IS: Danny, 74, väleistään tangokuningatar-Erikaan, 23: "Kyllä, suhde on olemassa"
Ehkä kuvottavin suhdeuutinen ikinä. Mitä mieltä te muut olette?
http://www.iltalehti.fi/viihde/201612172200042112_vi.shtml
Musiikkineuvos kertoo Ilta-Sanomien haastattelussa suhteestaan Erika Vikmaniin.
Danny puhuu Ilta-Sanomille suhteestaan tangokuningattareen.
Musiikkineuvos myöntää, että suhde on olemassa.
Erika kertoi perjantaina Iltalehdelle olevansa seurustelusuhteessa.
Iskelmätähti Dannyn, 74, ja tangokuningatar Erika Vikmanin, 23, suhde on puhuttanut jo pitkään. Kumpikaan ei ole myöntänyt seurustelua, vaikka heidät on kuvattu useaan otteeseen läheisissä tunnelmissa.
Viimeisin käänne tarinaan saatiin, kun Tapani Kansa kirjoitti kotisivuillaan Dannyn ja Vikmanin suhteesta.
- Ehkä nuori 23v. Erika, hänestä hellästi hyvää huolta pitävä, tossut jalkaan tuova tyttöystävä, on antanut Ilkalle uutta virtaa, Kansa kirjoitti virallisella kotisivullaan.
Myöhemmin Iltalehden tavoittama Kansa sanoi, ettei hänellä ole tarkempaa tietoa kaksikon suhteen laadusta.
Suhdekohun noustua uudelleen otsikoihin myös Danny itse on kommentoinut asiaa Ilta-Sanomille.
- Olemme tunteneet Erikan kanssa puolentoista vuoden ajan. Hän on iloinen, energinen ja kyvykäs artisti. Viihdymme hyvin yhdessä. Ja kyllä, suhde on olemassa, Danny tunnustaa lehdelle.
Dannyn mukaan hän lähtee pian pidemmälle aurinkolomalle. Myös Erika lähtee mukaan.
- Erika ei ole minulle yhdentekevä. Lähden pitemmäksi aikaa Thaimaahan lomalle, ja Erika ehtii kiireiltään myös siellä piipahtaa luonani, Danny paljastaa.
Myös Erika Vikman kertoi suhdekuvioistaan perjantaina Iltalehdelle. Hän kertoi olevansa onnellisesti seurustelusuhteessa, muttei paljastanut kenen kanssa.
- En ole sinkku. Seurustelu on muotoutunut hiljalleen ja vakiintunut, Erika sanoi.
- Olen onnellinen. Kaikki on hyvin.
Kommentit (268)
Ja Erika ei vaikuta yhtään tasapainoselta siinäkään kun pitää noin vanhaa ukkoa heilastella. Eikö jonkunlainen itsesuojeluvaisto sano, että pysy kaukana. Varmaan hakee jotain isä/ukkisuhdetta mitä ei oo lapsena saanu kokea ku oma isä/ukki ollu poissa tai kuollu. Dannynki päässä vikaa, jos olis normaali ja tasapainossa hänkin niin ei koskis pitkällä tikullakaan noin nuoreen naiseen.
Sääliks käy tytön sukulaisia ja kaikkea. Tottakai vanhemmat sanoo et joo kiva onpa hienoa,onnea vaikka sisimmissään oksentaa koska ovat huolissaan kun tyttö on noin vanhan ukon kanssa. Onhan siinä sekin et lapselle ei viitsi sanoa voi voi olipa huono juttu. Nykypäivän kakaroita pitää kuitenkin kehua vaiks olis listiny jonkun.[/quote]
Vierailija kirjoitti:
Vanhasta munasta voi saada salmonellan.
Saapihan sitten ees jotakin. ;)
Siis tälläkö tavalla naiset vielä tekevät laulu-uraa?
Kyllä Danny on onnen poika. Tai siis pappa. Kateeksi käy.
On pakko käydä välillä täällä valistamassa ettei kurpilta pääse elämän realiteetit unohtumaan.
