Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Unituntijat, mitä tarkoittaa jos näkee unta että puoliso pettää ja nauraa päälle

Vierailija
17.12.2016 |

Näin todentuntoisen unen ja herätessä teki mieli mennä halaamaan vaimoa kun huomasin että oli vain unta.
Unessa vaimo oli pettänyt punttimaken kanssa ja tämä siilitukka valkoisessa neuleessa tervehti karhunhalauksella minua ja muita jossain tilaisuudessa. Vaimo virnuili takana ja kikatteli kun oli saanut kyydit.
Unessa päällimmäisenä tunteena oli raivo ja voimattomuus siitä että ei voinut tehdä mitään asialle.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa että itsetuntosi on huono etkä luota vaimoosi.

Vierailija
2/24 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse näin 8v sitten unen että mieheni petti,itkin kun heräsin ja kerroin unesta mieheni sanoi ettet ikinä antaisi anteeksi,viikkoa myöhemmin tunnusti pettäneensä bestikseni kanssa,minulla oli enneuni siis,toivottavasti sinun ei ollut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäät nolatuksi tulemista etkä ole tyytyväinen ulkonäköösi. Ehkä. Unet nyt on unia aina, ei niille mitään voi. Mä olin kerran koko aamun vihainen miehelle kun oli pyörinyt olohuoneen matolla jonkun huittislaisen hutsun kanssa.... mun unessa... mutta kuitenkin!

Vierailija
4/24 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et luota vaimoosi ja pelkäät, että hän pettää ja halveksii sinua.

Vierailija
5/24 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä unet olen ajatellut unina mutta nyt oli jotenkin niin nöyryytetty ja petetty olo että vieläkin karmaisee.

Vierailija
6/24 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa sitä, että alitajuntasi valmistelee psyykettäsi sen kaltaiseen tilanteeseen. Ei tarkoita, että sellaista tilannetta koskaan tulisi.

Vierailija
7/24 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä unet olen ajatellut unina mutta nyt oli jotenkin niin nöyryytetty ja petetty olo että vieläkin karmaisee.

Jospa se lähtisi jos pettäisit vaimoa?

Vierailija
8/24 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin tollasta unta miehestäni ja sain tietää että näin oli käynytkin eli alitajuntani se vain kertoili totuuden.Joskus jotain merkkejä on ilmassa mut niistä ei saa kunnolla otetta tai niitä ei halua myöntää.Jokin on kuitenkin herättänyt mustasukkaiuutesi.Onko vaimosi kehunut sulle jotain toista miestä?

Vierailija
9/24 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin näen kahdenlaisia pettämisunia.

Unet joissa petän miestäni ovat ahdistavia. Yhdessä unessa harrastin seksiä mieheni näköisen henkilön kanssa, mutta minua koko ajan inhotti se tilanne. Lopetimme ja menimme keittiöön, mies muuttuikin erinäköiseksi. Mieheni soitti minulle ja kerroin "Joo sinun kaverisi on käymässä täällä". En muistaakseni jäänyt kiinni. Tuntui että minut pakotettiin pettämään, en ollut siinä henkisesti mukana. Voinko pelätä jonkun käyttävän ujouttani hyväkseen?

Sitten unet joissa mies on tehnyt pahaa. Unessa saan selville mieheni harrastaneen seksiä tuntemattoman naisen kanssa vähän ennen ensi tapaamistamme. Ja tämä nainen on tullut raskaaksi. Istuimme mieheni kanssa sängyllä kunnes oviaukkoon ilmestyi tämä nainen raskausvatsansa kanssa. Jätin heidät kahdestaan makuuhuoneeseen, ajattelin tulevan perheen tarvitsevan omaa aikaa. Unen viesti on varmaan se että pelkään menettäväni mieheni jollekin toiselle.

Vierailija
10/24 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voinko pelätä jonkun käyttävän ujouttani hyväkseen?"

Kai sinä nyt itse tiedät että pelkäätkö? Mistä ihmeestä me sinua tuntemattomat ihmiset sitä voidaan tietää, jos et itsekkään tiedä?

Äly hoi nyt.

"Unen viesti on varmaan se että pelkään menettäväni mieheni jollekin toiselle."

Ei se uni mitään viesti, mutta tähän muuten sama kuin yllä.

Ihmisillä taitaa olla aika huono itsetuntemus, jos eivät tiedä omia pelkojaan ja epävarmuuksiaan vaan pitää jotenkin unia tulkitsemalla ne "keksiä", iso riski, että  "keksitäänkin" väärin ja tulee vain ongelmia joita ei alunperin ollut olemassakaan, kun "varmaan tämä minun uni nyt tarkoitti, että pelkään kovasti lentämistä, enkä uskalla mennä lentokoneeseen, niin sen täytyy olla".

Vierailija
11/24 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sinä nyt itse tiedät että pelkäätkö? Mistä ihmeestä me sinua tuntemattomat ihmiset sitä voidaan tietää, jos et itsekkään tiedä?

Äly hoi nyt.

Ihmisillä taitaa olla aika huono itsetuntemus, jos eivät tiedä omia pelkojaan ja epävarmuuksiaan vaan pitää jotenkin unia tulkitsemalla ne "keksiä", iso riski, että  "keksitäänkin" väärin ja tulee vain ongelmia joita ei alunperin ollut olemassakaan, kun "varmaan tämä minun uni nyt tarkoitti, että pelkään kovasti lentämistä, enkä uskalla mennä lentokoneeseen, niin sen täytyy olla".

