Mistä enää 53vee löytää itselleen ketään??!!!
Panikki. Järkytys. Huoli ja epätoivo.
Mistä enää voi 53 vee lapseton,painoindeksi 28 löytää itselleen ketään parikseen?
Siis tarkoitan jotain muuta kuin pubi-poikia joilla vanhoja ruokkoja maksettavana eikä takana kuin ongelmia. Ja enemmän tai vähemmän pinnalla oleva alkoholiongelma.
Minulla on omaisuutta. Yritän olla siitä puhumatta mutta autoni on kallis ja varmaan puheistani kuulee aika pian että rahanpuute ei ole ongelma. Tämän takia olen kiinnostava nimenomaan persaukisten mielestä.
Mistä löytää semmoinen jolla olisi oma talous kunnossa?
Pitääkö alkaa täysin suunnittelemaan ja valikoimaan ulkoilu- ja lomakohteet sillä perusteella?
Täytyy varmaan hankkiutua kesällä jonnekin purjevenesatamiin tai veneilykilpailuihin ha -tapahtumiin.
Mutta minne nyt talvella parinetsintään?
Joku hiihtokeskus? Ei kivaa yksinään, mutta olen valmis kokeilemaan.
Mistä löytyisi minulle joku oma jota rakastaa?
Kommentit (38)
No et mistään.
Parasta ennen -päiväys on mennyt kauan sitten.
Deittipalstalta, harrastuksista, sinkkutapaamisesta. Ole rohkea ja avoin. Ole positiivinen ja luota itseesi. Jollekin olet vanha mutta monelle juuri sopivan ikäinen.
Iske joku 7-kymppinen, omasta mielestään nuorekas ja menevä pappa. Saat pian tasinkoa.
Vierailija kirjoitti:
Iske joku 7-kymppinen, omasta mielestään nuorekas ja menevä pappa. Saat pian tasinkoa.
Heh heh. Älä ap kuuntele tällaisia idiootteja. :D
Oopperasta, golf-harrastuksista, premiumautomerkkien tapaamisista, viinin maistelutapahtumista.
Alkuosa kirjoituksestasi oli mukava. Näin 57 vuotiaana olet mielestäni erittäin kivassa iässä. Ja muutnkin vaikutit kivalta.
Mutta sitten se loppuosa. Raha ja omaisuus jne. Tämäkö se isoin ongelma onkin. Tuollainen saattaa jopa karkoittaa miehiä.
Minulla ikä ei ole ongelma. Löydän hyvin seuraa. En korosta omaisuutta. Korostan mieluummin persoonallisuutta.
Laita ilmoitus vaikka happypancakeen. Kerro itsestäsi ja toiveistasi. Älä puhu yhtään omista varoistasi tai miehen varoista. Nettideitit toimii parhaiten meidän ikäisillä.
Vierailija kirjoitti:
Tsekkaa myös itseäsi nuorempia.
Tätä kannattaa harkita, jos nuoremmat miehet kiinnostavat. Olen itse 50 ja erehdyin kerran laittamaan ilmoituksen deittisivustolle. Sain valtavasti vastauksia ja niistä suuri osa oli paljon nuoremmilta miehiltä, jopa parikymppisiltä. Ihmettelin vähän, mikä nykyajan nuorisossa on vikana, enkä tietenkään noille poikasille vastannut, mutta jos jotakuta toista viisikymppistä naista sattuisi kiinnostamaan, niin tarjokkaita näyttää olevan todella paljon.
Ota mallia Dannystä.
Ja Katri-Helenasta.
He tietävät ikuisen nuoruuden salaisuuden.
Viisikymppisille on oma match.com. Voit kertoa jotenkin profiilissa, etä tulet toimeen omillasi, etkä tarvitse elättäjää. Olen sinua pari vuotta nuorempi, ja vastauksia tuli paljon. Tosin olen hoikka, ja monet miehet korostivat kirjoituksissaan ja varsinkin tapaamisissa sitä, että eivät halua pulskaa naista. Tuo hoikkuuden korostaminen ihmetetty minuakin. En tiedä, onko painoindeksi 28 paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsekkaa myös itseäsi nuorempia.
