Onko totta että moni naimisissa oleva nainen fantasioi salaa pääsevänsä katselemaan, kun hänen miehensä rakastelee nuorta kaunista hoikkaa naista
Kommentit (24)
Mä ainakin haaveilen, mutta onneksi harrastamme säännölliseksi seksiä enkä ole sokea. ;)
T. Naimisissa oleva nuori, kaunis ja hoikka nainen
No ei tosiaan ole niin 😂 kuulostaa ihan miesten unelmalta 😈
Ehkä hyvin pieni vähemmistö. Onhan miehiäkin jotka fantasioivat, että saisivat katsoa, kun vaimo panee nuoren isokullisen miehen kanssa.
Ei pidä paikkaansa. Ällöttävä ajatus.
Mulla on pari parinvaihtofantasiaa. En tyydy katselijan rooliin edes fantasioissani.
Eiköhän sitä tapahtuisi aika paljon sitten jos se olisi niin monien naisten unelma.
:D En usko että on kovin yleinen fantasia.
No en kyllä halua ajatella aviomiestäni panemassa ketään muuta kuin minua.
Onko totta että moni naimisissa oleva mies fantasioi salaa pääsevänsä katselemaan, kun hänen vaimonsa rakastelee nuorta kaunista hoikkaa miestä?
Ulimies, etkö jo voisi vetää peittoa korville?
En tiiä, mutta jostain syystä mua on kiihottanut sängyssä ajatella miestäni muiden naisten kanssa, esim yhden naispuolisen ystävänsä. Mistähän tääkin johtuu?
Nuorena tyttönä minulla oli fantasioita joissa vanhemmat, arpiset, tatuoidut ja kasvottomat "pahat sedät" ottivat minua väkisin ja pakottivat minut tekemään kaikkea vastoin tahtoani. En koskaan uskaltanut toteuttaa fantasiaani, kerran oli lähellä kun eräs mies alkoi kourimaan ja suutelemaan minua ruotsinlaivalla. Ehkä parempi että en kokeillut mitään, siinä olisin voinut satuttaa itseäni pahastikin. -nainen 43 v
Ei todellakaan ole. Tuollainen näky ei olisi fantasia, päinvastoin.
Pakko myöntää, että hieman fantasioin siitä, että makuuhuoneessa olisi peili katossa sängyn päällä..
Ei ole kyllä minun fantasioiden joukossa!
Ei todella. Mieheni fantasioi katselevansa minua isokullisen kanssa, mutta sanoo kyllä että se on vain fantasia, eikä haluaisi sitä oikeasti.
Yäk ei. Mulla on fantasiassani kolme ihanaa miestä... ja tietysti minä!
Kyllä se ainakin mulle on yksi lempparifantasioista. Ja muutaman kerran olen onneksi päässyt sen toteuttamaankin!
On ihana ja ymmärtäväinen mies, vaikka epäilen kyllä ettei itsekään ihan osattomaksi tässä diilissä jää ;)
N35
No ei ole totta. Mun fantasiani ovat hieman hienostuneempia.