoltoa paketteihin. Paketinseurannassa selviää, että paketti makoilee päiviä Siwassa, ennenkuin nytkähtää eteenpäin. Eilen aamulla jättämäni paketti on edelleen tilassa, että jätetty sinne. Ei muuta.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Hidas on, ei voi mitään. Minulle ei ole vieläkään oikein selvinnyt, että kulkevatko Matkahuollon paketit linja-autoissa vai joissakin muissa kuljetuksissa. Jos kuljetus tapahtuu linja-autoissa, niin hitaus ei ole ihme, koska linja-autojakaan ei oikein enää kulje.
Mutta hirveän kauan menee siihen, ennen kuin paketti siirtyy kohteesta toiseen tai edes lähtee siirtymään.
No tottakai ne kulkevat linja-autoissa, missäs sitten? Ei MH:lla ole mitään omaa jakeluverkostoa kuten Postilla. Matkahuollon pakettien kulku pienemmille paikkakunnille kestää varsinkin koulujen loma-aikoina tosi pitkään koska linja-autoja ei juuri kulje.
Maan poikittaissuunnassa tieverkko on muutenkin "hitaampi" kuin pohjois-eteläsuuntaan.
Ja sittä minua eniten vittutta että kun käyn siellä k rauta mh asiamies niin ne ei raski esim soitta sinne Loimaa MH asiamies ja kysyä koska se paketti sielttä lähte ja koska minä sen saan kun sinä tyhmäkin tajua että sinä on jotain häikkä kun tsekka sittä seuranta linkistä ja nekin siellä mh sen tajua mutta ei raski jeesata.
Ne sano että se paketti on Turussa mutta että se on pysäytetty kun se paina yli 35 kiloa mutta että ne selvittä missä se on ja soitta minulle.
Niin sittä ei saa laitta lähi pakettina ne pysäyttä se jos se paina yli 35 kiloa se pitä laitta rahti pussina.
Ne soitti sielttä MH ja sanoi että se on yli painoinen että ne lähettä sen takasin lähettäjälle en tiedä lähettääkö hän sen minulle takasin rahti pussina vai peruntuko se kauppa.
Ja lähettäjä ei ole ikinä lähettänyt mh hän teki niin kun ne häntä neuvoi siellä mh :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hidas on, ei voi mitään. Minulle ei ole vieläkään oikein selvinnyt, että kulkevatko Matkahuollon paketit linja-autoissa vai joissakin muissa kuljetuksissa. Jos kuljetus tapahtuu linja-autoissa, niin hitaus ei ole ihme, koska linja-autojakaan ei oikein enää kulje.
Mutta hirveän kauan menee siihen, ennen kuin paketti siirtyy kohteesta toiseen tai edes lähtee siirtymään.
No tottakai ne kulkevat linja-autoissa, missäs sitten? Ei MH:lla ole mitään omaa jakeluverkostoa kuten Postilla. Matkahuollon pakettien kulku pienemmille paikkakunnille kestää varsinkin koulujen loma-aikoina tosi pitkään koska linja-autoja ei juuri kulje.
Maan poikittaissuunnassa tieverkko on muutenkin "hitaampi" kuin pohjois-eteläsuuntaan.
No miten Matkahuollon paketit kulkee kesällä sellaisella paikkakunnalla, jos ei kulje yhtään ainutta bussia? Matkahuollon pakettipiste meillä kyllä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matkahuollolla on kyllä kotiinkuljetuspalvelukin, kuka sen hoitaa, tuskin linja-autot?
Siellä on tietenkin ollut joku kesä työntekijä siellä mh mutta kyllä nidden jotain hyvitystä pitäisi maksa.
Minä joudun varman myös maksa ylimääräistä jos haluan ne kaiuttimet :(
Mh tiena tuplasti enemmän kun joutu 2 kerta lähettä kun ne ensimäinen kerta ehdotta väärä tapa lähettä että se paketti joutu lähettämän takasin lähettäjälle ja hän joutu lähettä se paketti uudellen :(
Tietenkin sinä mh mene pitkä aika ennen kun paketti likahta takaisin lähettäjälle ja hän joutu lähettämän se uudelle minulle mitä aina vain tarkoitta sittä että paljon arvokasta aika mene hukkaan eli sen takia mh on hidas :(
Minulla olisi jo ollut ne kaiuttimet jos ei mh oli mokannut :(
Ne soitti mh että ne laitta sen lähetyksen minulle matkan se on minulla huomenna tai yli huomenna.
Lainan vähän lanka.
Jo onko tämä normalia.
Mitä mielttä olette MH chatti bottista.
05.01.2021 16:47 Turku
Lähetys on valmiina jatkamaan matkaa
Matkahuollosta Turku
05.01.2021 16:35 Turku
Lähetys on matkalla
04.01.2021 18:07 Turku
Olemme saaneet lähetyksen kuljetettavaksi
Aina vain siellä Turku ja yli vrk mennyt ja 08.01.2020 pitäisi olla Vaasassa mutta miten se on mahdollista kun se on aina siellä Turku.
Vierailija kirjoitti:
Tämän viikon maanantaina jätetty paketti oli perillä vasta torstaina.
Toihan oli nopea toimitus. Postilla kestää viikkoja,ja jos paketti on menossa automaattiin, se toimitetaan jonnekin toiselle puolelle kaupunkia, vaikka järki sanoo, että lähimpänä olevaan toimipisteeseen/automaattiin se pitäisi toimittaa asiakkaalle/vast.ottajalle. Olen tilannut syksyn mittaan neljältä eri myyjältä tavaraa ja joka kerta Posti ilmoittaa, että lähetys on toimitettu "lähimpään" vapaana olevaan noutopisteeseen. Lähetys on sitten toimitettu johonkin hevonkuuseen, mihin pitää mennä kahdella bussilla. Samalla vaivalla olisin varmaan voinut mennä ostamaan tuotteen itse myyjältä. Posti on syvältä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En tilaa enää mitään netistä Postin toimitettavaksi.
Mulla on Matkahuollon lähetykset tullut yleensä alle vuorokaudessa, tosin lähettäjä on lähettänyt ne paikallisesta Matkahuollosta mulle R-kiskalle. Paljon kätevämpää ja nopeampaa, kuin odottaa Postin toimituksia, josko tulee ja minne.
Mikä toi aikasempi loimaan kajarit-monologi oli? Kovin malttamaton, kun parin päivän aikana tommonen tunnin välein päivittyvä haukkuminen.
Kyllä ennen oli paremmin... Kun paketin lähetin linja-autossa menemään, niin menin bussipysäkille ja linja-auto, johon paketin halusin, pysähtyi, otti paketin kyytiin. Paketin vastaanottaja oli vastaanottamassa omalla paikkakunnallaan pysäkillä tai sitten kuski vei paketin Matkahuoltoon sisälle. Kuljetusmaksun maksoin joko minä kuskille tai sitten paketin vastaanottaja.
Loimaa MH meni kinni klo 16 että se paketti mitä oli perjantaina aamu päivällä lähetetty sielttä niin se lähte sielttä aikaisintaan Tistaina :(