40v mies millainen markkina-arvo?
Eronnut ja kaksi kouluikäistä lasta vuoro viikoin äidillä. Onko vientiä näillä tiedoilla? Töissä käyvä ja ulkonäkökin ok.
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Lähes nolla.
Ihmettelen aina näitä, joilla on varaa antaa jyrkän negatiivisia kommentteja.
Onnea oman täydellisyytesi johdosta.
Vierailija kirjoitti:
Myös ex on pitkä miinus koskapa edelleen lasten vuoksi joudut olemaan häneen yhteydessä.
Samaa olin sanomassa. Kuinka tarrautuva ja hallitseva ex on? Siitä riippuisi pitkälti minun kiinnostukseni miestä kohtaan. Ihastuin kerran upeaan mieheen, jonka ex tunki heti kuvioihin, halusi tavata minut ja alkoi heti järjestellä asioita. Minä juoksin jo tuossa vaiheessa pakoon. Nössö mies, jonka ex edelleen pompottaa häntä, ei ole minulle vetovoimainen. Lapsista ei niin väliä, koska kaikki eivät suunnittele muuttavansa yhteen, vaikka haluavatkin seurustella.
Vierailija kirjoitti:
Eronnut ja kaksi kouluikäistä lasta vuoro viikoin äidillä. Onko vientiä näillä tiedoilla? Töissä käyvä ja ulkonäkökin ok.
Jos etsit oman ikäluokkasi naista, niin hyvä. Jos haluat kauniin 20-vuotiaan , niin aika olematon.
Aivan tapauskohtaista. Jos on pitänyt itsensä kondiksessa, elämänhallinta on ok, luonne normaalin rajoissa, niin se on jo hyvä lähtökohta. Plussaa on sitten vielä kohtuullinen voitto geenilotossa.
Hommansa asiallisesti hoitava 40+ mies on jo sinänsä suhteellisen kovaa valuuttaa ns "toisella kierroksella" ja naisista on pikemminkin ylitarjontaa. Kolikon toinen puoli ovat sitten ne miehet, jotka ovat päästäneet itsensä rappiolle tavalla tai toisella. Niitä on paljon ja juuri siksi korttinsa hyvin pelanneet voivat valita parhaat päältä.
Nelikymppisiä sinkkunaisia käy tässä suhteessa vähän sääliksi. Tuttavapiirissä näkee, miten ihan hyviä naisia jää kokonaan ilman, tai sitten ne haksahtavat johonkin kaameaan paskakasaan.
Gonamies kirjoitti:
Aivan tapauskohtaista. Jos on pitänyt itsensä kondiksessa, elämänhallinta on ok, luonne normaalin rajoissa, niin se on jo hyvä lähtökohta. Plussaa on sitten vielä kohtuullinen voitto geenilotossa.
Hommansa asiallisesti hoitava 40+ mies on jo sinänsä suhteellisen kovaa valuuttaa ns "toisella kierroksella" ja naisista on pikemminkin ylitarjontaa. Kolikon toinen puoli ovat sitten ne miehet, jotka ovat päästäneet itsensä rappiolle tavalla tai toisella. Niitä on paljon ja juuri siksi korttinsa hyvin pelanneet voivat valita parhaat päältä.
Nelikymppisiä sinkkunaisia käy tässä suhteessa vähän sääliksi. Tuttavapiirissä näkee, miten ihan hyviä naisia jää kokonaan ilman, tai sitten ne haksahtavat johonkin kaameaan paskakasaan.
Mitäköhän "ihan hyviä" tarkoittaa oikeasti? Mitä ihan hyvää heillä on tarjota, jos ei löydy muuta kuin "kaameita paskakasoja"?
Miehelle se kumppanin saaminen on tietysti aina vaikeampaa kuin naiselle, mutta uskon, että jos olet hyväkuntoinen ja liikunnallinen, hyvin toimeentuleva, niin n. 35-50-v naisista löytyy sulle varmasti hyviä kumppaniehdokkaita. Naiset on siitä kummallisia otuksia, että tulevat vanhemmiten vieläkin nirsommiksi ja ovat mieluummin yksin, kuin ottavat epäsopivan miehen. Aniharvaa nuorta naista taas kiinnostaa paljon vanhempi mies, varsinkaan kun on lapsia. Ja toisaalta, olisitko itse valmis toiseen kierrokseen lapsineen kaikkineen? Suurin osa naisista kuitenkin haluaa lapsia ja jos ei vielä, niin 10 v:n päästä ja silloin sä olet viisikymppinen = liian vanhan pikkuvauvan isäksi. Yli viisikymmpistä naista taas voit itse pitää liian vanhana. Joten suunnilleen itsesi ikäinen ja mielellään niin, että naisellakin on lapsia.
Gonamies kirjoitti:
Tuttavapiirissäsi on ilmeisesti aika epäkelpoja naisia jos he kerran jäävät ilman miestä tai yleensäkin lähtevät huonojen matkaan...
Minun tuttavapiirissäni, lukuisia 40-50 vuotiaita ihania naisia, on yleensäkin aika vähän eronneita. Eronneet ovat taas löytäneet todella mukavia miehiä ja moni on heidän kanssa aloilleen asettunutkin. Yhdelläkään ei ole ollut mitään renttuja kierroksessa, vaan kelpoja saman ikäisiä miehiä.
Ja jos näitä miehiä miettii, niin lähes kaikilla on lapsi tai pari, he ovat vuoroviikkoisiä ja exät asuvat aika lähellä niin, että lasten kanssa on helppo jatkaa arkea.
40+ jolla jo lapsi/t tehtynä on mulle pelkkää plussaa. Toiselle taas piiiitkä miinus.
Markkina-arvo riippuu täysin siitä millaisilla markkinoilla liikut ja mitä olet itse etsimässä.
Vierailija kirjoitti:
Myös ex on pitkä miinus koskapa edelleen lasten vuoksi joudut olemaan häneen yhteydessä.
Mun mielestä taas 40+ vuotias mies ilman mitään elämää menneisyydessä on vähintäänkin epäilyttävä... Voi paljastua myös ihan helmeksikin, mutta ensikuulemalta outoa. Ei mitään seurustelu kokemusta? Eikä kaikki exät ole takertuvia. Mun exällä ei ainakaan ole takertuvaa exää... ;)
Vierailija kirjoitti:
Mä käyn kuumana yhteen 40-vuotiaaseen raksamieheen.. :)
Terveisin viehättävä N29
Terveisin raksamies 40 v
Ei kelpaisi ainakaan minulle. En arvosta vuoroviikkoisiä pätkääkään miehinä, vain vässykät ryhtyvät sellaiseen. Enkä tietysti haluaisi exäsi kakaroita vaivoikseni olipa ne siittänyt kuka tahansa, toiset kun toimivat varaisänä myös niille, jotka ex on hankkinut muihin suhteisiin. Mutta hauskanpitoon voisit kelvata vakavaa suhdetta odotellessa, seksi ja ystävyys voi toimia, vaikkei parisuhteeseen edellytyksiä olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain sairaalloisen mustasukkainen uusi nainen pitää ex-vaimoa miinuksena ja tällainen naikkonen ei miestä tarvitse. Jokaisella on historia ja se, että on historiansa kanssa hyvissä väleissä, kertoo tulevasta paljon.
Sillä, ettei halua parisuhteen ulkopuolista henkilöä määräämään omassa kodissaan, ei ole mitään tekemistä mustasukkaisuuden kanssa. Miksi ap olisi eronnut, jos naisessa ei olisi mitään vikaa? Yksikään mies ei lähde hyvästä parisuhteesta ja lapsiltaan kodin huvikseen rikkova nainen taas on läpimätä. Jos ap on tullut jätetyksi syystä, sitten vasta kannattaakin juosta ja lujaa.
Riippuu paljon taloudellisesta tilanteesta ja ulkomuodosta. Peruspalkka ilman omaisuutta ei enää nelikymppisenä riitä hyvään markkina-arvoon, valitettavasti.
Myös lasten iät, elatusmaksujen määrä, elämän asenne, nuorekkuus, haluaako lisää lapsia uuden kumppanin kanssa jne on otettava huomioon.
Vierailija kirjoitti:
Ei kelpaisi ainakaan minulle. En arvosta vuoroviikkoisiä pätkääkään miehinä, vain vässykät ryhtyvät sellaiseen. Enkä tietysti haluaisi exäsi kakaroita vaivoikseni olipa ne siittänyt kuka tahansa, toiset kun toimivat varaisänä myös niille, jotka ex on hankkinut muihin suhteisiin. Mutta hauskanpitoon voisit kelvata vakavaa suhdetta odotellessa, seksi ja ystävyys voi toimia, vaikkei parisuhteeseen edellytyksiä olekaan.
Vuoroviikkoinenko vässykkä? Mitä tarkoitat? Onko mies vässykkä, kun hoitaa oman osuutensa ja vastuunsa lapsesta sen sijaan, että kestittäisi sinunkaltaistasi horopersettä? Vai tarkoitatko että miehen ei pidä tyytyä vuorotteluun, vaan pitää taistella itselleen yksinhuoltajuus?
