Miksi naiset eivät leikkauta isoja kasvoluomia pois?
Miksi naiset eivät leikkauta isoja kasvoluomia pois? Toki niistä jää arvet, mutta eikö ne ole helpompi peittää esim. meikkivoiteella kuin jättikokoinen luomi? Kukaan ei tietenkään voi mitään luomille, mutta sellaiset selkeästi erottuvat ja koholla olevat aiheuttavat puistatuksia. Ne eivät ole persoonallisia vaan inhottavia. Veikkaan että moni em. syyn takia sinkkuna oleva nainen saisi ihan eri lailla vientiä kun leikkauttaisi luomet.
Kommentit (49)
Olen AINA ihmetellyt samaa! Tunnen myös yhden naisen, joka käyttää kesäisi lähes aina hihattomia paitoja ja mekkoja, vaikka olkapäät ovat TÄYNNÄ koholla olevia luomiryppäitä.
Ihan sama onko niitä miehillä tai naisilla, oma asia mitä itselleen tekee. Ainoa ero sukupuolten välillä on se, että miehillä sentään on mahdollisuus kasvattaa parta ja peittää sen alle osuvat iho-ongelmat.
Kävin niitä kahdesti näyttämällä julkisella puolella lääkärillä ja molemmat sanoivat että riskinä on että saa monta kertaa pahemmannäköisen arven siihen kohtaan ja sitä ei voi tietää etukäteen ja sille ei sitten voi mitään.
Eikö kuulosta houkuttelevalta?
Kävin lopulta plastiikkakirurgilla ja jälki on todella hyvä, ei niitä arpia edes huomaa.
Eli suosittelen jokaiselle poistattamista haluavalle, että menkää sinne plastiikkakirurgille, jälki on todella hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Olen AINA ihmetellyt samaa! Tunnen myös yhden naisen, joka käyttää kesäisi lähes aina hihattomia paitoja ja mekkoja, vaikka olkapäät ovat TÄYNNÄ koholla olevia luomiryppäitä.
Entä sitten? Ajatteletko että kuinka hän julkeaa? Sinä et varmaan julkeaisi? Onneksi et ole hän ja onneksi hän ei piittaa sinunlaistesi mielipiteistä. Olet katsonut liikaa teeveetä ja naistenlehtiä ja ottanut paineita.
Mulla on semmoinen ihan tavallinen pienehkö ruskea ulkoneva luomi poskipäällä. Isäni tasaisin väliajoin kyselee että koska leikkautat sen pois. Minusta se on vähän liioittelua koska en ole muutenkaan mikään siloposki
M35
Mun luomesta kasvaa karvojakin :D
Monta kertaa on ollut ajatus leikkauttaa pois, mutta toisaalta alan muistuttaa noita-akkaa kaikin puolin niin olkoon.
Itsekin olen huomannut että karvankasvu on luomissa aika hurjan nopeaa, niitä saa vedellä pois kerran viikossa..
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset eivät leikkauta isoja kasvoluomia pois? Toki niistä jää arvet, mutta eikö ne ole helpompi peittää esim. meikkivoiteella kuin jättikokoinen luomi? Kukaan ei tietenkään voi mitään luomille, mutta sellaiset selkeästi erottuvat ja koholla olevat aiheuttavat puistatuksia. Ne eivät ole persoonallisia vaan inhottavia. Veikkaan että moni em. syyn takia sinkkuna oleva nainen saisi ihan eri lailla vientiä kun leikkauttaisi luomet.
Miksi pitäisi leikkauttaa? Siksi että sinulle tulee siitä paha olo? Voi kyynel sun ongelmiasi.
Kauanko teillä laserissa käyneillä kesti parantua se arpi jos luomi oli iso?
Luin netistä että siinä menisi 1-2 viikkoa.
Itsellä olisi kohta 6 päivän loma tulossa, riittäisiköhän se..?
Miten tuo luomen poisto plastiikkakirurgilla toimii? Varataan aika. Mutta tarviiko käydä näyttämässä ennen operaatiota? Vai riittääkö se yks kerta? Mun pitäs käydä , en vaa oo saanut aikaseksi, eikä kyllä ylimääräistä rahaakaan oo.
Koska luomet ei välttis haittaa heitä tai sitten heillä ei ole varaa siihen.
200 € maksoi kolmen luomenpoisto radioaalloilla (aikalailla vastaava käytännössä kuin laser). Ei jäänyt arpia.
Erään tunnen, jolle jäi järkky ja iso arpi veisellä kun leikkasivat terkkarissa.
En tiedä yhtäkään naista jolla olisi luomia häiritsevästi kasvoissa.
Vesku Loirolla on.
Mulla on poskella muutama pieni luomi, ei mitään koholla olevia, mutta kuitenkin kasvoissa näkyviä. Kyllähän se joskus teini-iässä välillä häiritsi ja harkittiin ton toisen leikkaamista poiskin syöpäsäätiön klinikalla, mutta tultiin siihen tulokseen että ei kannata ottaa riskiä kasvojen arpeutumisesta, kun eivät nuo nyt niin näkyviä ole. Pidän omia kasvojani kauniina luomista huolimatta ja mussa on paljon muutakin kun ulkonäkö.
Mulle alkoi tulla ns rasvaluomia melko nuorena. Niitä on poistettu jäädyttämällä. Ei minkäänlaisia arpia. Kaikkiin luomiin tämä ei sovellu, jos esim. pitää ottaa näyte patologille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyin lääkäriltä kerran luomien poistamisesta kasvoista eli poskista (nenästä leikattiin), ja hän sanoi että että ihan turhan takia ei niitä leikata juuri arpimahdollisuuden takia sekä siksi, että kasvoissa on paljon hermoja ja pieniä lihaksia tms.
Plus että siinä säästää helposti ison summan rahaa julkisella puolella kun torppaa luomileikkaukset teoreettisen syyn perusteella.
Olin ihan plastiikkakirurgilla yksityisellä nenästäni leikkauttamassa sitä luomea, kun näytin poskessani olevia luomia ja asiasta kysyin.
minä olen täynnä luomia, yritin kerran laskea mutta menin sekaisin kuudenkymmenen kohdalla :D kasvoissa vain yksi pieni, mutta esim. käsivarret täynnä. ja totta hitossa käytän hihattomia toppeja ym. ei ole muiden ongelma jos luomeni loukkaavat heidän esteettistä silmäänsä!
Mulla makso vaan 169 kun plastiikkakirurgi leikkas naamasta kaks ja vartalosta kolme. Kasvoihin ei jäänyt minkäänlaista näkyvää jälkeä. ihan haalea pieni ohut arpi jos tarkkaan alkaa syynäämään.. Vartaloon jäi paljon isommat jäljet mutta ne ei haittaa.