Mikä on ilahduttanut sinua tänään?
Kommentit (23)
Nightwishin uusi dvd odotti postilaatikossa, kun tulin kotiin :)
Sain joulukortin vanhalta sukulaiselta. Kirjoitus oli vaivalloisennäköisesti vapisevin käsin kirjoitettua ja tiedän, että hän on huononäköisenä saanut todellakin tihrustaa sitä kirjoittaessaan. Hän näki kuitenkin sen vaivan.
Muistan häntä myös itse aina kauniilla kortilla.
Kaikkien maailman ihmisten lohduttoman väistämätön KUOLEMA.
Orava joka yritti ryöstää ja raiskata mun villamaton:)
Erinomainen vaahtokarkkikaakao ja seksileikit.
Täydellinen cappuccino hotellin aamiaisella. Muuten rankka, pitkä ja tylsä päivä, joka jatkuu vielä pitkään.
Oma koira joka toipuu nukutuksesta, tulee pissi ja on tolkuissaan.
Pitkästä aikaa aurinko paistoi.
Jäällä luistelevat lapset, talven riemuja.
Kun perusasiat on hyvin, ei syytä valittaa.
Viinilasillinen ja myöhemmin illalla ilahduttaa, kun mies tulee reissusta kotiin!
Mun lapset. Sanoivat niin ihania asioita vanhalle äidilleen.
Kun tajusin kuinka hyvin asiani ja elämäni on.Vaatimatonta, mutta hyvää,vapaata elämää.Omien valintojen kautta.
Se, että mua kovasti jännittäneestä kurssista jäi loppuarvosanaksi 5 eli paras :)
Yhdessä valmistettu illallinen perheen kanssa ja pitkä saunominen,levollinen olo,sit ostin rakkaalle tädille suojelusenkeli kaulakorun,ilahduttaa varmasti,hän menetti 2v sitten oman aikuisen tyttörensä
Tänään on ollut kiva päivä. Kaikki on ollut kivaa :) parasta ehkä kuitenkin koko päivässä että sain pitää vauvaa sylissä. Kova on kuulemma vierastamaan mutta eipä vierastanut minua ja sain monta hersyvää naurua.
Epätoivoisten itsemurhat ja menestyjien rikastuminen.
Mies oli päässyt ajoissa töistä kotiin, pessyt pyykit, käynyt kaupassa ja valmistanut päivällisen viineineen, hieroi hartioitani ja nyt rentoudutaan yhdessä. Rakas 💕
Töissä moni ihminen toivotti minulle hyvää joulua :)
Työpaikan jouluinen päiväkahvisessio :D muuhun ei tänä vuonna ollut aikaa.