Vierailija kirjoitti:
Danny käytti sanaa "SUHDE". Sehän voi käytännössä tarkoittaa melkein mitä vain. Eikö jokainen ihminen ole aina suhteessa toisiin? Työsuhteessa? Kaverisuhteessa? Sukulaissuhteessa? Läheissuhteessa? Naapurisuhteessa?...jne. Ei se mielestäni tarkoita, että he välttämättä olisivat pari-tai rakkaussuhteessa.[/quote
Aluksi itse puhuivat työsuhteesta, nyt sitten viikonloppuna romanttisesta suhteesta. Lue Erikan haastattelu IL-sivuilta, olisi halunnut myöntää suhteen aikaisemmin. Tuskin työkaveria suudellaan suulle, rasvataan ja kuljetaan käsi kädessä. Myös Dannyn lähimarketissa käyvät usein yhdessä.
Vuoden päästä Jymy uutinen dannyn puoliso saa vauvan. Isukki kiiruhtaa rollaattorilla paikan päälle sairaalaan kuvaamaan tapahtumaa ja lauleskelee tyttö tuli vaikka olikin poika. Pojan nimeksi tulee Sauli suhvero Lipsanen jonka 30 vuotis synttäreitä vietetään dannyn mummonmökissä luumumehua nautiskellen.
ukki panee lastenlastensa ikäistä.
oksu tuli.
Vierailija kirjoitti:
Dannyn ja Armin ikäero oli 16 vuotta, siis todella paljon. Erikan täytyy olla jotenkin vinksahtanut. Miksi hänen vanhempansa eivät puutu tuollaiseen - ajoissa?
Jospa vanhemmat ovat iloissaan Erikan vanhemmalta herrasmieheltä saamasta huomiosta.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, olen itse 50+ ja en todella voisi kuvitella naivani tyttäreni ikäistä "naista". Ei hyvää päivää mihin se pippeli miehiä vie...
Jänniin seikkailuhin ja nuoren lihan ääreen. Olen aidosti kateellinen isolle D:lle.
Mistä sitä tietää onko suhde edes seksuaalinen, mutta luultavasti on.
Erika on kauan sitten lakannut lukemasta nettipalstoja, sanoo Iltalehti. Ehkä kannattaisi, jos meinaa myydä levyjään niille samoille ihmisille. Noh, vahinko nyt on jo tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Erika on kauan sitten lakannut lukemasta nettipalstoja, sanoo Iltalehti. Ehkä kannattaisi, jos meinaa myydä levyjään niille samoille ihmisille. Noh, vahinko nyt on jo tapahtunut.
Nythän se vast myykin ..ei tällaista mainontaa saa millään rahalla
Nyt puhuu Dannyn kanssa seurusteleva Erika Vikman: "Olen onnellinen, että uskalsin lähteä tähän suhteeseen"
http://www.iltalehti.fi/viihde/201612182200042360_vi.shtml
Asiasta ei tarvitse enää vääntää. Seurustelevat.
Kivat on jutut varmasti Ilkalla. Kertoo miten vuonna 1978 esiintyy siellä ja siellä... Erik nyökyttää vaikka ei ole edes silloin syntynytkään. Nolo.
Minun kaaliin ei kyllä mene yli 50 v. ikäero, vaikka yrittäisin kuinka asiaa ajatella, nimenomaan naisen kannalta en ymmärrä. 20-30 v. on vielä siedettävissä rajoissa, näitä tapauksia on paljonkin.
Vierailija kirjoitti:
ukki panee lastenlastensa ikäistä.
oksu tuli.
kaksi miestä panee toisiaan
oksu tuli
IKÄRASISTIMAMMAT!
Vierailija kirjoitti:
Minun kaaliin ei kyllä mene yli 50 v. ikäero, vaikka yrittäisin kuinka asiaa ajatella, nimenomaan naisen kannalta en ymmärrä. 20-30 v. on vielä siedettävissä rajoissa, näitä tapauksia on paljonkin.
Jollekkin ei mene lesbosuhteet kaaliin.
Pukki se ovelle kolkuttaa tokkopa sisälle tulla saa.......
Mun yks eksä oli tällänen joka aina vaihtoi uuteen kaksvitoseen. Sillä oli pieni muna ja sitäkään se ei osannut käyttää. Eikä muutenkaan ollut saalis, oli toimitusjohtaja, ja vaikka mitä, mutta korviaan myöten veloissa. Mies on jotenkin jälkeenjäänyt tai peittelee huonouttaan, jos ei täysi-ikäistä ja kokenutta naista uskalla ottaa tai pitää. Aikuinen nainen olisi liian viisas ja kokenut, niin sängyssä kuin elämässä. Onhan niitä hyvännäköisiä nelikymppisiäkin naisia, ettei se ulkonäöstä kiinni ole.