Miltä kuullostaa nimi HELOISA??
Ekaks/tokaks nimeks?
Sukunimi ei ole -nen,suomalainen kylläkin.
Ollaan ajateltu tota nimeä,olen tykänny siitä jo monta vuotta.
Kommentit (31)
on annettu viimeisen sadan vuoden aikana 155 kpl. Eniten 20-30-luvuilla mutta aika tasaisesti koko ajan sen jälkeenkin. Tänä vuonna ei vielä yhtään ole rekisteröitynyt.
Sopisi lehmälle niinku joku jo sanoikin.
meillä harkinnassa tytölle 3. nimeksi :)
Suomalaisittain äännettynä aika erikoinen..
ei koskaan ole kiusattu. ihmiset ihailee,ton nimen takia. Ja miehet kiinnostuu, ja kehuu, kukaan ei hauku tota nimeä sen voin vannoa! ^^
Vanhana Mustanaamio -fanina pidän loistavana valintana. Kaikkihan tietävät että Mustiksen tyttären nimi oli Heloise.
"Kun Mustanaamio liikkuu on salamakin hidas", vanha viidakon sanonta!
Kuulostaa saunankiukaalta. Ei ihmisnimeltä.
Minäkin olen tykännyt Mustanaamiosta pikku pojasta lähtien ja tykkään edelleen. Olisin halunnut antaa lapsillemme nimiksi Heloise ja Kit mutta eihän muija suostunut. Koirallemme sain sentään pitkän vänkäyksen jälkeen antaa nimeksi Devil, vaikka myönnän että se on mopsille vähän yliampuva. Tyttärelle lupasin ostaa ponin vasta kun suostui nimeämään sen Heroksi. Tosin se itse kutsuu sitä Fanniksi ja häpeää kun huutelen tallilla Heroa. Vaimoani kutsun kotona Dianaksi, mutta muija on kieltänyt minua käyttämästä sitä kodin ulkopuolella. Sama kielto koskee talomme kutsumista Pääkalloluolaksi.
a taipuu myös ulkomailla.