Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kinkku on joulupöydän kunkku!

Väiski
16.12.2016 |

Otsikossa oleellinen!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta puhut. Me paistettiin eka kinkku isänpäiväksi:)

Vierailija
2/12 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole, vaan kalkkuna. Kukaan normaali ei halua syödä sian pehvaa, vaikka sianliha muuten on hyvää.

Ja juu, olen syntynyt Suomessa, mutta molemmat vanhemmat on brittejä, joulupöytä tulee pääasiassa sieltä. Lahjat avattiin ennen joulupäivänä, mutta me lapset valitettiin kun koulukaverit sai avata jo aattona, niin sitten siirryttiin siinä suomalaiseen tapaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä ole, vaan kalkkuna. Kukaan normaali ei halua syödä sian pehvaa, vaikka sianliha muuten on hyvää.

Ja juu, olen syntynyt Suomessa, mutta molemmat vanhemmat on brittejä, joulupöytä tulee pääasiassa sieltä. Lahjat avattiin ennen joulupäivänä, mutta me lapset valitettiin kun koulukaverit sai avata jo aattona, niin sitten siirryttiin siinä suomalaiseen tapaan.

Palatkaa brittitapoihin, sillä mikään suomalainen perinne tai tapa ei ole vähäpätöisintäkään ulkomaalaista tapaa arvokkaampi!

Vierailija
4/12 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiennyt, että reisi on yhtä kuin perse.

Vierailija
5/12 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gay fish kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus kun lapset oli vielä pieniä luin niille satuja. Yhdessä possut sanoi että ne himoitsevat meidän herkullisia perslihojamme. Se lause nauratti ipanoita älyttömästi. Oikeastihan kinkku on pakara/reisi. Kinkku on se joulupöydän kunkku siitä ei voi kiistellä. Saa siinä olla kalkkunaakin en ole ollenkaan nirso.

Jouluisen älyttömän syömisen lisäksi pitää ottaa paljon liikuntaa piparin ja tortun merkeissä ettei kerry niitä ylimääräisiä kiloja.

Muistetaan sitten sitä kinkkua paistaessa kuunnella juicen sika. Ainakin monta kertaa. Hyvää joulua kaikille.

Vierailija
6/12 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gay fish kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus kun lapset oli vielä pieniä luin niille satuja. Yhdessä possut sanoi että ne himoitsevat meidän herkullisia perslihojamme. Se lause nauratti ipanoita älyttömästi. Oikeastihan kinkku on pakara/reisi. Kinkku on se joulupöydän kunkku siitä ei voi kiistellä. Saa siinä olla kalkkunaakin en ole ollenkaan nirso.

Jouluisen älyttömän syömisen lisäksi pitää ottaa paljon liikuntaa piparin ja tortun merkeissä ettei kerry niitä ylimääräisiä kiloja.

Muistetaan sitten sitä kinkkua paistaessa kuunnella juicen sika. Ainakin monta kertaa. Hyvää joulua kaikille.

Kuulostat henkilöltä, joka kuuluu aika moneen Facebookin huumoriryhmään.

Vierailija
7/12 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök, syön mielummin kalaa ja laatikoita.

M43

Vierailija
8/12 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siat ovat yhtä älykkäitä ja sosiaalisia kuin koirat, jopa älykkäämpiäkin. Sianliha ei edes ole hyvää, poikkeuksena pekoni. Olen jättänyt sianlihan pois ruokavaliostani jo 15 vuotta sitten, vaikken vege muuten olekaan. Tänäkin vuonna meillä on joulupöydässä ukin ampuma hirvipaisti - hitosti parempaa ja eettisempää kuin kinkku. Riistaa saa tilattua/ostettua isommista marketeista, jos ei suvussa ole metsästäjiä. 

Vierailija
9/12 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yök, syön mielummin kalaa ja laatikoita.

M43

Sama täällä, mun mielestä kinkku maistuu pahalta. Lohi on hyvää. En pahemmin tykkää kalkkunastakaan.

Vierailija
10/12 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sovi mun mielestä joulurauhaan ja -iloon kidutettujen älykkäiden olentojen ruumiit ruokapöydässä. Onneksi yhä useammat alkaa olla kanssani samaa mieltä.

Vierailija
11/12 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En erityisemmin tykännyt kinkusta silloinkaan kun vielä lihaa söin. Laatikot ja mummon sienisalaatti on parasta joulupöydässä :D

Vierailija
12/12 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hernekeitto on laskiaisen purkka.