Tiedän kyllä että minulla on huono itsetunto ja olen ujo. Halusin vain pohtia voivatko ne tehdä tuollaisia unia.

Ei unet aina ole selviä. Joku voi nähdä unta vaikka laivamatkasta, koska alitajuisesti haluaa rauhoittua stressistä eikä niin että haluaa lähteä oikeasti matkalle.

Vierailija
12/24 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äly hoi nyt.

Tiedän kyllä että minulla on huono itsetunto ja olen ujo. Halusin vain pohtia voivatko ne tehdä tuollaisia unia.

Ei unet aina ole selviä. Joku voi nähdä unta vaikka laivamatkasta, koska alitajuisesti haluaa rauhoittua stressistä eikä niin että haluaa lähteä oikeasti matkalle.

Ei unet tarkoita yhtään mitään. Jos näen unta laivamatkasta niin näen unta laivamatkasta, ei se tarkoita että haluaisin laivamatkalle tai edes rauhoittua stressista alitajuisesti.

Sitäpaitsi, kuka ei haluaisi rauhoittua stressistä? Nuo unien tulkinnat on AINA ihan ympäripyöreitä, ihan niinkuin horoskoopitkin: Tulkitaan niin, että sopii ihan jokaiseen ihmiseen jos vähänkään hömppään uskoo. Unet on unia, usein hauskojakin sellaisia kun pääsee mielikuvitusmaailmaan seikkailemaan, mitään ne eivät kuitenkaan oikeasti tarkoita.

Vierailija
13/24 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa Heti vieraan miehen panna jakunnolla Höpöttää vain Elä Vielä Lopeta Ennen Kun saan Orgasmin Laske kaikki sisääni ENTULE Nää Raskaaksi   AAAHHH

Vierailija
14/24 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tarkoittaa sitä, että puolisosi pettää sinua.

Vierailija
15/24 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se viittaa joko pettävään puolisoon tai mustasukkaisuuteen.

Vierailija
16/24 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo joko sinun peloistasi ja epävarmuuksistasi, puolisosi pimeästä puolesta, jonka olet tietoisesti pyrkinyt hautaamaan tai sitten se oli vain skenaarioharjoitus luonteen kehittämiseksi, joita alitajuntasi sinulle joka yö väsää...

Vierailija
17/24 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä on kai erilaisia, mä olen niin putkiaivoinen että jos on vaikka työstressiä niin näen aika todennäköisesti unta jossa olen esim. unohtanut töissä tärkeän asian ja kaikki ovat vihaisia.

Toisaalta olen myös nähnyt teininä unta jossa äitini kuoli, silloin olin onneksi mummin luona yötä joten tajusin heti herätessä että olikin unta. Äiti on parikymmentä vuotta myöhemmin aivan hyvissä voimissa edelleen.

Aina joskus näen unta jossa harrastan seksiä jonkun eksäni tai tuntemattoman kanssa, muuten en heitä ajattele ikinä ja kaikki kolme eksää saavat "ruutuaikaa" tasapuolisesti kuten myös nykyinen ja mielikuvitustyypit, joten ilmeisesti niissä unissa pääasia on vaan se seksi eikä se, kenen kanssa sitä harrastetaan.

Myös silloin jos opin jotain uutta niin se tulee helposti uniin, esim. kun aloitin työharjoittelun aika haastavissa uusissa tehtävissä niin tein sitten töitä joka yökin :D

Minusta tuo sinun uni kuulostaa just siltä mihin joku jo viittasikin, eli aivot harjoittelee hypoteettisten uhkien varalta. Siinä missä lasten painajaisissa on mörköjä ja susia niin aikuisten mielessä uhat ovat usein jalostuneet sosiaaliseen elämään liittyviksi, koska mitään fyysistä uhkaa ei nykyihmisen elämäsä kauheasti ole.

Vierailija
18/24 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin usein unta, jossa vaimo pettää peittelemättä ja käyttyy hyvin kylmästi minua kohtaan. Yritän unessa huutaa, mutta en saa ääntä tai vaimo ei reagoi millään tavalla huutooni tai hätään. Näin näitä unia paljon.

Nämä unet ovat tulleet muistitakaumina nyt mieleeni. Aivoni käyvät läpi vaimon pettämisiä. Silloin, kun näin unia, vaimo taisi oikeasti pettää. En halunnut kai uskoa itse, mutta aivot registeröivät kai jotain, mitä en hereillä ollessa halunnut ymmärtää. Uneni eivät ole ainoa takaumat, mieleeni tulvii paljon mitä vaimo on tehnyt ja sanonut. Rakkaus on sokea. 

Vierailija
19/24 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita kutsutaan alitajunta uniksi..

2. Vaihtoehtoa. Sulla on huono itsetunto ja pelkäät hylätyksi tulemista.

Toinen on se että sä olet nähnyt merkit, tiedät jo itse että vaimo on pettänyt sua. Ja nyt sun alitajunta yhdistelee palasia ja näät ns totuuden unessa.

Vierailija
20/24 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha aloitus. Ehkä kyse on painajaisesta, niiden synty riippuu onko väsynyt vai ajoissa nukkumaan, mitä söi tai joi, kuunteliko jotain musiikkia, ei kai ole alkoholista elämässä johtuva, ehkä salityypin voisi tosielämässä jättää ettei kaveeraa ja saliakin voi vaihtaa, millä taajuudella on. Joskus joku entiteetti voi näyttää unen. Parempia unia etsimään.