Suhde! Danny ja Erika!
Kuin isoisä ja lastenlapsi. Ikäeroa yli 50v. Eikait siinä. Onnea heille!
Kommentit (66)
Äiti ja iskä on varmaan Erikastaan tosi ylpeitä;)
Dannyn lapset saaneet kasvaa koko ikänsä isänsä naisjuttujen varjossa. Ja nyt tämä häpeä.
Lopettakaa hemmetissä toi kirjoittelu tuosta Danny papparaisesta ja tuosta pyrkyri Erikasta,
Ei kestä enää, onko tuo nyt ainoa uutinen!! Käsittämätöntä!!
Isoisä pistänyt paljon nähneellä sarvellaan nuorelta tytöltä polvet veteliksi. Siinä sitä on anoppilassa juteltavaa, tiedä josko vaikka Elinan vanhempien vanhemmat olleet kultaisella 60-luvulla kovia Danny faneja.
Nyt kun pistää lapset alulle niin Danny on vetreä ysikymppinen, kun valkolakkeja aletaan jakamaan.
Mun mielestä lapsiavioliitot ovat paljon pahempi juttu kuin tämä. Mitä tästä meuhkaamaan.
Siis isoisänsä ikäisen poikaystävän!
No aikansa kutakin ... Tyttö pääsee hyvin uransa alkuun ja odottaa vähän ennenkuin kyllästyy. Uutuuden viehätys kestää jonkin aikaa. Mun mies on minua 7 vuotta vanhempi, mutta tuntuu kun olisi joku sukupolvien kuilu kuitenkin monessa asiassa, ensin voi olla kiinnostavaa mutta...
Mutta Danny varmaan ajattelee että pitää hauskaa niin kauan kuin se kestää ja ohjaa nuorta tyttöä eteenpäin uralla.. Mutta yök kuitenkin.. Mulla on siis tyttäret 25 ja 28v.
Puhutaan isäkompleksista, mutta Erikalla taitaa olla isoisäkomlpeksi.
Kyllä nuo Erikan haastattelut ovat lapsellisia.
Vierailija kirjoitti:
Iso Deellä on ISO ja yllättävän jäykkä ikäänsä nähden.
Kelpaa sillä Erikaa lykkiä.
Onko oikeesti factaa/kokemuspohjaa?
Eikös tässä ole kysymys ruumiinhäpäisystä
Dannyhan on edelleen naimisissa Liisansa kanssa ja viettivät joulun yhdessä. Ihmettelen miksi tämä Liisa edelleen ylläpitää avioliittoa? Eikö heillä ole avioehtoa ja joutuisi sitten maksamaan runsaasti Dannylle?
Vierailija kirjoitti:
Kumpi ois pahempi, Tauski vai Danny?
Minulle ehdottomasti pahempi olisi pahoinpitelijä-Tauski.
Vierailija kirjoitti:
Dannyhan on edelleen naimisissa Liisansa kanssa ja viettivät joulun yhdessä. Ihmettelen miksi tämä Liisa edelleen ylläpitää avioliittoa? Eikö heillä ole avioehtoa ja joutuisi sitten maksamaan runsaasti Dannylle?
Ymmärtääkseni ovat jo virallisestikin eronneet. Liisa asuu Ruotsissa, jossa hänellä myös miesystävä ja ainakin osa lapsista. Heidillä on jo pieni poikakin.
Heidi Lipsanen on Ylen ulkomaan toimittaja.
Vanha kusipää Danny jaksaa vielä heilua. Kukaan ei ole enää kiinnostunut happaman soinnuista niin jäljelle jää skandaaleilla revittely ja nuorten tyttöjen ahdistelu Ukolta juna meni ohi ajat sitten
Danny on hieno esimerkki meille muille vapaille vanhoille miehille. Hän toteuttaa sen, mistä monet muut vaan haaveilevat.
Kyllähän sitä kokenutta lerssiä kelpais nuoreenlihaan tunkea
Ensin oli pikku armi
nyt on vuoro Erikan.
Dannylla on charmi
ja se tuntuu purevan.
Mä tahdon olla hellä
hän tuumaa Erikalle.
Nyt saanhan vikitellä
oon kiltti vanha nalle.
On Katrilla jo Tommi
Katri on mun entinen.
Ja tässä uutispommi