Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Argh! Viime hetken joululahjapaniikki! Miten ihmeessä saan Helsingin Vuosaaresta ostettua käsityöläiseltä itse tehdyt miesten villasukat?!

Vierailija
16.12.2016 |

Siksi siis Vuosaaresta kun asutaan täällä, ei ole aikaa odottaa että tulee postilla. Haluan nimenomaan itse tehdyt villasukat, miesten. Olisi ihana tukea käsityöläistä, jotain opiskelijaa, mummoa tms. Onko jotain muuta kauppapaikkaa kun tori ja huuto josta voisin bongata myyjän..

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

FB:stä Vuosaari-ryhmästä tai Vuosaari Kirppis -ryhmästä voisit kysellä. :) 

2/19 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosaaresta kulkee metro keskustaan, jos se on ollenkaan mahdollisuus. Joulutoreilla on juurikin käsityöläisjuttuja vaikka millä mitalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain luin että niiden äidin kutomien villasukkien hinnaksi tulisi luokkaa 70 euroa jos niillä tekisi kauppaa. Se on aika paljon ottaen huomioon miten nopeasti ne kuluvat kantapäästä puhki.

Vierailija
4/19 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain luin että niiden äidin kutomien villasukkien hinnaksi tulisi luokkaa 70 euroa jos niillä tekisi kauppaa. Se on aika paljon ottaen huomioon miten nopeasti ne kuluvat kantapäästä puhki.

Olettaen siis että työstä pitäisi tienatakin jotain.

Vierailija
5/19 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös siellä Kahvila Kampelan edessä ole aina sunnuntaisin niitä villasukan myyjiä tai myyjä. Luulisi että tulevanakin sunnuntaina olisi.

Vierailija
6/19 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malmin aseman tunnelissa on mummoja myymässä villasukkia.

Vierailija
7/19 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vuosaaresta kulkee metro keskustaan, jos se on ollenkaan mahdollisuus. Joulutoreilla on juurikin käsityöläisjuttuja vaikka millä mitalla.

Tiedetään, kuljettu on monesti. Nyt ei onnistu irtaantumaan niin pitkäksi aikaa, menee metrolla yhteen suuntaan melkein puolisen tuntia. Ärsyttää eniten minä itse kun en tajunnut että tälle yhdelle henkilöllekin olisi kohteliasta hankkia lahja! Elämä on aivan liian hektistä just nyt :( Ap

Vierailija
8/19 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös siellä Kahvila Kampelan edessä ole aina sunnuntaisin niitä villasukan myyjiä tai myyjä. Luulisi että tulevanakin sunnuntaina olisi.

Vau! Ihanko tosi! Sinne siis katsomaan. Toivottavasti löytyy. Facebookiin en kuulu. Ap

Vierailija
9/19 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko olet valmis maksamaan jos teen 7 veljestä-langasta kaksiväriset perussukat ja toimitan kotiovelle ensi viikon aikana? Asun 15km päässä Vuosaaresta.

Vierailija
10/19 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mellunmäen kirpparilla on aina myynnissä uusia villasukkia.

Vierailija
11/19 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime hetken? Jouluunhan on vielä yli viikko....

Vierailija
12/19 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko olet valmis maksamaan jos teen 7 veljestä-langasta kaksiväriset perussukat ja toimitan kotiovelle ensi viikon aikana? Asun 15km päässä Vuosaaresta.

Mitä sinulla on ollut tapana ottaa? Mitä katsellut huudosta ja torilta niin hinnat liikkuu siinä 15-30e. Ap

Vierailija
13/19 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vau! Ihanko tosi! Sinne siis katsomaan. Toivottavasti löytyy. Facebookiin en kuulu. Ap[/quote

Jep, sieltä itse olen hakenut. En tiedä kauanko siinä yleensä on, mut parhaiten olen n. 11-12 maissa myyjän siitä bongannut.

Vierailija
14/19 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime hetken? Jouluunhan on vielä yli viikko....

:D On se näillä aikatauluilla viime tippaan jätetty. Ja vielä tuollainen ns erikoislahja, käsityötä, eikä kaupasta ostettua. Kauppojahan täällä kyllä löytyy. No, oma moka. Toivottavasti löytyy tuolta Kampelasta sunnuntaina. Kiitos hänelle kuka siitä vinkkasi. Ap

Vierailija
15/19 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vau! Ihanko tosi! Sinne siis katsomaan. Toivottavasti löytyy. Facebookiin en kuulu. Ap[/quote

Jep, sieltä itse olen hakenut. En tiedä kauanko siinä yleensä on, mut parhaiten olen n. 11-12 maissa myyjän siitä bongannut.

Kiitos vinkistä, sinne siis päivystämään. Kampelasta saa aivan älyttömän hyvää lohikeittoa! Ohi aiheen! :D Ap

Vierailija
16/19 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

joulukirppis jossain keskustassa, tai siis käsityömyyjäiset, en ihan ole varma missä ne on mutta joka vuosi noita on ollut niin kaipa tänäkin vuonna

Vierailija
17/19 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joulukirppis jossain keskustassa, tai siis käsityömyyjäiset, en ihan ole varma missä ne on mutta joka vuosi noita on ollut niin kaipa tänäkin vuonna

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Tiedetään, kuljettu on monesti. Nyt ei onnistu irtaantumaan niin pitkäksi aikaa, menee metrolla yhteen suuntaan melkein puolisen tuntia. Ärsyttää eniten minä itse kun en tajunnut että tälle yhdelle henkilöllekin olisi kohteliasta hankkia lahja! Elämä on aivan liian hektistä just nyt :( Ap

Vierailija
18/19 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi kun en asu lähellä, neulon aina telkkaria katsoessani ja on valmiina sukkia vauvasta vaarin kokoihin. Onnea metsästykseen - hienoa että käsityötä halutaan edelleen :).

Vierailija
19/19 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi harmi kun en asu lähellä, neulon aina telkkaria katsoessani ja on valmiina sukkia vauvasta vaarin kokoihin. Onnea metsästykseen - hienoa että käsityötä halutaan edelleen :).

Kiitos :) Toivottaa että löytyy. Juu, ehdottomasti tuen käsityöammatteja puusepistä ompelijoihin! Hinnat yleensä kalliimpia kuin valmiina kaupasta ostetun kiinan tavaran mutta jättämättä kiinan tavarat kauppojen hyllyille ja kuluttamalla tienestinsä suomalaisten käsityöläisten tekeleisiin tulee tehtyä omanilainen steitmentti tulevaisuuden puolesta. Sille liputan! :) Oli miten oli, aikaisemmin olisin voinut alkaa lahjasukkia etsimään :/ Mukavia hetkiä sinulle myös neulomisen parissa :) Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi