Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kimppakämpästä poismuuttajalle äkkiä apua!

Pöhkö
16.12.2016 |

Elikkä muutin kimppakämpästä viime kuussa pois, kämppikseni jäi asumaan vielä sinne. Irtisanomisaika on kuukausi, eli maksan osuuteni vielä tämän kuun vuokrasta. Tässä kuussa asunnosta pitää maksaa vain sielä asuvan kämppikseni vesimaksu, vai? Pitääkö mun vesimaksua maksaa tältä kuulta, kun en ole sielä yli kuukauteen asunut? :o Asunto oli ensimmäiseni ja olen nuori, mulla ei kauheasti ole kokemusta näistä jutuista, auttakaa tyhmää... :D

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei vesimaksua tarvitse maksaa, koska sehän on asunnossa asuvien mukaan ja et siellä enää asu. Jos on asuntokohtaiset vesimittarit, niin tasauksessa voit joutua maksamaan lisää mikäli ns. ennakkomaksut ei kata, mutta jos taas vettä olisi käytetty vähemmän, niin voit olla oikeutettu puoleen palautuksesta siltä ajalta, kun olet asunut. Joka tapauksessa irtisanomikuukauden vesimaksua ei tarvitse maksaa ja voithan vielä vuokranantajalta asian tarkistaa, mutta jos hän maksua kuitenkin vaatii, niin pyydä perustelut, koska et tosiaan siellä enää asu (jopas tuli romaani tästä vastauksesta, mutta toivottavasti oli apua)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi