Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä enää 53vee löytää itselleen ketään??!!!

Vierailija
17.12.2016 |

Panikki. Järkytys. Huoli ja epätoivo.
Mistä enää voi 53 vee lapseton,painoindeksi 28 löytää itselleen ketään parikseen?
Siis tarkoitan jotain muuta kuin pubi-poikia joilla vanhoja ruokkoja maksettavana eikä takana kuin ongelmia. Ja enemmän tai vähemmän pinnalla oleva alkoholiongelma.

Minulla on omaisuutta. Yritän olla siitä puhumatta mutta autoni on kallis ja varmaan puheistani kuulee aika pian että rahanpuute ei ole ongelma. Tämän takia olen kiinnostava nimenomaan persaukisten mielestä.
Mistä löytää semmoinen jolla olisi oma talous kunnossa?
Pitääkö alkaa täysin suunnittelemaan ja valikoimaan ulkoilu- ja lomakohteet sillä perusteella?
Täytyy varmaan hankkiutua kesällä jonnekin purjevenesatamiin tai veneilykilpailuihin ha -tapahtumiin.
Mutta minne nyt talvella parinetsintään?
Joku hiihtokeskus? Ei kivaa yksinään, mutta olen valmis kokeilemaan.
Mistä löytyisi minulle joku oma jota rakastaa?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mennä harrastukseen, missä ei puhuta ihmisten ammateista eikä omistuksista. Missä ei voi leuhkia varusteiden tasolla. Missä ollaan vain paljaina ihmisinä. Siinä erottuu hienosti luonteet ynnämuut.

Vierailija
22/38 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää enää löytää?

Pitää löytää joku omaishoitajaehdokas kun vanhaksi tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsivä löytää.

Vierailija
24/38 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panosta ainakin omaan itseesi, kun sinulla on siihen varaa. Tuon lievän ylipainon saat pois, kun vain tarpeeksi haluat. Olen 51-vuotias ja minulla on pitkät hiukset, meikkaan ja seuraan muotia, varakas en ole. Miehet kyllä katsovat vieläkin, tosin olen naimisissa, enkä etsi muiden huomiota. 

Miehet selvästi tykkäävät naisellisista naisista, ja liian usein suomalaiset naiset antavat periksi ja lakkaavat välittämästä ulkonäöstään 50-vuotiaina. Erityisen vakaana on usko siihen, että hiusten pitäisi olla viisikymppisellä lyhyet. Ei todellakaan pidä.

Vierailija
25/38 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 45-vuotias mies ja valmis hautaan jo. Tosi vanha siis, olen luovuttanut, ainakin ajatuksesta parisuhteesta. Keskityn vaan itselle mieluisiin asioihin - kuntoiluun, retkeilyyn, lentämiseen, lukemiseen, kulttuuriin jne. On sen aika. 

Mitä ihmettä. Harrastustesi perusteella kuulostat unelmamieheltä. Kelpaisi tosiaan minulle, jos olisin vapaa. Missä ongelma?

Vierailija
26/38 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkuosa kirjoituksestasi oli mukava. Näin 57 vuotiaana olet mielestäni erittäin kivassa iässä. Ja muutnkin vaikutit kivalta.

Mutta sitten se loppuosa. Raha ja omaisuus jne. Tämäkö se isoin ongelma onkin. Tuollainen saattaa jopa karkoittaa miehiä.

Minulla ikä ei ole ongelma. Löydän hyvin seuraa. En korosta omaisuutta. Korostan mieluummin persoonallisuutta.

Laita ilmoitus vaikka happypancakeen. Kerro itsestäsi ja toiveistasi. Älä puhu yhtään omista varoistasi tai miehen varoista. Nettideitit toimii parhaiten meidän ikäisillä.

En ole ap, mutta ikäni ja kokemusteni osalta voin puhua samasta asiasta. Nimittäin et ehkä itse sitä ole joutunut kokemaan tai et siitä niin itse sitten välitä, mutta näitä omaisuuden arvijoitisjoita ja kyttääjiä on kuule todella paljon tuolla sinkkumarkkinoilla! Ja niillä on tosiaankin "nenä viritetty" selvittämään muutamassa hetkessä keskustellessa, että minkä verran on jos on ja miten muuten talous on mallillaan. Kaiken lisäksi se on monilla suorastaan keskeisessä asemassa.

Nimittäin jos yrittää olla ympäripyöreästi neutraali eikä anna vihjettäkään näille kalastelijoille, että minkä verran on omaisuutta, niin ne yrittää aikansa ja sitten ne lopetta kiinnostumasta. Ennenkuin on ehditty edes tutustua!? Se on niin loukkaavaa kyllä.

Nähdään vaan rahasäkkinä toinen ja jos alkaa vaikuttaa siltä että sillä ei olekaan rahaa, tai se onkin tosi tarkka omaisuudestaan ja osaa sitä näköjään vahtia, niin viuh, ei kiinnosta.

Tottakai haluaisin tutustua itse ihmiseen, ja ei minua haittaa ollenkaan mitkään boheemit taiteilija-tyypit. Mutta en myöskään halua olla se, jonka kustannuksella lasketaan voivan alkaa eläää mukavaa elämää matkoineen ja minun eri asunnoissa.

Se on aika raadollista kuule. Heti ollaan haukkana utsimassa "onko toi sun auto, onko toi ollut sulla kauan, ajatko paljon, onko toi vaan sun käytössä, onko toi sun?" Pelkästään kun autoni oli isompi maasturi.

Että tosiaankin haluaisin liikkua mielellään semmoisissa piireissä, joissa useimmilla muillakin olisi ihan ilman isompaa tuskaa mahdollista käydä kaupunkilomilla euroopassa tai kaukomatkalla talvella, tai ettei mun kesämökki olisi heti jonkun laskupään arvioitavana että "sehän täytyy olla tosi kallis paikka jos se on siellä:"..

Ja tosiaan ihmisen luonne, asenne elämään, hyvä huumori ja valoisa katse tulevaisuuteen on tärkeä ja kiinnostava. Ei se raha ja omaisuus.

Minä olen tuo 57 -vuotias mies, jolle vastasit. Vastauksesi oli yllättävä. Luulin tuollaisen kuuluvan johonkin vanhaan auervaara-aikaan. On harmillista, jos tuollaisia miehiä liikkuu (oletin sinun olevan nainen).

Yllätyin siis siitä, että naisilla on tuollainen ongelma. Ap'n kirjoitus ei tosin ollut uskottava, mutta sinun kirjoitus on.

Miehenä olen tapaillut viime vuosina yllättävänkin varakkaita naisia. En ole pyrkinyt hyötymään heistä millään lailla. Yksi nainen pyrki muuttamaan luokseni, ja kun ei päässyt, niin hän lopetti yhteydenpidon.

En kuitenkaan onneksi ole niin varakas, että naiset oikein piirittäisivät minua. Siksi minulla ei kai olekaan kokemusta naispuolisista omaisuuden arvioitsioista, joita varmaan on.

Nettideittailu on meidänikäisille paras tapa tutustua. Jos ilnoituksessa vihjataan vähänkin omaan tai toivotun kumppanin varallisuuteen, niin se on hidastava asia.

Ai niin. Olihan minullakin yksi kalliiksi tullut nainen. Ex-vaimo, jolle keräsin varallisuutta sekä omistani, vanhempieni kuolinpesästä ja hän hommasi varallisuutta myös vanhemmiltaan.

Toivon Sinulle menestystä kunnollisen ystävän löytämiseen.

Vierailija
27/38 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan 19 kirjoittanutta.

kyllä keski-ikäisten suhteilla on paras tilanne onnistua, jos raha-asiat ovat molemmilla edes samoilla suuntaviitoilla. Tai edes oletus, että aikuinen ihminen vastaa omista kuluistansa.

Olen seurannut 54-vuotiaan ystävättäreni suhteita, joissa hän ottaa rahattoman ressukan huusholliinsa, ja vaaleanpunaisten lasien läpi yrittää muokata tästä kumppania. Mies asuu ja syö ilmaiseksi, ja ystävättäreni ei itsekään kroisos ole, vaan maksaa velkojaan talostansa.

Nyt on taas yksi suhde lähtöitkua vailla.

Vierailija
28/38 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäisten suhteissa on paljon vapauksia lisääntymisikäisiin verrattuna. Ei tarvitse miettiä, haluavatko molemmat lapsia. Voidaan muuttaa yhteen tai olla muuttamatta. Yleensä talous on kunnossa ja suhteessa on mahdollusta tehdä yhdessä kaikkea mukavaa.

Vierailija
29/38 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa mennä harrastukseen, missä ei puhuta ihmisten ammateista eikä omistuksista. Missä ei voi leuhkia varusteiden tasolla. Missä ollaan vain paljaina ihmisinä. Siinä erottuu hienosti luonteet ynnämuut.

MIkä voisi olla tämmöinen harrastusmahdollisuus?? Kiinnostaa kovasti ajatus siitä, että kaikki olisivat vain omina itsenään. 

Ei tule mieleen kuin ihan pöljästi joku avanto-uinti-hah. Siinäkin paljastuu maallinen mammona, jos ajaa kalliilla autolla saunalle ja kun riisuu pukukoppiin ekana jonkun minkkiturkin...