Jos lapsemme ovat toisella vanhemmalla samaan aikaan ja luonteet natsaavat, niin minulle eronneelle 41-v:lle hyvin toimeentulevalle vuoroviikkoäidille sopisi hyvin.
Kaikki on aina tapauskohtaisia ja yksilöllistä.
Ei ole mitään yleistä kaavaa joka sopisi kaikkiin saman ikäisiin .
Hyvä ulkonäkö on plussaa
Työpaikka/ asema , omaisuutta plussaa
Huolehtii terveydestään ja on siisti + pukeutuu hyvin
Ei ole alkoholisoitunut ( kohtuu käyttö joskus )
Kiva luonne , huumorintaju , ystävällinen , hyvä käytös
Näillä pääsee yleensä pitkälle
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on aina tapauskohtaisia ja yksilöllistä.
Ei ole mitään yleistä kaavaa joka sopisi kaikkiin saman ikäisiin .
Hyvä ulkonäkö on plussaa
Työpaikka/ asema , omaisuutta plussaa
Huolehtii terveydestään ja on siisti + pukeutuu hyvin
Ei ole alkoholisoitunut ( kohtuu käyttö joskus )
Kiva luonne , huumorintaju , ystävällinen , hyvä käytösNäillä pääsee yleensä pitkälle
+hiukset päässä, pitkä ja lihaksikas
Vierailija kirjoitti:
Gonamies kirjoitti:
Tuttavapiirissäsi on ilmeisesti aika epäkelpoja naisia jos he kerran jäävät ilman miestä tai yleensäkin lähtevät huonojen matkaan...
Minun tuttavapiirissäni, lukuisia 40-50 vuotiaita ihania naisia, on yleensäkin aika vähän eronneita. Eronneet ovat taas löytäneet todella mukavia miehiä ja moni on heidän kanssa aloilleen asettunutkin. Yhdelläkään ei ole ollut mitään renttuja kierroksessa, vaan kelpoja saman ikäisiä miehiä.
Ja jos näitä miehiä miettii, niin lähes kaikilla on lapsi tai pari, he ovat vuoroviikkoisiä ja exät asuvat aika lähellä niin, että lasten kanssa on helppo jatkaa arkea.
Ei kun minun tuttavapiirissäni matematiikan lainalaisuudet pätevät. Jos nyt otetaan esimerkiksi Suomen 600000 päihteiden ongelmakäyttäjää, niin 80 prosenttia niistä on miehiä ja näistä suurin osa keski-ikäisiä miehiä. Suhdeluku on siis 120000 naista vs 480000 miestä. Pelkästään tässä nyanssissa syntyy siis 360000 miehen vaje parisuhdemarkkinoille, sillä olettamalla, että esimerkiksi päihdeongelmainen ei ole ihannepuoliso.
Myös muut syrjäytymisen ongelmat koskevat selkeästi suurempaa osaa miehistä kuin naisista, peliongelmista rötöstelyyn. Usein ne tosin menevät ristiin tuon päihdeongelman kanssa, mutta niin tai näin, asiansa hyvin hoitavien miesten ja naisten välillä on lukumääräinen epäsuhta.
En nyt oikein ymmärtänyt muutenkaan vuodatustasi. Jos sanoin, että tuttavapiirissäni sinkkunaisilla on ongelmia löytää asiansa hyvin hoitavaa vapaata miestä, niin miten se tekee heistä erityisen epäkelpoja? Jos sinun tuttavapiirissäsi asiat ovat hyvin, niin sehän on sitten vallan hienoa, mutta yleistilanteen voit tsekata helposti sosiaalisia ongelmia koskevista tilastoista sen sijaan, että auot täällä päätäsi.
Ja alkuperäiselle edelleen: jos et dokaa hillittömästi, hoidat työsi ja raha-asiasi sekä toimit muutenkin tasapainoisesti olet ihan kovaa valuuttaa 4-kymppisten parisuhdemarkkinoilla. Joten lippu korkealle ja kohti uusia seikkailuja.
Täysin totta ja sitä samaa tuonne kirjoitinkin. Kun omat lapseni ovat 10-15 vuotiaita, niin en olisi juuri kiinnostunut pikkulapsivaiheesta enää. Ja kun en meinaa itse enää lapsia tehdä, niin alle kouluikäiset lapset kyllä mietityttäisivät paljon. Toki en suunnittele mitään uusperhettä, vaan pitäisin perheet aika pitkälle eri kodeissa. N42