Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset eivät leikkauta isoja kasvoluomia pois?

Vierailija
16.12.2016 |

Miksi naiset eivät leikkauta isoja kasvoluomia pois? Toki niistä jää arvet, mutta eikö ne ole helpompi peittää esim. meikkivoiteella kuin jättikokoinen luomi? Kukaan ei tietenkään voi mitään luomille, mutta sellaiset selkeästi erottuvat ja koholla olevat aiheuttavat puistatuksia. Ne eivät ole persoonallisia vaan inhottavia. Veikkaan että moni em. syyn takia sinkkuna oleva nainen saisi ihan eri lailla vientiä kun leikkauttaisi luomet.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet eivät leikkuuta isoja kasvoluomia pois?

Vierailija
2/49 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaista arpikuoppaa aina tuosta vain meikillä peitetä, ei se mitään hienotasoitelaastia ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei leikata enneku vesku loiri on sahannut naamastaan ne paukamat jokka siinä kasvaa!

Vierailija
4/49 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut kaksi tuollaista kohollaan olevaa luomea juuri niinä vuosina, kun miesjahti oli kuumimmillaan. AINA sain miehen, jos halusin. Kukaan ei ikinä koskaan milloinkaan sanonut luomista mitään. Sinkuksikaan en jäänyt.

Nyt ne tosin on leikattu pois, koska oireilivat. Ei muuten jäänyt arpia.

Vierailija
5/49 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se maksaa yksityisellä aika paljon ja julkisella puolella aika huonosti suostuvat leikkaamaan.

Vierailija
6/49 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miehenä olen monesti miettinyt asiaa, mulla on silmäkulmassa yksi iso vaalea luomi joka häiritsee ulkonäöllisesti mutta jos sen poistaisi niin kauanko siinä haavan paranemisessa menisi ja miltä se arpi näyttäisi, ei kovin kiva käydä töissä iso punainen haava silmäkulmassa..

Vierailija
7/49 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sellaista arpikuoppaa aina tuosta vain meikillä peitetä, ei se mitään hienotasoitelaastia ole.

Ja joillain ihmisillä on taipumusta keloidiin, eli arven liikakasvuun.

Vierailija
8/49 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse miehenä olen monesti miettinyt asiaa, mulla on silmäkulmassa yksi iso vaalea luomi joka häiritsee ulkonäöllisesti mutta jos sen poistaisi niin kauanko siinä haavan paranemisessa menisi ja miltä se arpi näyttäisi, ei kovin kiva käydä töissä iso punainen haava silmäkulmassa..

Mulla oli tikit viikon, mutta niitähän poistetaan laserillakin.

Vierailija
9/49 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset eivät leikkauta isoja kasvoluomia pois? Toki niistä jää arvet, mutta eikö ne ole helpompi peittää esim. meikkivoiteella kuin jättikokoinen luomi? Kukaan ei tietenkään voi mitään luomille, mutta sellaiset selkeästi erottuvat ja koholla olevat aiheuttavat puistatuksia. Ne eivät ole persoonallisia vaan inhottavia. Veikkaan että moni em. syyn takia sinkkuna oleva nainen saisi ihan eri lailla vientiä kun leikkauttaisi luomet.

Joillakin on iho sellainen että se alkaa kasvattaa arpikudosta, ja se kasvoissa olisi erittäinkin huono juttu, luomi on siihen verrattuna todellinen kaunistus. Ja ei ole sun murheesi mitä muilla kasvoissaan on, ihaile vain omaa virheetöntä hipiääsi peilistä jatkossakin.

Vierailija
10/49 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla ongelma.

Vierailija
11/49 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos leikkaisin, niin huomio kiinnittyisi sen sijasta kaksoisleukaani.

Vierailija
12/49 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet eivät leikkuuta isoja kasvoluomia pois?

Olen leikkauttanut kaulassa näkyvällä paikalleen olleen luomen pois. Jos kasvoihin tulisi samanlainen niin  leikkauttaisin sen pois. Ja ihoni ei ole mikään heikosti arpeutuva.

Vierailija
13/49 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin lääkäriltä kerran luomien poistamisesta kasvoista eli poskista (nenästä leikattiin), ja hän sanoi että että ihan turhan takia ei niitä leikata juuri arpimahdollisuuden takia sekä siksi, että kasvoissa on paljon hermoja ja pieniä lihaksia tms.

Vierailija
14/49 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli isohko luomi poskessa, tk:ssa eivät suostineet leikkaamaan kun kuulemma jäisi ruma arpi, menin yksityiselle, maksoin noin 200€ eikä tuosta jäänyt kuin vaalea lähes huomaamaton arpi, olen erittäin tyytyväinen ja elämänlaatukin parani kun sai sen rumiluksen naamasta pois.

Vierailija
15/49 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyin lääkäriltä kerran luomien poistamisesta kasvoista eli poskista (nenästä leikattiin), ja hän sanoi että että ihan turhan takia ei niitä leikata juuri arpimahdollisuuden takia sekä siksi, että kasvoissa on paljon hermoja ja pieniä lihaksia tms.

Plus että siinä säästää helposti ison summan rahaa julkisella puolella kun torppaa luomileikkaukset teoreettisen syyn perusteella.

Vierailija
16/49 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli myös suuri luomi kasvojen sivussa, ei nyt varsinaisesti näkynyt suoraan katsoessa, mutta itse tietysti tiesin ja vaikutti itsetuntoon, niin hullulta kuin kuulostaakin. Aina jos oli jotenkin nätti olo, niin heti muisti, että SE LUOMI! Tsekkailin kauneuskirurgian hintoja, kun eivät kuulemma julkisella kasvoista poista. No, kerran kysyin työterveyslääkärillä, hän sanoi että kyllä poistetaan, varaa erikseen aika, eli poistettiin jopa työterveydessä, vaikkei ollut  millään tavoin työkykyyn vaikuttava seikka! :D Niin pääsin siitä eroon, pieni punainen arpi jäi, mutta oon kyllä niin paljon tyytyväisempi nyt.

Vierailija
17/49 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko myöntää että tämä tuli mieleen yhden noin viisikymppisen naisen kohdalla jolla oli valtavan iso ruskea luomi kasvoissa. Se yhdistettynä piirteisiin toi elävästi mieleen noita-akan. Siis oikeasti ihmettelen että on jaksanut 50 vuotta elää sen valtavan luomen kanssa.... Mä olisi hankkinut rahat vaikka lainaamalla tms. Noh, nostan hattua tietysti jos ei oikeasti välitä.

Vierailija
18/49 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset?

Vierailija
19/49 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

etenkin kun niistä kasvaa karvoja. hyi. kiimassa yrität pussata niin möllöttävä luomi tuijottaakin takaisin :/

Vierailija
20/49 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei leikata enneku vesku loiri on sahannut naamastaan ne paukamat jokka siinä kasvaa!

Se paukama oli ensin, Loiri on kasvanut siihen myöhemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä