Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joulu tulee ja huomasin juuri olevani vanha. Voiko kukaan lohduttaa mua?

Vierailija
16.12.2016 |

Tajusin just palatessani jouluostoksilta, että olen siinä iässä, että annan ihmisille joululahjaksi konvehtirasioita ja herkkukoreja. Ja ystävänikin ovat siinä iässä, että he jopa ilahtuvat lahjastani tai ainakin viitsivät esittää ilahtunutta. Haluaisin sanoa heille, että ihan oikeasti en itse halua mitään vastaavaa enkä myöskään mitään tavaraa, koska kaikkea on, mutta se tuntuisi liialliselta. Onhan heilläkin tietysti oikeus antaa se konvehtirasia.

Alkoi jotenkin harmittaa. Ennen suunnittelin kaikille kivat henkilökohtaiset lahjat ja usein askartelin kortitkin, mutta tähän on siis tultu. Onko täällä kohtalotovereita vai onko kaikki av-mammat paitsi minä vielä kekseliäitä ja ajattelevia?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut jo kauan vanha. Eli tuo sulla on vasta alkua. Olet ehkä 24 minä 51.

Luulin, että sitä voi itse pitää itseä "nuorena", mutta nyt huomaan, että MUUT ovat alkaneet kohdella minua vanhana.

Ihan kamalaa, että pidetään vanhana jo työtä hakiessa ja terveydenhoidossa. Siis huomaan kohtelun muuttuneen selkeästi.

Eli älä huoli, et oikeesti oo vielä vanha.

Vierailija
2/9 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut jo kauan vanha. Eli tuo sulla on vasta alkua. Olet ehkä 24 minä 51.

Luulin, että sitä voi itse pitää itseä "nuorena", mutta nyt huomaan, että MUUT ovat alkaneet kohdella minua vanhana.

Ihan kamalaa, että pidetään vanhana jo työtä hakiessa ja terveydenhoidossa. Siis huomaan kohtelun muuttuneen selkeästi.

Eli älä huoli, et oikeesti oo vielä vanha.

Ihanaa, kun vastasit. 24-vuotiaana olin vielä luova, mutta nyt näitä jouluja tuntuu olevan vähän väliä ja todellakin ideat ovat vähissä. Ehkä se johtuu siitäkin, että kaikilla on jo kaikkea eikä turhaa tavaraa kannata antaa. Mutta silti kun etsin niitä herkkukoritarpeita, tuli jotenkin pöhkö olo. Ensi vuonna varmaan ostan ne valmiina...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 62v ja lahjon edelleen läheisiäni, mielestäni sopivilla/mieluisilla lahjoilla.

Ruuhkavuosien jälkeen oli aika, jolloin ei jaksanut/riittänyt mielikuvitus/tieto, mitä kenellekin,

nyt se on pikkuhiljaa palannut, nautin!

Vierailija
4/9 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tajusin tämän tänään, kun olin jouluostoksilla teinieni kanssa. Olen 45-v, reilu vuosi sitten eronnut yh. Vaatekaupan peilistä minua katsoi peilistä silmiin riutunut, vanha nainen. Minulla ei ole mitään muuta kuin nuo lapset ja kohta hekin lähtevät pesästä. Kamala tajuta tämä kaikki juuri jouluostoksilla 😳

Vierailija
5/9 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minulla ei ole mitään muuta kuin nuo lapset" Eli sinulla on kaikki, nauti heidän seurastaan vielä kun:) T: Just eronnut 42-M- 

Vierailija
6/9 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole miestä eikä lapsia. Senkään takia en tiedä, mitä lapsille pitäisi antaa lahjaksi. Pari lapsiperhettä saa yhteislahjaksi ne konvehdit. Pahoittelen.

ap

Vierailija
7/9 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole miestä eikä lapsia. Senkään takia en tiedä, mitä lapsille pitäisi antaa lahjaksi. Pari lapsiperhettä saa yhteislahjaksi ne konvehdit. Pahoittelen.

ap

Leffalippu paketti?

Vierailija
8/9 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Leffalippu paketti?

Siitä tulisi vanhemmille liikaa vaivaa, kun leffateatteriin on pitkä ajomatka.

ap

Vierailija
9/9 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkoi ahdistaa koko joulu. Tulee mieleen vain ikäviä muistoja.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän