Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

22-vuotias opiskelukaverini väittää olevansa leski

Vierailija
16.12.2016 |

Miten se voisi olla mahdollista? Tuntuu jotenkin niin epäuskottavalta, että epäilen tyypin valehtelevan. Eihän juuri kukaan ole tuossa iässä edes vakituisessa parisuhteessa. Mutta miksi se valehtelisi tuollaisesta asiasta?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai on mahdollista.

Vierailija
2/11 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorille leskille on ihan oma yhdistyskin... Moni aloittaa suhteen jo nuorena, esim. itse aloin seurustella 18-vuotiaana, ja olen nyt 30-vuotiaana saman miehen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on mennyt 18-vuotiaana naimisiin ja puoliso on kuollut, niin on leski. Jos ei ole sitten jo uutta puolisoa..

Vierailija
4/11 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voisi olla? Nuoriakin ihmisiä kuolee auto-onnettomuuksissa ym. ja 18-vuotias voi mennä naimisiin.

Vierailija
5/11 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi 22-vuotias ei voisi olla leski? Naimisiin voi laillisesti mennä 18-vuotiaana ja sairaskohtaukset eikä varsinkaan onnettomuudet katso ikää. Itsekin olin 22-vuotiaana ollut jo 2 vuotta naimisissa ja 6 vuotta saman miehen kanssa.

6/11 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei ihmisiä kuole ikinä nuorina, eikä ainakaan parisuhteita synny alle 30-vuotiaiden keskuudessa. 

Vierailija
7/11 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se välttis oo naimisiin ehtinyt mutta kyllähän niitä nuoriakin kuolee

Vierailija
8/11 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 19, kun menin yhteen mieheni kanssa. Yhdessäoloa nyt 23 vuott. Kaikki eivät pariudu vasta kolmenkympin jälkeen.

Vierailija
9/11 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan valehtelisi olevansa leski? Mitä sillä saavuttaisi? Minusta olisi todella sairasta valehdella tuollaisesta. Edellä jo esitetty kaikki syyt sille, miten tuo voi olla mahdollista

Vierailija
10/11 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulit väärin, se on läski.

Vierailija
11/11 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se voisi olla mahdollista? Tuntuu jotenkin niin epäuskottavalta, että epäilen tyypin valehtelevan. Eihän juuri kukaan ole tuossa iässä edes vakituisessa parisuhteessa. Mutta miksi se valehtelisi tuollaisesta asiasta?

Ja sinä sitten epäuskossasi päätit tulla tänne ihmettelemään opiskelukaverisi leskeyttä? Oikeesti,  kuinka tyhmiä ihmiset nykyään ovat kun tällaisestakin pitää tänne kirjoittaa????

Yks 22-vuotiaana vakituisessa parisuhteessa ollut