Tätä kannattaa harkita, jos nuoremmat miehet kiinnostavat. Olen itse 50 ja erehdyin kerran laittamaan ilmoituksen deittisivustolle. Sain valtavasti vastauksia ja niistä suuri osa oli paljon nuoremmilta miehiltä, jopa parikymppisiltä. Ihmettelin vähän, mikä nykyajan nuorisossa on vikana, enkä tietenkään noille poikasille vastannut, mutta jos jotakuta toista viisikymppistä naista sattuisi kiinnostamaan, niin tarjokkaita näyttää olevan todella paljon.
Sen se epäsuhtainen jakauma sukupuolissa tekee.
Jos haluat löytää jonkun sinun täytyy olla "saatavilla".
Jotenkin kuulostaa, että olet jo löytänyt haluamasi.
Yrität olla puhumatta varallisuudesta? Ethän sinä käytännössä mistään muusta puhukaan.
Vierailija kirjoitti:
Alkuosa kirjoituksestasi oli mukava. Näin 57 vuotiaana olet mielestäni erittäin kivassa iässä. Ja muutnkin vaikutit kivalta.
Mutta sitten se loppuosa. Raha ja omaisuus jne. Tämäkö se isoin ongelma onkin. Tuollainen saattaa jopa karkoittaa miehiä.
Minulla ikä ei ole ongelma. Löydän hyvin seuraa. En korosta omaisuutta. Korostan mieluummin persoonallisuutta.
Laita ilmoitus vaikka happypancakeen. Kerro itsestäsi ja toiveistasi. Älä puhu yhtään omista varoistasi tai miehen varoista. Nettideitit toimii parhaiten meidän ikäisillä.
En ole ap, mutta ikäni ja kokemusteni osalta voin puhua samasta asiasta. Nimittäin et ehkä itse sitä ole joutunut kokemaan tai et siitä niin itse sitten välitä, mutta näitä omaisuuden arvijoitisjoita ja kyttääjiä on kuule todella paljon tuolla sinkkumarkkinoilla! Ja niillä on tosiaankin "nenä viritetty" selvittämään muutamassa hetkessä keskustellessa, että minkä verran on jos on ja miten muuten talous on mallillaan. Kaiken lisäksi se on monilla suorastaan keskeisessä asemassa.
Nimittäin jos yrittää olla ympäripyöreästi neutraali eikä anna vihjettäkään näille kalastelijoille, että minkä verran on omaisuutta, niin ne yrittää aikansa ja sitten ne lopetta kiinnostumasta. Ennenkuin on ehditty edes tutustua!? Se on niin loukkaavaa kyllä.
Nähdään vaan rahasäkkinä toinen ja jos alkaa vaikuttaa siltä että sillä ei olekaan rahaa, tai se onkin tosi tarkka omaisuudestaan ja osaa sitä näköjään vahtia, niin viuh, ei kiinnosta.
Tottakai haluaisin tutustua itse ihmiseen, ja ei minua haittaa ollenkaan mitkään boheemit taiteilija-tyypit. Mutta en myöskään halua olla se, jonka kustannuksella lasketaan voivan alkaa eläää mukavaa elämää matkoineen ja minun eri asunnoissa.
Se on aika raadollista kuule. Heti ollaan haukkana utsimassa "onko toi sun auto, onko toi ollut sulla kauan, ajatko paljon, onko toi vaan sun käytössä, onko toi sun?" Pelkästään kun autoni oli isompi maasturi.
Että tosiaankin haluaisin liikkua mielellään semmoisissa piireissä, joissa useimmilla muillakin olisi ihan ilman isompaa tuskaa mahdollista käydä kaupunkilomilla euroopassa tai kaukomatkalla talvella, tai ettei mun kesämökki olisi heti jonkun laskupään arvioitavana että "sehän täytyy olla tosi kallis paikka jos se on siellä:"..
Ja tosiaan ihmisen luonne, asenne elämään, hyvä huumori ja valoisa katse tulevaisuuteen on tärkeä ja kiinnostava. Ei se raha ja omaisuus.
Olen 45-vuotias mies ja valmis hautaan jo. Tosi vanha siis, olen luovuttanut, ainakin ajatuksesta parisuhteesta. Keskityn vaan itselle mieluisiin asioihin - kuntoiluun, retkeilyyn, lentämiseen, lukemiseen, kulttuuriin jne. On sen aika.
Täällä kotona meitä on, juu noita juoppoja nyt on joka kadun kulmassa.
Hiihtokeskukset nyt on samanlaisia kaljaräkälöitä kuin muutkin juottolat.