Vierailija
30/38 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIkä voisi olla tämmöinen harrastusmahdollisuus?? Kiinnostaa kovasti ajatus siitä, että kaikki olisivat vain omina itsenään. 

Ei tule mieleen kuin ihan pöljästi joku avanto-uinti-hah. Siinäkin paljastuu maallinen mammona, jos ajaa kalliilla autolla saunalle ja kun riisuu pukukoppiin ekana jonkun minkkiturkin...

Voihan ihmisellä olla toinenkin takki minkkiturkin lisäksi. Tunnen myös yhden henkilön, jolla on auto omaan käyttöön (se hienompi) ja sitten perustoyota asiakaskäyntejä varten.

Vierailija
31/38 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panikki. Järkytys. Huoli ja epätoivo.

Mistä enää voi 53 vee lapseton,painoindeksi 28 löytää itselleen ketään parikseen?

Siis tarkoitan jotain muuta kuin pubi-poikia joilla vanhoja ruokkoja maksettavana eikä takana kuin ongelmia. Ja enemmän tai vähemmän pinnalla oleva alkoholiongelma.

Minulla on omaisuutta. Yritän olla siitä puhumatta mutta autoni on kallis ja varmaan puheistani kuulee aika pian että rahanpuute ei ole ongelma. Tämän takia olen kiinnostava nimenomaan persaukisten mielestä.

Mistä löytää semmoinen jolla olisi oma talous kunnossa?

Pitääkö alkaa täysin suunnittelemaan ja valikoimaan ulkoilu- ja lomakohteet sillä perusteella?

Täytyy varmaan hankkiutua kesällä jonnekin purjevenesatamiin tai veneilykilpailuihin ha -tapahtumiin.

Mutta minne nyt talvella parinetsintään?

Joku hiihtokeskus? Ei kivaa yksinään, mutta olen valmis kokeilemaan.

Mistä löytyisi minulle joku oma jota rakastaa?

Kevään koittaessa suunnista golfkentälle. Siellä on kypsemmän iän miehiä - eikä varmaan ihan pa.

Kivaa naista tulevat mielellään opastamaan...

Tampereella vanhat ihmiset sanovat: viksut pärjää aina! Muista se!

Vierailija
32/38 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin sen ikäinen, että nuoruuteni hauskimmat ja vauhdikkammat ajat osuu 80-luvun alkuun. Olin punkkari ha tykkäsin kunnon rokista.

No nyt keski-ikäisenä ei enää löydy mistään vanhoja punkkareita.

Olen vuosien mittaan vaurastunut mutta vieläkin viihtyisin klubeilla ja keikoilla. Se on vaan niin että sieltä ei löydy minulle kumppania.

Se on niin sääli ja ikävä on jotain.

Ajattelin lähteä katsastelemaan ulkomaille. Norjalaiset on kuulemma iloisia ja reippaita kavereita ja juhlivatkin ihan kunnolla. Ja ovat ulkoiluhulluja. Ajattelin käydä jossain niiden laskettelu -ulkoilukeskuksessa talvella lomasella...

Vierailija
33/38 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työkaveri, eronnut, nuorekas nainen kokeili jonkun mainitsemaa match.com sivustoa. Näytti niitä ilmoituksia: 50-60 vuotiaat miehet etsi 20-30 vuotiaita tyttösiä. Siihen jäi hänen nettideittaulu. Oli sairasta sakkia paljon ja ne ilmot aika pervoja ja vihjailevia.

Jos aloittaja pröystäilevä auto on nyt se ISO ongelma, niin kai nyt voit ostaa jonkyn halvan romun toiseksi jolla sitten kurvailet miehiä iskemässä. Ja marketista kuteet.

Vierailija
34/38 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäisten suhteissa on paljon vapauksia lisääntymisikäisiin verrattuna. Ei tarvitse miettiä, haluavatko molemmat lapsia. Voidaan muuttaa yhteen tai olla muuttamatta. Yleensä talous on kunnossa ja suhteessa on mahdollusta tehdä yhdessä kaikkea mukavaa.

Juuri näin. En ole kohdannut aloittajan kuvaamia ongelmia. +50 miesten kanssa kommunikointi on helppoa ja luontevaa, koska kummallakaan ei ole mitään kiirettä eikä kommunikoinnin ole tarkoitus johtaa yhtään mihinkään. Lapset on jo hankittu (jos on) eikä viikatiemieskään tilastojen mukaan ihan vielä kolkuttele ovella. Työssäkäyvä viiskymppinen tulee toimeen omillaan eikä tässä iässä ole enää mikään pakko muuttaa saman katon alle, vaikka suhde syntyisikin. Enää ei ole tarvetta yhteisille rahoille eikä yhteiselle omaisuudelle. Enemmän haetaan "sieluntoveria", jonka kanssa tehdä yhdessä erilaisia asioita. Molemmilla on menneisyytensä, sukunsa ja ystävänsä ja ne hyväksytään sellaisina kuin ovat eikä kummankaan ole tarkoitus luopua yhtään mistään. Suhteelle ei aseteta enää samanlaisia odotuksia ja vaatimuksia kuin 30 vuotta aikaisemmin. Osataan nauttia tästä hetkestä eikä edes haluta suunnitella yhteistä hautapaikkaa. 

Minusta on pelkästään hienoa, että ikäiseni miehet ovat melkoisia herrasmiehiä. Ehkä ikä tuo tiettyä arvokkuutta ja sen myötä halutaan kiinnittää käytöstapoihinkin enemmän huomiota. Puhekielestä on poistuneet muutamat sanat, joita varmasti nämäkin miehet vielä teinipoikina viljelivät. Kunnioitetaan toista ihmisenä kaikkine elämänkokemuksineen. Nuoruusvuosien muistelu populaarikulttuureineen, kouluaikoineen ja ihan vaikka vain pukeutumistapoineen kirvoittaa heleät naurut molemmille. Myös ajankohtaisia asioita katsotaan tässä iässä aivan eri perspektiivistä kuin 20-30 vuotta sitten. Ja mikä parasta: ei +50 mies oleta, että +50 nainen näyttäisi enää 20-30 -vuotiaalta. Ihan ollaan enemmän tai vähemmän rupsahdettu vuosikymmenten takaisesta kaikki. Nuorena olin aika kaunis, mutta pidän itseäni ihan ikäiseni näköisenä. Lievän ylipainon ansiosta mulla ei kuitenkaan ole pahemmin ryppyjä ja kasvonpiirteeni ovat pyöristyneet. Olen muutamilta miehiltä kuullut, että näytän lempeältä ja ystävälliseltä eikä elekieleni ole torjuva. Minua on kuulemma helppo lähestyä. 

Tutustuminen uusiin ihmisiin on mulle ihan yhtä helppoa kuin aina ennenkin. Ehkä jopa vähän helpompaakin, kun itsetunto on parempi kuin nuorena. Tapaan uusia ihmisiä harrastuksissa, erilaisissa vapaa-ajan tapahtumissa ja myös työn puolesta mm kursseilla ja konferensseissa. Juuri tällä hetkellä en ole suhteessa, mutta se ei ole mulle mikään ongelma. 

Vierailija
35/38 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sen verran haluan puuttua joihinkin aiempiin kirjoituksiin, ettei BMI 28 nyt erityisen paljon ole, ylipainon puolella toki, mutta jos miehellekin on kertynyt vatsaa, niin tarvitseeko naisenkaan mikään laiheliini olla.

Vierailija
36/38 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sen verran haluan puuttua joihinkin aiempiin kirjoituksiin, ettei BMI 28 nyt erityisen paljon ole, ylipainon puolella toki, mutta jos miehellekin on kertynyt vatsaa, niin tarvitseeko naisenkaan mikään laiheliini olla.

Sopivasti pyöreä on just hyvä.

Vierailija
37/38 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun työkaveri, eronnut, nuorekas nainen kokeili jonkun mainitsemaa match.com sivustoa. Näytti niitä ilmoituksia: 50-60 vuotiaat miehet etsi 20-30 vuotiaita tyttösiä. Siihen jäi hänen nettideittaulu. Oli sairasta sakkia paljon ja ne ilmot aika pervoja ja vihjailevia.

Jos aloittaja pröystäilevä auto on nyt se ISO ongelma, niin kai nyt voit ostaa jonkyn halvan romun toiseksi jolla sitten kurvailet miehiä iskemässä. Ja marketista kuteet.

On olemassa match.com 50, jossa siis yli viisikymppiset etsivät seuraa. Siellä on realistisempia miehiä. Miehet voivat toki etsiä nuoria naisia, mutta löytävätkö. Kun nettideittailin, karsin nimenomaan ylitarjontana nuo vaikkapa 48-vuotiaat miehet, jotka etsivät naista ikähaarukassa 25-45. Naisia on vähemmän kuin miehiä ja nuoret naiset ovat yliedustettuina ulkomaille muuttajien joukossa. Nettideiteillä noin 30 prosenttia vastaajista oli itseäni 10-15 vuotta nuorempia miehiä. Eivät tosin sopineet toivomaani ikähaarukkaan. Lienee siis naiselle helpompaa saada nuorempi mies kuin miehelle nuorempi nainen.

Vierailija
38/38 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota mallia Dannystä.

Ja Katri-Helenasta.

He tietävät ikuisen nuoruuden salaisuuden.[/quote

Nyt peottaa. Ne laulavat vielä200v. KULUTTUA?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi